Laděné svody

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od mk-tec
Laděné svody vytvořil uživatel mk-tec
Nevíte někdo, zda-li a kde by se dali sehnat laděné výfukové svody na motor 1,6 OHC...? (nejlépe nerez) :?

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Laděné svody
Zkus tu prodejnu z tuningovými díly u tržiště v Kroměříži. Kámoš tam kupoval pytlík k řadičce a řadičku. Mají tam toho dost na výběr. A pokud ne,tak se objedná.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Laděné svody
tak na golfa možná na Tipo ani omylem. budeš muset nechat udělat individuálku...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Laděné svody
na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...

jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..

vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Laděné svody

na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...

jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..

vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky

mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Laděné svody

na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...

jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..

vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky

mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..

4 -1 znamena ze vetvy od hlavy su styri a spajaju sa priamo do jednej vetvy, ktora vyustuje dalej cez kat a bla bla...

4-2-1 znamena, ze vedu 4 vetvy od hlavy, spajaju sa do dvoch a tie do jednej rury...

aky je v tom rozdiel? na kazdy motor sa ladia vyfukove zvody, tym sa ziskava lepsi a rychlejsi odvod vyfukovych plynov z valcov, co znamena ze ziskanym lepsim vyplachovanim sa aj lepsie plnia valce...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Laděné svody
Problém bude v tom, že jednobod se nikdy nebude výrazně lépe plnit, jo i MPIčka je to asi o něčem jiném...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Laděné svody
...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem. :wink:

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Laděné svody

na tipo leda v brazílii, nebo nechat vyrobit na zakázku...

jinak v použití laděných svodů na seriovej motor jsem velmi skeptickej... velmi nevýhodnej poměr cena/nárust výkonu..

vždyť na udělaným motoru z fabie přidaly svody jen 4kw ve špičce... a porovnám li rozdíl na upraveným motoru se svody 4-1 a seriovými litinovými svody- ale aspoň spasovanými, tak rozdíl 4PS na 200PS motoru není zas tak velkej..utrácel byhc peníze někde jinde, dke za stejnou cenu můžeš čekat opravdu znatelnej nárust výkonu- třeba úpravu vačky

mohl bys trošku přiblížit co znamená ot 4-1 popřípadě hodit odkaz na nějaký rozlsáhejší čtení o laděných svodech a výfuku kompletně ? ať hledám jak hledám pořád nacházím jen prodej laděných svodů ale žádné informace ..

4 -1 znamena ze vetvy od hlavy su styri a spajaju sa priamo do jednej vetvy, ktora vyustuje dalej cez kat a bla bla...

4-2-1 znamena, ze vedu 4 vetvy od hlavy, spajaju sa do dvoch a tie do jednej rury...

aky je v tom rozdiel? na kazdy motor sa ladia vyfukove zvody, tym sa ziskava lepsi a rychlejsi odvod vyfukovych plynov z valcov, co znamena ze ziskanym lepsim vyplachovanim sa aj lepsie plnia valce...



...abych Tě doplnil, 4 do jednoho se dělají na nárůst výkonu (jako třeba okruhové vozy) a 4-2-1 mají zase lepší krouťák, což se používá hlavně v Rally...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Laděné svody

...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem. :wink:

spytam sa dealera, mozno sa nieco v anglicku najde. myslim ze pred par mesiacmi boli aj od supersprintu na ebay. len niesom isty na aky typ motora...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Laděné svody
Jéééé, to budeš hodný. Díky za ochotu a čao :wink:

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Laděné svody
Kdyby byly nejaky k mani taky bych mel zajem :!:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Laděné svody
bohuzial na 1.6 nic.. neporadim lepsie ako dat si spravit na objednavku... 8)

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Laděné svody

...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem. :wink:


jestli můžu trošku odbočit od svodů , jaký význam mají vyleštěné ojnice ? to mi nějak nejde do hlavy k čemu by je bylo potřeba leštit ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Laděné svody

...já už mám upravenou a vyváženou kliku, odlehčený setrvák, upravené a vyleštěné ojnice, upravenou vačku a hlavně mám motor 1,6 jednovačka MPI. Je jasný, že jsem chtěl svody slícovat, ale lepší mi připadaly ty laděný, jelikož všechny větve pak mají stejnou délku, což zaručuje stejný krouťák a výkon na každám válci - tedy to správné. Takže si je asi nechám vyrobit... Jak jste říkali, na VW, BMW, Peugeot, Honda atd. není problém, ale Fiat Tipo už problém je. Vzpomínám si, že před 3 lety to dělal Supersprint. Tehdy jsem to neřešil a neměl na to peníze, ale už to v nabídce nemá, takže smůla... Díky všem. :wink:


jestli můžu trošku odbočit od svodů , jaký význam mají vyleštěné ojnice ? to mi nějak nejde do hlavy k čemu by je bylo potřeba leštit ..


Ojnice se leští kvůli pevnosti. :idea: Zaleští se mikroskopické prasklinky, které mužou zpusobit prasknutí.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.512 sekund
Powered by Kunena fórum