nedává jiskru proč?
S tím s tebou souhlasím, nicméně sou lidi ktřeří na 120 a jim podobné nedaj dopustit...Já osobně když sem se kdysi rozmejšlel co koupit..myslel sem za ty peníze koupit lepšího favorita nakonec sem koupil Tempru s budoucíma investicema a vživotě bych toho nelitoval a udělal bych to znovu!tak to jeste asi nemeli skodu 120 nevi o cem mluvi.no já když kupoval svoje tak mě všichni odrazovali se slovy " nudíš se? kup si fiata" a je to pravda s tímhle autem fakt nuda neni
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Každou chvíli se tam něco posralo:-(
Ale myslím, že při startování mohla dostat jednotka pecku, a pak je jediné řešení reset. Na výměnu jednotky a rozdělovače bych to neviděl.
Měl jsem UNO se stejnou ŘJ a největší problém byl odpojení beterky. Buď se musela odpojit na víc než na 30 minut, nebo vůbec. Jinak to rpostě nenaskočilo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď nevím jestli máš nějaký zapalovací modul, i v tom by mohl bát zakopaný pes.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky se mohlo stát, že ti kleklo napětí, a ŘJ se na chvílo odmlčela. Pak ji musíš na nějakou chvili odpojit, jinak nenastartuješ. Dělají to hlavně UNO, ale i u Tipa už jsem se s tím parkrát setkal.
Když to popisuješ, tak to tak vypadá na nějakou kostru. Všechny co najdeš bych se pokusil proměřit multimetrem, jaký je odpor mezi drátem kostry a kostrou.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dřív či později se to projeví znova když to nebudeš čekat:-(
Taky se mohlo stát, že ti kleklo napětí, a ŘJ se na chvílo odmlčela. Pak ji musíš na nějakou chvili odpojit, jinak nenastartuješ. Dělají to hlavně UNO, ale i u Tipa už jsem se s tím parkrát setkal.
Když to popisuješ, tak to tak vypadá na nějakou kostru. Všechny co najdeš bych se pokusil proměřit multimetrem, jaký je odpor mezi drátem kostry a kostrou.
hm to potěší ale ta kostra no zkoušku nic nedám jinak ni ted začalo blbnou abs tak mám zase o zábavu postaranou doufám že to není čidlem musím ho proměřit....
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.