Divne zvuky pri pokusu o startovani.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #1 od ikar
Zdravim,
Vzdycky kdyz chci nastartovat tak se misto startovani ozve pouze cvakavy zvuk a baterie se mi zacne desne vystavovat a starter se ani nehne pouze se ozvyva zkuk "cvak,cvak" a nic nevite cim to muze byt ?
Jestli je to starter nebo neco jineho, abych si to eventuelne zajel koupit na vrakac.

IkaR

!!! Radeji byt souzen jednim, nez nesen ctyrmi !!!
[b:4a352ee095]kdo jinemu jamu kopa, ten si prijde na docela slusne penize[/b:4a352ee095]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #2 od temprař
no jistě že to bude startérem nebo vadným AKU . Jak starý máš akumulátor. A co ti to vyvádí když zapneš startér. Kouří to, line se zápach spálené izolace ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3 od ikar
AKU jsem menil dneska za uplne novy a nabity na 100% jeste musim skusit aby mi nekdo startoval a ja si cuchnu ke starteru.

IkaR

!!! Radeji byt souzen jednim, nez nesen ctyrmi !!!
[b:4a352ee095]kdo jinemu jamu kopa, ten si prijde na docela slusne penize[/b:4a352ee095]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #4 od temprař
jestli to auto máš doma tak něco zkus. zapni zapalování a nech ten startér zapnutý asi tak dvě vteřinky. Měj otevřenou kapotu,pak ho vypni a vyskoč z auta a koukni se jestli ti kolem jej nejde kouř. Vidím to na spálenou kotvu motoru spouštěče

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #5 od Tkevlar
Chlape presne toto se nam stava na Tempre. Nekdy prijdem k autu a slysime jak jen cvaka el. magnet, ale starter ani otocku. Tyden to treba nejde a pak pul roku jde. Ted je auto v servisu tak se mozna dovime cim to bylo a pak muzem podat presnou zpravu. :wink:

Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #6 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Cievka
Podla mna je to presne cievka na startery zvacsa sa to prejavuje tak ze obcas to cvakne iba takto a potom normal chyta a naposledy uz nadobro ... Teda neviem ale ja by som to videl na tu cievku na startery alebo moze byt aj kotva treba ich premerat aj cievku aj kotvu atd ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #7 od temprař
myslíš cívku co vysunuje pastorek? to je možné . ale to by necvakalo. a kdyby to cvaklo tak by se to zasunulo do setrváku a roztočilo by se to. Ale dle mne to bude elektromotorem. nevím jsem též zvědavý co s tím má...

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #8 od ikar
uvidime v utery odvezu to do servisu a uvidme, jeste jedna zvlastnost u toho je ze kdyz to takhle testuju a zkousim to zapalovani tak mi to pekne vystavuje AKU, ale pekne kdyz jsem to zkusim 2x takhle natocit tak jsem premeril baterii a i kdyz byla predtim nabita naplno tak najednou mela neco kolem 9V :(
Jako by mi to skratovalo baterii ale poradne.

IkaR

!!! Radeji byt souzen jednim, nez nesen ctyrmi !!!
[b:4a352ee095]kdo jinemu jamu kopa, ten si prijde na docela slusne penize[/b:4a352ee095]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #9 od renekovac
skus si spravyt este jednu kostru z bateririe.mne to pomohlo kedysi.tiez cvaklo, a hned stiahlo prud z aku..uplne ju za par sek ..vytalo..

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #10 od petr1978
Povím ti přesně čím to je. Už jsem se v tom kopal. Dá se to opravit, jen budeš muset rozebrat ru malou cívku.
V civce jsou měděné kontakty které se ti časem opálí, protože jde přes ně velký proud. Stačí cívku rozebrat a jemně přebrousit pilníkem včechny měděné kontakty do hladka. Cívku rozebereš tím, že odšroubiješ takové dva malé šroubky blízko kontaktů a odpíjíš dva zacínované kontaky aby jsi mohl sundat víko. Pod víkem jsou kontakty:-)
Není to nic složitého:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #11 od temprař

Povím ti přesně čím to je. Už jsem se v tom kopal. Dá se to opravit, jen budeš muset rozebrat ru malou cívku.
V civce jsou měděné kontakty které se ti časem opálí, protože jde přes ně velký proud. Stačí cívku rozebrat a jemně přebrousit pilníkem včechny měděné kontakty do hladka. Cívku rozebereš tím, že odšroubiješ takové dva malé šroubky blízko kontaktů a odpíjíš dva zacínované kontaky aby jsi mohl sundat víko. Pod víkem jsou kontakty:-)
Není to nic složitého:-)

jsi si stoprocentně jistý že je to v tom ???

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #12 od stanik
Jsi si jisty tou baterkou.Vloni se mi stalo něco podobneho.Jenom to pořad cvakalo a netočilo!Nasledoval repas starteru a ve finale byla hyn baterka.Koupil jsem novou a je pokoj!Stara měla asi 6.5roku a odešla bez varovani

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #13 od jirkaR
no já měl jednou zoxidovaná jeden konektor co vede někde vedle starteru je to jeden kabel a auto taky jen cvakalo
jinak baterii poznáš tak že rosvítíš světla a startuješ jestli blikaj je prav. v háji baterka

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #14 od petr1978

Povím ti přesně čím to je. Už jsem se v tom kopal. Dá se to opravit, jen budeš muset rozebrat ru malou cívku.
V civce jsou měděné kontakty které se ti časem opálí, protože jde přes ně velký proud. Stačí cívku rozebrat a jemně přebrousit pilníkem včechny měděné kontakty do hladka. Cívku rozebereš tím, že odšroubiješ takové dva malé šroubky blízko kontaktů a odpíjíš dva zacínované kontaky aby jsi mohl sundat víko. Pod víkem jsou kontakty:-)
Není to nic složitého:-)

jsi si stoprocentně jistý že je to v tom ???


Jsem:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od stanik
Jak to s tim starterem dopadlo,nějak se to utlo a nikdo nevi v čem to bylo.
Celkem by mně to i zajimalo!


Stanik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.521 sekund
Powered by Kunena fórum