kompatibilita vstřiku?

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od Vali
kompatibilita vstřiku? vytvořil uživatel Vali
Mám dotaz, je kompatibilní vrch vstřiku z 1,4 i.e s 1,6 i.e ??? Je to monovstřik u obou, tak by to sedět mělo ne? Krokomotor a potenciometr snad neva, že je rozdílná kubatura a samotnej vstřik, tak to už by asi nešlo, že. Mám možnost koupit to v celku z 1,4 a mám 1,6 tak kdyby to bylo za rozumnej peníz, tak bych to asi vzal, se vždycky hodí.. Ale nejsem si zcela jistej, jestli to jde sakum pikum přehodit, jestli nebude dělat blbosti ten vstřik.. díky za rady

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
co se týká komponent tak je vše stejné, jen jiné programové vybavení řj

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
No takže bych to tam píchnout mohl a řj si to poladí ty díly, dle svého vybavení programového , chápu to odbře :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od me2d
Odpověděl me2d pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
řekl bych ze jo :lol:
koukal sem do nejakyho shopu a maj to sice rozdeleny kubaturou ale cisla dilu jsou stejny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Nemáš náhodou 1.6 DOHC? Jestli jo, tak ti vstřikování z 1.4 sedět nebude. Jestli máš 1.6 OHC, tak by to sedět mělo:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Ne ne, mám OHC, to je mi jasný, že na DOHC by to nešlo :lol: Ale možná z toho stejně nic nebude, borec tady má rozstřelenou 1,4 ale motor v dobrým stavu, nevím, jestli to chce prodat jako vrak cel , nebo po dílech, kámoš se zatím neozval, tak uvidím.
Díky za rady :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: kompatibilita vstřiku?

Ne ne, mám OHC, to je mi jasný, že na DOHC by to nešlo :lol: Ale možná z toho stejně nic nebude, borec tady má rozstřelenou 1,4 ale motor v dobrým stavu, nevím, jestli to chce prodat jako vrak cel , nebo po dílech, kámoš se zatím neozval, tak uvidím.
Díky za rady :wink:


Motor 1.4 za 1.6 bych neměnil. 1.4 je pěkný hybrid.:-(
Raději bych si na tvém místě nechal 1.6 ohc a přehodil to vstřikování.
1.4 je dost málo výkonný motor na Tipo a celkem dost žere na to jaký má výkon:-( Je to jen můj názor, možná má někdo jiný:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
No motor měnit nechci, jen mi šlo o to vstřokování celé, to podle mne asi bude stejné, je to jednobod :wink: Motor bych neměnil určo. Chtěl jsem měnit poťák z toho, bo mi blbnout teplé starty, ale podle toho mého tenhle, přestože byl měsíc starej ten poťák, tak to cukalo za 2 a 3 a zdálo se mi, že to nejde za plynem. Což se u mého půvpodního vůbec nestává. Tak jsem právě psal ohledně kompatibiliti. Myslím si ale, že ty poťáky budou asi stejný do 1,4 a 1,6 ale nějak to blblo, tak jsem ho nakonec nebral. Teplé starty zrovna při zkoušení šly, asi se tomu starém poťáku nechce ven :lol: Ale já ku..a mám hlavu jak balón, protože přijít na to čím to je, je oříšek :roll:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Určitě by měly být stejné. Zkoušel jsi taky vyresetovat ŘJ?
To by mohl být ten problém.
Pak bych se mrknul na cvíčky, kabely a rozdělovač. Taky se mrkni na hadice které vedou k rozdělovači a do saní jestli jsou zapojené a nebo jestli nejsou zlomené.
Kolik ti to žere?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
No se spotřebou jsem bojoval od toho, co jsem to koupil. Ted jsem snad odstranil vše, co jsem si myslel, že by na to mohlo mít vliv. Ted čekám až dojedu na pumpu, kolik mi to hodí, ale už to není těch 12 jako v zimě, snad se pod 8 dostanu. Sám jsem na to zvědavej. Krom krokomotorku a toho poťáku bylo měnění vše, tohle jsem měřil a vypadá to v poho, krokáč se chová jak má-zkoušel jsem i funkci té tyčinky, poťák jsem teď vyčistil a trošku přihnul ty capky - tak uvidím .. čidla, lambáda, termoš měněno. Svíčky jsou původní, čištěný vypadaly v poho. Kabely měřený, jeden měněnej, byl tam ještě starej typ s velkým odporem. Podtlakové hadičky jsem kontroloval, vypadjí good, všechny kontakty prostříkal, kostry taky, rozdělovač uhlík v poho, přečištěný kontakty ve víčku též... prostě kompletní péče, tak nevím..

Jak jsem měnil ty poťáky, restart řj jsem udělal vždycky. Nejde mi do hlavy, že mi teplej motor nastartuju, když je venku třeba kolem teď 15°C, ale jak je přes 20 tak to pak dělá problémy, uvidím jak ted, až bude tepleji po čištění toho poťáku. Ale i kdyby byla spotřeba 8, tak si myslím, že je to dost. kombinovaná jako, ale více dálky

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #11 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Měřil jsi čidlo teploty to co je zespoda na koleně sání? A jak jsi ho měřil?
Taky se zkus podívat na těsnost celého sání. Jestli jsi sundával vstřikování nebo koleno, může to být tam. Když auto nasává flaešný vzduch, nechce se to rozjíždět z nižích otáček a dělá to ruzné jiné problémy. Svíčka může dobře vypadat, ale uvnitř muže být zlomená alektroda a poznáš to jen tak že ti auto škube.
Pakt už fakt nevím, ale jestli mě něco napadne, hodím to sem.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #12 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Mám OHC, takže čidlo mám jinde, jak čidlo na teplotu vody, tak čidlo na vzduch měněný. Auto neškube, takže si myslím, že svíce Ok. Cukalo to jen, když jsem zaměnil ty poťáky, ale myslím si, že by snad měly být kompatibilní z 1,4 i z 1,6. Těsnost sání jsem kontroloval, nic jsem neobjevil ale kdo ví , dokonce jsem i přelepil a uutěsnil přívodní haici na airbox a dal novu na airbox pro sání teplého vzduchu od motoru. Pokud nepůjde dolů spotřeba, tak fakt už nevím, leda ten poťák, i když podle měření nevykazuje chyby a za plynem jde auto celkem plynule. Ale jak to nebude za tepla startovat, jak jsem psal již výše, zkusím ještě sehnat poťák a uvidím, jinak fakt nevím. Ale brát jetej poťák asi nemám moc cenu, no a novej za 2500 se mi fakt kupovat nechce, abych zjistil,. že to tím není. Je to prekérka, už bych na to rád přišel. myslím, že ta spotřeba taky nebude nějakej zázrak ,podle toho, že začínám svítít a najeto jen 400km :cry: A taky koukám, že trošku píšu mimo obsah téma, takže sorry všem

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #13 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Poťák nemá vliv na startování za tepla. Hledal bych někde jinde.
Jsi si jistý těmi čidly? Nemají jinou hodnotu než mají mít.
Co tlaky ve válcívh? Kolik máš? Otáčky volnoběhu jsou v normě? Co čidlo polohy klikové hřídele? Háže to jiskru když nemůžeš nastartovat?
Problém taky může být v cívce, za tepla může probíjet. Dokud jedeš chladí se vzduchem co kolem proudí. Jakmile zastavíš, zahřeje se víc a nenastartuješ.
A měřil jsi kolik má odpor starý potenciometr v klidu oproti novému?
Myslím tím vkrajní poloze když je namontovaný. Možná, že je namontovaný v trochu jiné poloze a má jiný odpor. To se občas stane při výměně, ve výrobě se to seřizuje na míři jednotlivého vstřikování.
Ale jstejně si nemyslím, že teplé starty mají něco společného s poťákem.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
Na ty problemy se starty ma vliv bud cidlo otacek (ve tvem pripade na setrvaku) nebo zapalovaci modul v digiplexu (nebo mas marelli?). Vzdy se prehreje ty civka (kondenzator) a pak to probiji, nebo nepousti proud a je tam vysoky odpor.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: kompatibilita vstřiku?
No čidlama jsem si jistej, čidlo vody je úplně new a tváří se, že podle toho funguje. čidlo vzduchu je z vrakáče, bo nešlo sehnat, měřil jsem ho několikrát, tak by to mělo být taky v poho. Tlaky ve válcích nevím, zatím jsem neměřil.Otáčky volnoběhu se mi zdají být zvýšené, ale podle toho digi se řídit nedá-pravda je, že když tam byl ten druhej poťák, tak to ukazovalo 900 (ten poťák bylů z 1,4 a prej nejsou kompatibilní, ptal jsem se známého mechanika- proto možná to cukání v nízkej otáčkách - jinak se mi zdál chod motoru na volnoběh vyváženější, klidnější a tišší) Při měření odporů těchto poťáků mi můj vykazoval hodnoty bližší tabulkovejm. Čidlo polohy klikové hřídele - asi to stejné jako snímač otáček ne?? U toho jsem měřil odpor a taky sedí. Jiskru to háže, když to nechce startovat, ono to i nastartuje, ale pak to padá z otáček hned tp zdechne. Klapka je dovřená a neotevře se, šlapu na plyn a tím otvírám klapku ale taky nic - mám pocit, že nejde šťáva do vstřiku, čerpadlo netlakuje. Ale jak říkám, divný je, že teplej motor normálně nastartuju bez problémů, ale když je venku přes 20°C, tak po 30 minutách stání je problém (teď to nemůžu zjisitit, bo není takové teplo a startuju v poho teplej motor).

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.146 sekund
Powered by Kunena fórum