jak docílit aby sřílel z výfuku oheň?
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak docílit aby sřílel z výfuku oheň ve vysokých otáčkách? je to trubka od motoru až do zadu? nebo je vtom nějaký háček? může to každý motor nebo jen s turbem? děkuji za odpovědi
Dělá to nespálený benzín který se zapálí až ve výfuku=rana a ohen!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je fakt odbornik a pači sa mi aj jeho tipko
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to že to střelí do vejfuku znamená- špatnej předstih
špatný svíce, nebo jejich vzdálenost elektrod, případně velmi bohatá směs- lze toho docílit i u obyčejný škodovky s "lepšímů výfukem" pokud zapomeneš na sytič...
hodně přeplnovaných aut má v serii ve výfuku namontovaný takzvaný zhášeč plamene, pokud se udělá řádnej vejfuk,a namontuje otevřenej BOV tak u seriovýho motoru to je nepravděpodobný (malý dávky paliva..), u lehce upravenýho taky (pokud není zprasenej chip, a nejsou dnaý neůměrný dávky úpaliva..)- i když tu a tam se nějakej lyšák může objevit...
abych řek pravdu- na atmosférickým, dobře udělaným motoru jsem plameny z vejfuku neviděl - mluvím o motorech Š favorit/fabia s výkonem kolem 130-150PS a karburátory weber 40/45 , pak mým motoru v coupe, kámošův GII 1800 16V na autocross , kámošova Š100 s motoerm z favorita a výkonem cca 85PS ..jediný u čeho jsme kdy viděl plameny z vejfuku bylo pár subaru a mitsubischi evo v-IX , který ale používaly volně programovatelnou ŘJ , kde měli aktivováno ALS, nebo pak jedině rallye auta/buginy na autocros s přeplnovanýmy motory....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tu mate odkaz na ten plamenomet
triplex. ak sa pamatam tak vrcharska RS mala priecny vyfuk a bola to iba hola rura. Relly RS mali tlmic kvoli pravidlam.
A ako pise Honza. Staviame relly auta z neuveritelne prekopanymi motormi a nestava sa casto aby z nich slahali plamene. iba ked je niekde problem...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi už jsem na takovévěci starý, mě stačí když auto šlape jek má a né hdyž mi hoří výfuk.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tiez odporucujem do nicoho nesparat, kupovat otestovane veci, aj ked nie su legalne na cestu ale otestovane ako offroad use.Osobně bych se vstřikováním, výfukem ani motorem nic nedělal. Jestli jde jenom o ten oheň, tak bych tam hodil to co píše mt-tuning.
Asi už jsem na takovévěci starý, mě stačí když auto šlape jek má a né hdyž mi hoří výfuk.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nie, toto funguje na principe nespaleneho benzinu vo vyfukovej sustave. proste das auto do otacok a stlacis spinac a svieca zapali nespaleny benzin. tot vse...když na to tak koukám nemusel by to být těžké postavit ne ? svíčka do výfuku ale asi sama nic neudělá , to se tam musí asi ještě přidávat trošku nějaký hořlaviny ne ? třeba nějaká tryska a vlastní čerpadlo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.