Olej
15 roků 3 měsíců zpět #31
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
..ja sa bavim len o poslednom cisle...
to pred Wckom je do zimy... cim nizsie tim lepsie..cize 0W je lepsie jak 15W v zime...
bno a to druhe cislo som nepochopil.. vysokootackove raallye motory maju 50 a 60...a to znamena ze nestraca viskozitu "tuhost" pri vyssich teplotach... ja by som zase povedal ze cim to je riedsie tym lepsie..ale asi nie... no
to pred Wckom je do zimy... cim nizsie tim lepsie..cize 0W je lepsie jak 15W v zime...
bno a to druhe cislo som nepochopil.. vysokootackove raallye motory maju 50 a 60...a to znamena ze nestraca viskozitu "tuhost" pri vyssich teplotach... ja by som zase povedal ze cim to je riedsie tym lepsie..ale asi nie... no
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 3 měsíců zpět #32
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Tak první číslo znamená vyskozitu př nízkých teplotách a druhé znamená vyzkozitu při provozní teplotě motoru. Je to jen index, né číslo.
Pak taky je to označení podle normy, která se už nepoužívá kvůli zavádějícím informacím. Dneska se použíjí normy jako API, a podobné. Jde o to, aby olej který liju do auta spňoval specifikaci a ne číslo na plechovce.
Pak taky je to označení podle normy, která se už nepoužívá kvůli zavádějícím informacím. Dneska se použíjí normy jako API, a podobné. Jde o to, aby olej který liju do auta spňoval specifikaci a ne číslo na plechovce.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.045 sekund