ostré vačky 2.0 16V
18 roků 2 měsíců zpět #16
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
K tomu cipovaniu riadiacich jednotiek:
este na zaciatku som si chcel dat nacipovat Tipo.. Standardne 107kw. Spravil som blbost. Inzerat/nacipujem vase auto blabla lacno/ S vysledkom som nebol spokojny, zacalo to blbnut, neskor ako keby stracalo vykon...
Zvykol som si...
Dal som to casom mechanikom na komp a bol som na brzde a tam mi zistili, ze je to cele doblbnute, a mam nizsi vykon ako seria...
dnes si beham s cipom od nemenovanej renomovanej firmy a som velmi spokojny. Radsej drahsie ako lacno a na .....
este na zaciatku som si chcel dat nacipovat Tipo.. Standardne 107kw. Spravil som blbost. Inzerat/nacipujem vase auto blabla lacno/ S vysledkom som nebol spokojny, zacalo to blbnut, neskor ako keby stracalo vykon...
Zvykol som si...
Dal som to casom mechanikom na komp a bol som na brzde a tam mi zistili, ze je to cele doblbnute, a mam nizsi vykon ako seria...
dnes si beham s cipom od nemenovanej renomovanej firmy a som velmi spokojny. Radsej drahsie ako lacno a na .....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 2 měsíců zpět #17
od tonna85
proc nejmenujes?podel se s nama,kdo ti delal cip?a byl jsi potom na brzde?kolik tam asi mas kw?
Odpověděl tonna85 pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
K tomu cipovaniu riadiacich jednotiek:
este na zaciatku som si chcel dat nacipovat Tipo.. Standardne 107kw. Spravil som blbost. Inzerat/nacipujem vase auto blabla lacno/ S vysledkom som nebol spokojny, zacalo to blbnut, neskor ako keby stracalo vykon...
Zvykol som si...
Dal som to casom mechanikom na komp a bol som na brzde a tam mi zistili, ze je to cele doblbnute, a mam nizsi vykon ako seria...
dnes si beham s cipom od nemenovanej renomovanej firmy a som velmi spokojny. Radsej drahsie ako lacno a na .....
proc nejmenujes?podel se s nama,kdo ti delal cip?a byl jsi potom na brzde?kolik tam asi mas kw?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 2 měsíců zpět #18
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
cipovala mi to firma GX tuning&racing a vykon mi pridalo o 10kw, zhruba 13.6kona. Neznie to vela, ale da sa to citit.. a hlavne je to lepsie ako slubovanych 25 koni ale ten asi zabudol podotknut ze ich neprida ale uberie...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 2 měsíců zpět #19
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
no tak na GX jsem slyšel tayk pár zajímavejch věcí..ale nebudu to dál šířit...i když k nim mam možnost slevy , tak k nim nepujdu....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 7 měsíců zpět #20
od Integrale
Odpověděl Integrale pro téma Re: ostré vačky 2.0 16V
Všechny ty problémy jsou úplně zbytečné.
Není nic jednoduššího, než koupit vačky přímo pro Tipo 2.0 16v.
Buď méně ostrá: www.competizione.cz/13/Tipo/2.0%2016V/se...bo-bariani-1374.html
Nebo ostřejší: www.competizione.cz/13/Tipo/2.0%2016V/se...bo-bariani-1375.html
Vačkové hřídelel na Fiaty, Alfy a Lancie jsou k dispozici v široké paletě profilů podle určení, protože Colombo&Bariani byli vrchním dodavatelem Abarthu.
Samozřejmostí je pak dodání eepromy s aktualizovanými mapami pro ECU. Je potřeba pouze znát kód řídící jednotky a případně další úpravy, pokud jsou na motoru prováděny (změna kompresního poměru, větší vstřiky, atd.). Cena eepromy je kolem 4-6 000 Kč a není zapotřebí cokoli oblbovat, s čímkoli laborovat atd. Seriózní namapování podle konkrétního hardwaru motoru. Jedná se o starou a lety prověřenou techniku, kde už v podstatě není potřeba cokoli vymýšlet.
Vačkové hřídele Colombo&Bariani jsou velmi kvalitní, vyráběné na nejnovějších CNC centrech; jsou ocelové a nikoli litinové, jako v sérii, a je na ně díky tomu poskytována doživotní záruka. Což je dost fajn, když člověk uváží, jak se právě na motorech 2.0 16v vačky rychle a snadno sjíždějí...
Není nic jednoduššího, než koupit vačky přímo pro Tipo 2.0 16v.
Buď méně ostrá: www.competizione.cz/13/Tipo/2.0%2016V/se...bo-bariani-1374.html
Nebo ostřejší: www.competizione.cz/13/Tipo/2.0%2016V/se...bo-bariani-1375.html
Vačkové hřídelel na Fiaty, Alfy a Lancie jsou k dispozici v široké paletě profilů podle určení, protože Colombo&Bariani byli vrchním dodavatelem Abarthu.
Samozřejmostí je pak dodání eepromy s aktualizovanými mapami pro ECU. Je potřeba pouze znát kód řídící jednotky a případně další úpravy, pokud jsou na motoru prováděny (změna kompresního poměru, větší vstřiky, atd.). Cena eepromy je kolem 4-6 000 Kč a není zapotřebí cokoli oblbovat, s čímkoli laborovat atd. Seriózní namapování podle konkrétního hardwaru motoru. Jedná se o starou a lety prověřenou techniku, kde už v podstatě není potřeba cokoli vymýšlet.
Vačkové hřídele Colombo&Bariani jsou velmi kvalitní, vyráběné na nejnovějších CNC centrech; jsou ocelové a nikoli litinové, jako v sérii, a je na ně díky tomu poskytována doživotní záruka. Což je dost fajn, když člověk uváží, jak se právě na motorech 2.0 16v vačky rychle a snadno sjíždějí...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.063 sekund