Problém startování
čerpadlo,je sly?et,kdy? otočím klíčkem...
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je zavada v dodavce paliva, nebo v zapalovani, aby se zuzil okruh
zavad...
A ta pripadne spatna dodavka paliva muze mit spoustu duvodu
zasekavajici vstrikovaci ventil, spatny regulator tlaku paliva, filtr,
paliv. cerpadlo, bordel v nadrzi, zpuchrele hadicky atd...
Stejne kdyz
to nezapaluje muze to mit duvody jako svicky, kabely, vicko, palec,
civka,,,
Ale podle popisu je dost mozne, ze to dela taky nejaky spatny
kontakt napr. spatny konektor na snimaci otacek by tohle zvlad a urcite i
dalsi...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
,mrknu na to a dám vědět co a jak.
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to tu někdy na jaře psal coby anonymní, no můj problém začal tím že auto
poškubávalo třeba kilometr, a potom zase dobrý. Pak ta závada zmizela a
objevilo se to znova třeba po čtrnácti dnech. Auto netáhlo,a to mě zmátlo
tak jsem měnil filtry, svíčky, kabely a už nevím co všechno jsem zkoušel.
Ono to pak už ani nechytlo, motor točil, všechno fungovalo a nechytlo to.
Byl jsem na prášky, koukali na to i odborníci. Pak jsem náhodou brnknul o
svazeček kabelů vedoucích z kabiny k motoru - vzadu na motoru je kostra za
filtrem - a dva kabílky byly uklepaný a zoxidovaný ale ono to shora nebylo
vidět. Ono to drželo v tom očku už jenom na kousku izolace, tím pádem to
nekostřilo. Kabílky upadly. Takže jsem tam dal očka, nový dráty a ono to
naskočilo a jelo to zase perfektně, šlo krásně do tahu. Já měl radost !
Takže jsem měl na autě pár věcí novejch. A rozdělal jsem všechny konektory,
očka a zásuvky co jsem na?el, odrbal jsem ten humus, prostříkal kontaktolem
a namazal vazelínou a vod tý doby mám pokoj, věřte tomu...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkontroloval v?echny kostry,očistil hlavně a od té doby zatím jezdím v
pohodě....
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak hodně ?těstí.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Celý den jsem tak nějak popojížděl malé vzdálenosti a startoval jsem na první natočení (to ostatně až do dnes pořád to první natočení).
Ale při jednom z dnešních startů auto chytlo, a padlo z otáček při couvání a zdechlo, natočil znova a to samé. Pak už to natočit nešlo vůbec. Měl jsem puštěnou hudbu, takže nevím, zda rachtalo čerpadlo (nějak mě to hned nenapadlo). Motor točil vše OK,ale jako by nebylo co zapalovat.
Napadla mě pojistka a relátko. Pojistka byla ok, relé nešlo vyndat, tak jsem s ním jen kvedlal. Následoval ještě jeden neúspěšný pokus a pak to chytlo. Zdálo si mi, že při šlápnutí na pedál nebyla odezva hned a jakoby pocukávalo, ale né moc. Po chviličce jeli už v pohodě i tah to mělo.Poté další strat na první drc a bez problémů.
Vím, že se to tady hodně řešilo, jde mi o to, na co se zaměřit. Počítám totiž s tím, že to asi nebyla náhoda a určitě se to objeví opět. Ale blbě se hledá závada, když seneprojeví, ale zase nechci potom zůstatněkde viset.
1. poslechnout zda najede čerpadlo při otočení klíčkem... když uslyším, nemusí mít spravný tlak (jedině servis) Ale to by dneska potom už asi nejleo jak má.
2. pojistka+relé
3.kostry??? kde přesně hledat kostru v tom motoru, hledal jsem pod baterkou, ale nějak jsem nenašel
4.kde najdu snímač otáček a jak ho proměřit, co mám naměřit?
jinak mám měněná čidla voda, vzduch (vrakáč nešlo sehnat), lambda takže to alespoň můžu eliminovat. Poťák jsem měřil, zdá se OK, krokomotorek zkontorlovat taky?
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já bych to viděl na nějakej kontakt špatnej, zdálo se mi, jakoby tam prostě nešel benzín.. škoda jen, že hrála ta hudba a já neslyšel to čerpadlo. Ale mělo by cvaknout relé, když čerpadlo po natočení (ikdyž neúspěšném) vypne že??
První co udělám, je že zkontroluju přemostení, které tam mám jako takovej imobilizér. Pak uvidím no. Asi to nebude nic vážnýho (pokud je čerpadlo OK), ale najít to:roll:
díky za odpověď
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Uz se mi ale nekolikrat stalo, ze pokud byl motor zahraty neslo nastartovat. nastartovalo az kdyz motor trochu vychladl. kde hledat pricinu? Ve snimaci otacek?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nepises co je to za typ. Obecne pokud to nestartuje tak je chyba na strane cidla otacek (pro 1,4 a 1,6 OHC je to na setrvaku; pro 1,6DOHC je to v rozdelovaci). Dalsi veci jsou samozrejme takove zakladni veci jako svicky, kabely, rozdelovac, palivovy filtr apod. - vzdy je treba zjistovat co je pricinou - palivo nebo elektrika.Hj vsici,mam zhruba stejnej problem vcera vecer jsem nemoh natocit auto vubec.Prijdu k nemu za hodku a chytne hned /už se mi to parkrát stalo,ale dalo to pokoj/ted rano mi sice chytlo,ale ject s nim je strasny hrozne to cuka a pripada jako by to neslo za plynem.Měl jsem to v oprave a tam mi řekli že neví co s tim.Podle jejich měření byli všechny čidla ok.Chtěl bych teda poradit co všechno se má projít a kdyžtak kde to tak přibližně je,předem děkuji.Ještě chci dodat že čerpadlo makaá.Važně mě to štve asi pude ze skály
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Startování i za studena ted je jiný, než před tím. Takže se asi něco děje. Když chci natočit, tak se někdy stane, že startér, jakoby klouže a dává divný zvuk, nevím jak to popsat, prostě jakoby se startér točil moc rychle a nezajel pastorek. Potom stratnu znova a dobrý... tak nevím, musím to sledovat, jestli se to bude shoršovat, enboco to bude dělat. Moc nevím, jak přesně to funguje, neměl jsem to rozdělané, tak kdyžtak někdo poraďte
Nějaké rady, čím by to mohlo být??
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.