zapl se auto-sytic a nechce se vypnout - NEVYRESENO
A nebo poslední řešení by bylo, opravdu detailně mi to popsat, jsem asi úplně blbej
díky moc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě se drží teplota mezi padesátkou a 90 při jízdě když stojím tak stoupne a zapne se ventilátor má to tak být?Čidlo teploty chladící kapaliny je zespoda kolena sání. A tam bych asi viděl problé.To čidlo by mělo smenšovat svůj odpor s rostoucí teplotou, jinak je v hajzlu. Další čidlo podle kterého ŘJ ví o teplotě motoru je na termostatu. To neměři teplotu, jen rozepne kontakt když se zahřeje motor na 60°C. Pod 60°C má nulový odpor, nad 60°C nekonečný.
Jestli máš vyžší otáčky na volnoběh, zaměřil bych se na tyto dva čidla. Pokud budou O.K. , jako třetí čidlo bych skontroloval čidlo teploty nasávaného vzduchu. Taky nezapomeň, že můře být upadlý jen nějaký kabel na čidlech. Když bude i to v pohodě, koknul bych se jestli ti nejde někde falešný vzduch. Hlavně bych prohlídnul výfuk před lambda sondou a koleno sání za vstřikováním. Po vyčerpání všech možností bych preventivně tyto věci přetěsnil. Těsnění pod vstřikováním, těsnění mezi kolenem sání a hlavou, těsnní výfuku mezi hlavou a kolenem výfuku.
Hmm vidím, že tomu rozumíš a asi ti to i šlape, když máš napsáno že i to bere kolem 8mi litrů, to bych si tedy vyskakoval mít takovou spotřebu. Zkusím se podívat na ty dráty, jestli nějaký není upadlý a nebo třeba nejsou kontakty zaoxidované.
Jinak to vypadá že termostat mám dobrej, protože po ujetí cca 2,5 kilometru a venkovní teplotě 3°C mi teploměr ukazuje asi tak 65 °C a za další kilometr mám 85°C....nebo to je taky špatně :
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja mám 80 a na 90 to vyleze jen když stojím co stím??Měla by pomalu vystoupat k těm cca 90°C a tam zůstat. Vše jiné je špatně. Pokud stojíš, tak ti logicky trochu povyleze, ale ne moc, protože by to měl začít chladit právě ten ventilátor.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.