ostré vačky 2.0 16V
nebo máte někdo skušenost ze štelovatelnými roz. koly?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cože a kde. Ve Fryštáku jsem dělal 2 měsíce,přes Žabárnu jsem každý den jezdil a na nic jsem nenarazil. Jen když jsem jel směrem od něj tak po pravé straně na poloě byla taková cedule a na ní napsáno dekazbonizace motorů. To ale asi na mysli nemáš co ?...kurňa, vždyť si z Moravy. Zajeď do Fryštáku-Žabárna a od Fryštáku na začátku dědiny je kovoobrábění - Němec. (staví tam i závodní homologované rámy). Tam Ti vačky nabrousí, jak budeš chtít a vysvětlí Ti i nastavení řemenice vaček.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.
ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....
ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .
.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.
ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....
ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .
.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee...
na kolik to máš přibrousíno ze sériových? melo by to byt 300/300 při 9,5 zdvihu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.
ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....
ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .
.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee...
294/285 zdvih 10.5mm ..jo a vačky to jsou z toho slabšího 16v motoru , takže v serii místo 10.15mm zvdih jen 9.5mm...
na kolik to máš přibrousíno ze sériových? melo by to byt 300/300 při 9,5 zdvihu.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Honza napsal:
tonna85 napsal:
Takze panove vcera jsem byl u Nemce....
Vacky co jsem mu donesl jsou k nicemu, temer nic by z nich prebrousit neslo.Takze jedine vyroba novych.Pokud to bude delat jen pro me, prijde to asi na tolik - 2vacky s vetsim otevrenim a vetsim zdvihem 17000, kdyz k tomu dodam jeste dalsi 2 rozvod.kola vyrobi nataceci remenice 1000,ojnice 20000, pisty 8000.Mel by nekdo zajem?Kdyz by to vyrabel pro 2 a vic byla by cena nizsi.
ale šlo- já přebrousíno mam:) heč a dokonce na docela zajímavý hodnoty....
ale když příště pujdu do vaček vyrobenejch z plnýho matroše - na nich se dá totiž udělat doslova brutální profil:) a výrobce ojnic a pístů mam doma za barákem , takže i když nabídka je lákavá.. .
.hlavně mě zajímá jak ten motor budeš řídit.. moje seriová jednotka si s tím moc dobře neporadila....a hodně lidí co slibují na internetu prakticky že načipujou cokoliv najednou řekli ne, radši nee...
294/285 zdvih 10.5mm ..jo a vačky to jsou z toho slabšího 16v motoru , takže v serii místo 10.15mm zvdih jen 9.5mm...
ty mas nabrousenou vacku ze serie co ma zdvih 10,15mm?a kolik ma potom takova vacka casovani?jako kolik ma seriova.
moje je z toho nejsilnesiho 107kw.mozna je trocha odrana,mozna i ta moje mela 10,15......kazdopadne mam casovani 300/300 v serii.pry.rikal pan Nemec.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229
pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...
kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no seriovej 16v motor má 2vačky
102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229
pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...
kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...
tyhle cisla si ziskal kde? ja jsem nemohl vubec nic najit....
lancie i alfy meli naprosto shodne motory ne?
a oblbnutou jednotku mas jak?pokud to teda neni statni tajemstvi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no seriovej 16v motor má 2vačky
102kw motor má zdvih 9.5 mm a dobu otevření 226/226 .. z těch to mam já
107kw motor má 10.15mm a dobu otevření 229/229
pak jsou ještě další verze motorů do lancii a ty měli zdvih 9.5mm a 249dobu otevření...
kdybys měl 300/300 tak ti to nai neudrží volnoběh při otáčkách pod 1500.. osobně s těmam mejma vačkama mam hodně problémů at už s elektronikou a hlavně s volnoběhem- mam oblbnutnou ŘJ aby to drželo aspon 1200 a stejně to chcípá.ale ne tak čatso jako bez oblbnutí...
tyhle cisla si ziskal kde? ja jsem nemohl vubec nic najit....
lancie i alfy meli naprosto shodne motory ne?
a oblbnutou jednotku mas jak?pokud to teda neni statni tajemstvi
ta jednotka tajemství bohužel je a program v ní taky.. bylo to docela hodně drahý, takže příště radši pujdu do volně programovatelné jednotky a mtor nechám odbrzdit na stolici +doladění v provozu... což zas bude dražší ,ale bude to tip top..
čísla jsem získal kdesi na netu , už nevím kde (nějakej tipo club/coupe club..) ale co ej pro mě důležitý to si pamatuju...
alfa odjakživa má jiný motory
krom jednoho 2.0 16v turbo ve 155tce Q4 a nějakejch dieslů, ale ta jdou mimo mě....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.