problémy se startem
2,0T 8V
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud na to není auto stavěné (a to Tipo není), při volnoběhu a startování je pak problém hlavně za tepla. Už jsem na to taky narazil a stačilo vyměnit svíčky za jednokontaktní.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemám sice s Denso Iridium zkušenosti, ale jsou to prý vyhozené peníze, žádný zázrak to nepřinese. Dobrý článek je na www.faann.net/page.php?menu=teorie&promena=clanek&id=21až budou many, tak jdu pro original, kamoši mi to taky říkaly. chtěl jsem tam narvat denso iridium, ale ty už stojí moc peněz, ty si nechám do integrály
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mne to bude stajná závada, ale přijít na to jaká to je no
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
tak se to pořád zhoršovalo a zhoršovalo tak jsem nad tím seděl a přemejšlel a zkoušel a zkoušel a nakonec sem vykoumal, že to bylo špatnym regulátorem tlaku paliva. když jsem ho vyměnil tak to šlape, jak za studena tak za tepla konečně
gratulujem- teraz si ho na chvíľu môžeš užiť :driver:
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak se to pořád zhoršovalo a zhoršovalo tak jsem nad tím seděl a přemejšlel a zkoušel a zkoušel a nakonec sem vykoumal, že to bylo špatnym regulátorem tlaku paliva. když jsem ho vyměnil tak to šlape, jak za studena tak za tepla konečně
gratulujem- teraz si ho na chvíľu môžeš užiť :driver:
no máš pravdu ještě tam dodělaám nějaky drbánky a půjde do světa, 2 auta a ještě k tomu turba neuživím
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslim že tiež mam problem s teplotnymi čidlami neviem kolko ich je mam FIAT Tipo 1,4 i r.v.1989 zatial šlapal bez problemov ale teraz začal blbnuť tiež potvrdzujem že ked je motor studený chyti na šup ale ked je zohriaty tak stale toči a nechce chytit,lenže po nejakých 10 min.naštartuje,tiež som skusil vymeniť aj obe relátka ale nepomohlo je to bolest Fiatov TIPO ,vymenil som aj všetky káble k sviečkam a aj z indučky do rozdelovača ale nepomaha
Je to na 100% snímač otáčok. Ja som rovnaký problém tiež riešil a po výmene bez problémov. Snímač stojí cca 500 SK a vymeníš ho za cca 5 min.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.