Seřizování vůle ventilů
Práci česť.
Regata 1,6 100PS
Tempra 2.0ie
Multipla 1,6 16V 100PS
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podložku jsem vydloubal malým šroubováčkem.( ani v prodejně , kde prodávají podložky, neměli tušení , jak vypadají originál kleště).Spotřeboval jsem na to 2 odpoledne. 1. den jsem změřil vůli a zjistil aktuální tloušťku všech dotčených podložek. 2. den jsem podložky vyměnil za nové nakoupené. Po úpravě už motor nemá zvuk šicího stroje. Vůle některých ventilů byla až dvojnásobná. Zatím jsem s výsledkem spokojen, přeji mnoho zdaru.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vse se meri na provozni teplote, to jen aby bylo jasnoVůle má být podle typu motoru. Pro typy 159A3.000, 159A3.046, 835C1.000 a 160A2.000 jsem našel 0,40+-0,05 sání a 0,50+-0,05 výfuk.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2.0 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vse se meri na provozni teplote, to jen aby bylo jasnoVůle má být podle typu motoru. Pro typy 159A3.000, 159A3.046, 835C1.000 a 160A2.000 jsem našel 0,40+-0,05 sání a 0,50+-0,05 výfuk.
Hele, já myslel že při teplotě 20 °C Teda všude to píšou a platí to i pro 1.6 DOHC. Tam jevule sání 0,4 a výfuk 0,5.
Kde jsi vzal že se to měří při provozní teplotě? Možná máš pravdu, taky mi připadá nesmysl seřizovat vůli za studena.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Petre mas pravdu a beru zpet co jsem rekl. Opravdu se to ma merit pri studenem motoru (20°C), provozni teplota je potrebna pro mereni komprese.Vse se meri na provozni teplote, to jen aby bylo jasnoVůle má být podle typu motoru. Pro typy 159A3.000, 159A3.046, 835C1.000 a 160A2.000 jsem našel 0,40+-0,05 sání a 0,50+-0,05 výfuk.
Hele, já myslel že při teplotě 20 °C Teda všude to píšou a platí to i pro 1.6 DOHC. Tam jevule sání 0,4 a výfuk 0,5.
Kde jsi vzal že se to měří při provozní teplotě? Možná máš pravdu, taky mi připadá nesmysl seřizovat vůli za studena.
Jinak co tyce toho spesl nastroje na vymenu tech podlozek je uveden na str. 30 v Haynes prirucce (takova zahnuta hokejka - tvar L).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.