Laděné svody
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..
vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...
jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..
vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
4 -1 znamena ze vetvy od hlavy su styri a spajaju sa priamo do jednej vetvy, ktora vyustuje dalej cez kat a bla bla...mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...
jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..
vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky
4-2-1 znamena, ze vedu 4 vetvy od hlavy, spajaju sa do dvoch a tie do jednej rury...
aky je v tom rozdiel? na kazdy motor sa ladia vyfukove zvody, tym sa ziskava lepsi a rychlejsi odvod vyfukovych plynov z valcov, co znamena ze ziskanym lepsim vyplachovanim sa aj lepsie plnia valce...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
4 -1 znamena ze vetvy od hlavy su styri a spajaju sa priamo do jednej vetvy, ktora vyustuje dalej cez kat a bla bla...mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...
jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..
vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky
4-2-1 znamena, ze vedu 4 vetvy od hlavy, spajaju sa do dvoch a tie do jednej rury...
aky je v tom rozdiel? na kazdy motor sa ladia vyfukove zvody, tym sa ziskava lepsi a rychlejsi odvod vyfukovych plynov z valcov, co znamena ze ziskanym lepsim vyplachovanim sa aj lepsie plnia valce...
...abych Tě doplnil, 4 do jednoho se dělají na nárůst výkonu (jako třeba okruhové vozy) a 4-2-1 mají zase lepší krouťák, což se používá hlavně v Rally...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spytam sa dealera, mozno sa nieco v anglicku najde. myslim ze pred par mesiacmi boli aj od supersprintu na ebay. len niesom isty na aky typ motora......já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem.
jestli můžu trošku odbočit od svodů , jaký význam mají vyleštěné ojnice ? to mi nějak nejde do hlavy k čemu by je bylo potřeba leštit ..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem.
jestli můžu trošku odbočit od svodů , jaký význam mají vyleštěné ojnice ? to mi nějak nejde do hlavy k čemu by je bylo potřeba leštit ..
Ojnice se leští kvůli pevnosti. Zaleští se mikroskopické prasklinky, které mužou zpusobit prasknutí.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.