zapl se auto-sytic a nechce se vypnout - NEVYRESENO

Více
17 roků 3 týdnů zpět #16 od Charles
TO Petr1978: Prosím nemohl by jsi mi udělat nějaké fotky a poslat nebo dát někam na web :?: V pátek jsme kolem toho běhal do noci a nenašel jsem skoro nic :cry: , jen nějaký kabely, který nevim kam by mohly patřit :!:
A nebo poslední řešení by bylo, opravdu detailně mi to popsat, jsem asi úplně blbej :evil:
díky moc

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #17 od Ram512

Čidlo teploty chladící kapaliny je zespoda kolena sání. A tam bych asi viděl problé.To čidlo by mělo smenšovat svůj odpor s rostoucí teplotou, jinak je v hajzlu. Další čidlo podle kterého ŘJ ví o teplotě motoru je na termostatu. To neměři teplotu, jen rozepne kontakt když se zahřeje motor na 60°C. Pod 60°C má nulový odpor, nad 60°C nekonečný.
Jestli máš vyžší otáčky na volnoběh, zaměřil bych se na tyto dva čidla. Pokud budou O.K. , jako třetí čidlo bych skontroloval čidlo teploty nasávaného vzduchu. Taky nezapomeň, že můře být upadlý jen nějaký kabel na čidlech. Když bude i to v pohodě, koknul bych se jestli ti nejde někde falešný vzduch. Hlavně bych prohlídnul výfuk před lambda sondou a koleno sání za vstřikováním. Po vyčerpání všech možností bych preventivně tyto věci přetěsnil. Těsnění pod vstřikováním, těsnění mezi kolenem sání a hlavou, těsnní výfuku mezi hlavou a kolenem výfuku.


Hmm vidím, že tomu rozumíš a asi ti to i šlape, když máš napsáno že i to bere kolem 8mi litrů, to bych si tedy vyskakoval mít takovou spotřebu. Zkusím se podívat na ty dráty, jestli nějaký není upadlý a nebo třeba nejsou kontakty zaoxidované.
Jinak to vypadá že termostat mám dobrej, protože po ujetí cca 2,5 kilometru a venkovní teplotě 3°C mi teploměr ukazuje asi tak 65 °C a za další kilometr mám 85°C....nebo to je taky špatně :?:

Mě se drží teplota mezi padesátkou a 90 při jízdě když stojím tak stoupne a zapne se ventilátor má to tak být?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #18 od Dresik
Měla by pomalu vystoupat k těm cca 90°C a tam zůstat. Vše jiné je špatně. Pokud stojíš, tak ti logicky trochu povyleze, ale ne moc, protože by to měl začít chladit právě ten ventilátor.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #19 od Charles
Mě po výměně termostatu drží při jízdě 90, ale když stojim třeba na semaforu někdy se stane že poposkočí o jednu čárku nad...to je špatně :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #20 od hovi
jen tak sem tohle tema proletěl , ale pokud ti dělá to , že ti to zůstane volnoběh na 3000ot , je to krokovej motůrek- nakonci nějo je mikrospínač, na který tlačí klapka a jakou silou na něj tlačí , tak tim ví ten motůrek v jaké je púoloze , vyměň krokomotůrek a bude to fungovat , měl sem úplně stejný problem - jinak mě taky šel motůrek když sem ho skoušel , ale když to zapojíš , tak ten mikrospínač nedá impuls řidicí jednotce - pasuje tam i krokomotůrek z fáčka, feliny a skoro všech aut s jednobodovim vstřikováním

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #21 od Dresik
Charles: To je normální. Chladí se to za jízdy náporem vzduchu. Když stojíš, tak to chladí sahara. Která se spíná, když se ručička vyleze trochu víc nad 90°C

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #22 od Ram512

Měla by pomalu vystoupat k těm cca 90°C a tam zůstat. Vše jiné je špatně. Pokud stojíš, tak ti logicky trochu povyleze, ale ne moc, protože by to měl začít chladit právě ten ventilátor.

Ja mám 80 a na 90 to vyleze jen když stojím co stím??

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #23 od Dresik
Zkontroloval bych termostat. Už tady o tom bylo hodně témat. Buď ho vydělat a hodit do hrnce a teploměrem zjistit při kolika se otevře a nebo prostě nastartuj a sáhni pak na hadici, která vede od termostatu do chladiče. ta hadice by neměla být teplá dokud ručička neukáže těch cca 90.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.456 sekund
Powered by Kunena fórum