ostré vačky 2.0 16V

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od tonna85
ostré vačky 2.0 16V vytvořil uživatel tonna85
Nevíte někdo kdo dělá broušení a výrobu vačkových hřídelů na 2.0 16V?

nebo máte někdo skušenost ze štelovatelnými roz. koly?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
...kurňa, vždyť si z Moravy. Zajeď do Fryštáku-Žabárna a od Fryštáku na začátku dědiny je kovoobrábění - Němec. (staví tam i závodní homologované rámy). Tam Ti vačky nabrousí, jak budeš chtít a vysvětlí Ti i nastavení řemenice vaček.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma nemec
ja Nemce znam,ale myslel jsem z dela jen skodovky.tim je dost znamy,driv me delal nejake vacky a sani.myslis ze umi poradit i fiatem?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V

...kurňa, vždyť si z Moravy. Zajeď do Fryštáku-Žabárna a od Fryštáku na začátku dědiny je kovoobrábění - Němec. (staví tam i závodní homologované rámy). Tam Ti vačky nabrousí, jak budeš chtít a vysvětlí Ti i nastavení řemenice vaček.

cože a kde. Ve Fryštáku jsem dělal 2 měsíce,přes Žabárnu jsem každý den jezdil a na nic jsem nenarazil. Jen když jsem jel směrem od něj tak po pravé straně na poloě byla taková cedule a na ní napsáno dekazbonizace motorů. To ale asi na mysli nemáš co ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma vačky
Ta cedule dekarbonizace to neni.to delaji v byvalem druzstve primo ve frystaku.jedes smer zabarna.je cedule Frystak-Zabarna a cca 100m po leve strane ma domek a vyrobni haly.Tam ma stroje atd.Pulka Zabarny je osidlena p. Nemcem. Myslim ze nekde mel malou ceduli jako reklamu,ale ho zna kazdy kdo se trochu pohybuje v "oboru".Je to kapacita.On reklamu nepotrebuje.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
jj díky,možná když bych tamo jel znova tak si toho všimnu,nebo jsem si toho všímal pořád ale už si to neuvědomuji.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
...vidím, že ho taky znáte. Opravdu je znalý v oboru a udělá jakoukoli vačku. Změří ji a po konzultaci nabrousí dle přání a s nastavením vaček pomůže. Musíš si sehnat další dvě stejné řemenice na vačky. Ty se pak otočí proti sobě. Na jedné uděláš závity a na druhé drážky a pak se natočí dle potřeby. On Ti to když tak vysvětlí, je to jednoduché. Fiaty umí taky, ale je problém, že ty vačky mají ostrou špičku a musí hodně sejmout tu základní kružnici otáčení a z ní pak udělat ten rychlejší náběh. Takže si musíš sehnat vrchní krytky na ventily, jak to mají alfy. Ty jsou tlusté 2mm. Pak už jen doladit vůle ventilů... Zkrátka pohrát si.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma vacky
Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: vacky

Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.


ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....

ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .

.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee... :roll:

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #10 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: vacky

Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.


ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....

ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .

.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee... :roll:



na kolik to máš přibrousíno ze sériových? melo by to byt 300/300 při 9,5 zdvihu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #11 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: vacky

Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.


ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....

ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .

.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee... :roll:


294/285 zdvih 10.5mm ..jo a vačky to jsou z toho slabšího 16v motoru , takže v serii místo 10.15mm zvdih jen 9.5mm...


na kolik to máš přibrousíno ze sériových? melo by to byt 300/300 při 9,5 zdvihu.


coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #12 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: vacky

Honza napsal:

tonna85 napsal:

Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.


ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....

ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .

.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee... :roll:


294/285 zdvih 10.5mm ..jo a vačky to jsou z toho slabšího 16v motoru , takže v serii místo 10.15mm zvdih jen 9.5mm...

ty mas nabrousenou vacku ze serie co ma zdvih 10,15mm?a kolik ma potom takova vacka casovani?jako kolik ma seriova.

moje je z toho nejsilnesiho 107kw.mozna je trocha odrana,mozna i ta moje mela 10,15......kazdopadne mam casovani 300/300 v serii.pry.rikal pan Nemec.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #13 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
no seriovej 16v motor má 2vačky


102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229

pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...

kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #14 od tonna85
Odpověděl tonna85 pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V

no seriovej 16v motor má 2vačky


102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229

pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...

kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...


tyhle cisla si ziskal kde? ja jsem nemohl vubec nic najit....
lancie i alfy meli naprosto shodne motory ne?
a oblbnutou jednotku mas jak?pokud to teda neni statni tajemstvi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #15 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V

no seriovej 16v motor má 2vačky


102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229

pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...

kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...


tyhle cisla si ziskal kde? ja jsem nemohl vubec nic najit....
lancie i alfy meli naprosto shodne motory ne?
a oblbnutou jednotku mas jak?pokud to teda neni statni tajemstvi


ta jednotka tajemství bohužel je a program v ní taky.. bylo to docela hodně drahý, takže příště radši pujdu do volně programovatelné jednotky a mtor nechám odbrzdit na stolici +doladění v provozu... což zas bude dražší ,ale bude to tip top..

čísla jsem získal kdesi na netu , už nevím kde (nějakej tipo club/coupe club..) ale co ej pro mě důležitý to si pamatuju...

alfa odjakživa má jiný motory

krom jednoho 2.0 16v turbo ve 155tce Q4 a nějakejch dieslů, ale ta jdou mimo mě....

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.069 sekund
Powered by Kunena fórum