motor pro Tipo/Tempru
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To je muj nazor tak mne neukamenujte
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dvolitr mam v tempře,pravda se 180 tis.km a ta spotreba ve meste je šílená,pod 10l se nedostanu ani omylem,jezdím většinou kratke trasy.
A ručení je taky síla.
Přemýšlej jak a kde budeš nejčastějc jezdit,ja ted už vím že dvoulitra si už nekoupím a když,tak jedině ropáka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DOHC bol oproti OHC lenivejší (DOHC max. krútiaci moment mal až pri 4250 ot., OHC má už pri 2900).
Spotreba je u môjho OHC asi o 1,5 l menšia, OHC je oveľa ľahší.
Tajže pre mňa by bola voľba jednoznačná = OHC.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no mal som tempru 1.6 i.e OHC,teraz mam cromu 2.0 i.e DOHC,v tej spotrebe nieje az taky velky rozdiel akorat DOHC je omoc zivsi,,take veci ako v viec prudovej ceste pri zapche ked chces prebehnut z pruhu do pruhu to na 1.6 OHC nespravys,lebo kim sa pohnes uz tam budu druhe auta na DOHC mas starty a zrychlenie okamzite..1.6 verzus 2.0,zo vsetkym sa da jazdit usporne,,akorat ak zvolis silnejsii motor budes mat vzdy rezervu ,,trebars na dialnici pri obiehani pomalsich aut je dvojliter k nezaplateniu.ak ti staci tipo (je to mile auto,da sa dobre tunit,na nom dokonca i spina vypada krasne)ja som presiel na cromu 2.0 i.e-DOHC a jazdne vlastnosti sa nedaju porovnat.a ten litrik hore dolu ,,da sa to nejako zniest.pri vybere uvazuj dopredu,tempra sedan je zlata stredna cesta,bral bi som 1.9 TDid--vykon vysoky,spotreba mala,jazdne vlastnosti skoro jak croma.a hlavne menej poruchovy motor..
no mas pravdu, že o turbodieslovým motoru jsem chvili též uvažoval, ale neslyšel jsem na ně zrovna extra moc chvály...samozřejmě nic nemám z vlastní zkušenosti. ale popravdě i srovnání mezi benzínovou 1,6 a dieselovou 1,9 by mohl byt zajímavý. od dieselu mě ale hlavně odrazuje cena náhradních dílů (na dieselové motory jsou obecně dražší náhradní díly)
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak se spotřebou bych volil asi 1.6 ku
Dvolitr mam v tempře,pravda se 180 tis.km a ta spotreba ve meste je šílená,pod 10l se nedostanu ani omylem,jezdím většinou kratke trasy.
A ručení je taky síla.
Přemýšlej jak a kde budeš nejčastějc jezdit,ja ted už vím že dvoulitra si už nekoupím a když,tak jedině ropáka
jestli se můžu zeptat konkrétnějc co znamená že se pod 10l nedostaneš? pokud by to bylo například do 11l tak na dvoulitra z té doby je to jakžtakž přijatelný, ale pokud to znamená něco okolo 14l pak už je pravda, že to leze hodně do peněz...
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale fakt je ten že jí moc nešetřím co se týká šlapání na plyn
Jooo,to když závodím po městě,tak to si mrcha umí v klidu
říct i o 15 litránkú 8O
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na tak malo km je urcite vyhodnejsi 1,6. Lehci motor, mene sjete gumy, min trpi naprava, mensi pojistka.
kupoval jsem tipo TD pred rokem a pul za 45000.melo nabehano poctivych 101000km.tehdy stala nafta podstatne min nez benzin.pri uvaze spotreby 5,8l a 13-14tis rocne me to prislo jednoznacne vyhodnejsi co se tyce provozu i pri vetsi pojistce nez nejaky favo 1,3 nebo tipo 1,4.jizdni vlastnosti,komfort a silny motor nemluve.jediny co jsem menil byly predni tlumice a komplet brzdy a cepy a predni loziska,pac predtim to nikdy nikdo nemenil.ale od te doby jen jezdim a jezdim.pravidelne menim plnou syntetiku.nic vic.na motor se nesahlo....skoro teda.trochu jsem ho posteloval na 90kw.....maximalni spokojenost.
dalsi vec je,ze naftu sezenes skoro vsude od kamioňáků za pakatel (15-20kč).kde sezenes levnejsi benzin???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mam na tacho 175 tis a ten motor vydává docela zajmavé zvuky,když je studenej tak tam klepou snad i svíčky,ale jede jako drak
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.