Olej
- TripleX
A este jedna vec, 10W - 40 nie je vsetko co treba pozerat na flasi oleja. Ale aj tzv. vykonovu triedu a vhodnost pre bezin alebo naftu.
Napr SJ/CF. Prvy udaj je o vhodnosti pre benzin a druhy pre naftu. Pismeno za S-kom a C-eckom je trieda. Cim vyssie v abecede tym lepsi olej....
Ale s vyrobcami oleja, ktori niekto preferuje , je ako s pneumatikami na aute. Osobny nazor....
10W-40 som samozrejme uviedol iba aby vedeli vsetci co to je za olej ...
Inak praskol by som tam aj plnu syntetiku ale zial hovori sa ked to nejazdilo pred tym na plnu syntetiku nie je vhodne ju tam davat ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
A este jedna vec, 10W - 40 nie je vsetko co treba pozerat na flasi oleja. Ale aj tzv. vykonovu triedu a vhodnost pre bezin alebo naftu.
Napr SJ/CF. Prvy udaj je o vhodnosti pre benzin a druhy pre naftu. Pismeno za S-kom a C-eckom je trieda. Cim vyssie v abecede tym lepsi olej....
Ale s vyrobcami oleja, ktori niekto preferuje , je ako s pneumatikami na aute. Osobny nazor....
10W-40 som samozrejme uviedol iba aby vedeli vsetci co to je za olej ...
Inak praskol by som tam aj plnu syntetiku ale zial hovori sa ked to nejazdilo pred tym na plnu syntetiku nie je vhodne ju tam davat ...
Este ma napadlo ale MADIT nie je slovensky vyrobok viz etiketa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při výměně jsem tam nalil polosyntetický Mogul GX FE 10W40 API SJ, protože před tím neznámým minerálním olejem tam podle těch samolepek byl nějaký polosyntetický olej Texaco.
Co mi zbylo, to tam ještě doliju, ale podruhé ho tam už dávat nebudu.
Motor je hlučnější a obecně z toho nemám dobrý pocit.
Při další výměně tam dám minerální Mogul Forte GX Pro 15W40 API SJ, ten se mi zatím na všech autech maximálně osvědčil.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.olejspol.cz/attachement/3548525/turbo_15w40_51.pdf
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já používám tento olej ve všech autech co mám. Je pravda, že nepatří do nejlevnějších, ale zastávám názor, že kvalita je důležitější a jsem s ním velice spokojený.
www.olejspol.cz/attachement/3548525/turbo_15w40_51.pdf
no já jsem všude četl že do tipa jedině 10w -40 udajně ten motor nalíta daleko víc
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď jsem nedávno na dílně viděl nějaký olej 10w - 40 pro auta přes 100 000 km značka myslím Valvoline, nemáte někdo zkušenost s olejema pro více nakroucené motory, jak říkám, nemám v tom moc přehled
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přesně to jsem měl já se stejnými oleji,ta samá zkušenost.Teď jedu na mogulKdyž jsem Tipo koupil, byl v něm jakýsi neznačkový minerální 15W40. Zřejmě naštěstí ne moc dlouho (30 t. km? - motorový prostor mám olepený samolepkami s daty výměny oleje).
Při výměně jsem tam nalil polosyntetický Mogul GX FE 10W40 API SJ, protože před tím neznámým minerálním olejem tam podle těch samolepek byl nějaký polosyntetický olej Texaco.
Co mi zbylo, to tam ještě doliju, ale podruhé ho tam už dávat nebudu.
Motor je hlučnější a obecně z toho nemám dobrý pocit.
Při další výměně tam dám minerální Mogul Forte GX Pro 15W40 API SJ, ten se mi zatím na všech autech maximálně osvědčil.
GX PRO a dobrý.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teraz do Tipa 1,6 karbec používam polosyntetiku VALVOLINE MAX LIFE
a rovnako bez problémov. Od výmeny do výmeny vôbec nedolievam olej
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 11
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nechci ti do toho moc rozumovat, ale koukni se na nějakého prodejce a na oil jednoho výrobce co má na pultě, když se koukneš na nějaký obyč 15W40 kde tě litr stojí kolem 1oo,-kč a pak se koukneš na toho samého výrobce na 5W30 kde litr stojí i 3oo,-kč tak co myslíš, který bude qualitnější a tím pádem mít i lepší viskozitu?
kysi ty oleje 10W40 na ty naše plečky stačily, ale dnes na ty nové dokonalejší kde výrobce přímo asi doporučuje či snad předpisuje 5 či 10W30 nebo 0W30 a podobné.. by jsi moc, teda motor by moc asi nepochodil..
jinak pokud to někoho zajímá já leju www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=7569 a stačí nad hlavu
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.