Výměna 5. stupně převodovky benzín za 5 z diesela?

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od petr1978
Ahoj kluci :)
Nezkoušeli jste někdo přehodit pětku z diesela do benzínu?
Myslím tím jen pátý převodový stupně. Štve mě, že musím motor pěkně vytáčet abych se dostal alespoň na 130 Km/h. Mám při takové rychlosti otáčky kolem 4000, což se nadá dlouho udržet po dálnici.
Nebo jsem přemyšlel, že by se dala přehodit převodovka celá,jen by to asi dobře netahalo na ostatní stupně. Taky nevím jesli jsou ty převodovky kompaktibilní.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #2 od Dresik
Já už to trochu studoval. Podle Eperu by ty kolečka mělít zaměnit.
Ano na delší cestu po dálnici je to nepohodlný. Ale na okreskách si neztěžuji..:)
Ale jelikož většinou jezdím delší trasy a teď jedu na dovču...
Přístí víkend (tenhle to asi nestihnu) to budu zkoušet. Takže řeknu poznatky.
Jediné čeho se bojím, aby pak při přeřazení ze 4 na 5 nebyl moc velkej schod..ale snad to nebude tak znatelné..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #3 od Tomas-Oaza
a to bych ti mel pujcit auto na dovcu? kua jeste by se mi vratila z ji nou prevodovkou :lol: :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #4 od Dresik
Tak já sem se k tomu konečně dokopal:)
Vyměnil sem pětku a je to znát. Původně sem chtěl dát pětku z TD, ale bál sem se právě toho "schodu" mezi 4-5, tak sem dal jen pětku z Lancie 1.6HF.
Práce na hoďku. Zvhledem k tomu, že ten schod v mém případě není tolik znát kuchnu to ještě jednou a hodím tam pětku z toho TD.
Mohlo by to být ještě lepší...

Foto jako důkaz. Ty dvě fotky jsou vystřižené z videa z mobilu, hrozná kvalita, ale dělal sem to narychlo ještě hned ten večer.

Je to dost znát do 120..
Před úpravou při 140km/h:


Po úpravě při 140km/h:




Po úpravě při 100km/h:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #5 od TooM-As
paráda konečně se někdo odhodlal k takovémuhle kousku. Teď už jen dát dohromady tabulku z převodovýma poměrama všech koleček který tam jdou nacpat a můžem si skládat svoje převodovky.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #6 od jirkaR

paráda konečně se někdo odhodlal k takovémuhle kousku. Teď už jen dát dohromady tabulku z převodovýma poměrama všech koleček který tam jdou nacpat a můžem si skládat svoje převodovky.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.


to jezdíš jako důchodce na 5 55km :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #7 od BlackJack
Na 5ku jedeš 55kmh? To v TD hezdím v obci na 3ku, občas za 4, když jedu z kopce nebo na klidnější cestě.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #8 od Dave
To já mám ve dvoulitru převodovku z 1.6dohc a moc jsem změnu nepoznal.Jen tak na okraj když už se to tu řeší.Ale prej bych měl mít slabší maximálku.Jel jsem 180a ještě to chtělo jet tak nevím.Mám 8ventil

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #9 od Dresik
Já měl teda 5 sakra krátkou.Jel sem 120 a točilo to 4 tisíce. Což je třeba na dálnici k zbláznění.
Teď by měla klesnout i spotřeba a zvýšit se maximálka...A ta moje origo převodovka bude určitě stejná jako na Tipu 1.6 jednovačce.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #10 od TooM-As

paráda konečně se někdo odhodlal k takovémuhle kousku. Teď už jen dát dohromady tabulku z převodovýma poměrama všech koleček který tam jdou nacpat a můžem si skládat svoje převodovky.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.


to jezdíš jako důchodce na 5 55km :lol:

no tak příbližně ale bez roblémů se pohybuju i po městě na 5q , nemusím při výjezdu potom řadit , jen šplápnu na plyn. Nepotřebuju pokaždý cejtit to extrémní zrychlení mého 2.0 :D . jinak samozřejmě když mam chuť ak si podřadím a šlápnu tomu :D stejně byto ale chtělo 3.0 V6 turbo. lae zpět ke kolečkům.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #11 od geeny666
jak moc náročná je přestavba toho kolečka??? nějaké foto až to budeš dělat s návodem a popisem? zvládnem to i my co jsme převodovku rozdělanou nikdy neviděli?

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #12 od Dresik
Určitě..převodovka se dolů dávat nemusí. Na výměnu pětky je potřeba sundat jen kolo u řidiče a tu krytku převodovky, co čumí do podběhu. Samotná výměna není tak složitá, mění se dvě kola, ale v jednom jsou takové titěrné pružinky válečky a to je vopruz, to tam naskládat, aby to nevyskákalo..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #13 od TooM-As

Určitě..převodovka se dolů dávat nemusí. Na výměnu pětky je potřeba sundat jen kolo u řidiče a tu krytku převodovky, co čumí do podběhu. Samotná výměna není tak složitá, mění se dvě kola, ale v jednom jsou takové titěrné pružinky válečky a to je vopruz, to tam naskládat, aby to nevyskákalo..

asi vým kteou krytku myslíš, pod ní jsou schovené všecny křevodová kolečka ? není dělaný podobně jako u simsonu ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #14 od Dresik
Pod ní jsou schovaná pouze kolečka na pětku. Na ostatní se musí musí shodit převodovka.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #15 od TooM-As
Tak znovu to tady oživím . Řekne mi někdo jakou pětku dát abych při 150 měl 3000 max 3500 ot ?a rovnou mi ty kolečka může někdo mabídnout.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum