spotřeba
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co filtry?
jaké filtry vzduchový
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dik za odpovedi
mam fiat tempru 16,B
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jaké máš tlaky ve válcích jsou vpořádku ?? nepřibývá ti olej třeba a v jakem stavu maš katalyzator ?? styl jízdy poněvadž ta spotřeba kterou uvádíš je děs !!! Já mam tipo 1,8ie a spotřeba při slušne jízde tak kolem 7l za 150kč ujedu 70km tak nevím je pravda že rychlost se pohybuje do 110km/h a bez prudke akcelerace. Jo maš to 1bodovou nebo 4bodovou stříkačku ??
oleju mě neubývá jak jsem dělal výměnu tak kolik tam naleju tolik vždy vyleju a jestli to mám 1 nebo 4 bodovou stříkačku to nevim ale zjistim,z výfuku mě letí černý kouř při nastartování a pokud jsou špatné tlaky tak jak to zjistím,a jak se to dá opravit?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to to zjistí v servise nebo jakykoli mechanik ktery ma měřak na tlaky a co se týče opravy převažně je problem v hlavě,těsnění pod hlavou a ventily, jo a jestli to maš 4bod nebo 1bod tak jak koukneš na motor tak jsou bud vstřikovače v sání nebo jedna jednotka na sání jo a jeste se koukni jestli nemas přeskočeny rozvodak o zub !!!
Ještě něco,pořád mě tam svítí červená kontrolka vypadá to jak nějaká stříkačka a rozvodák mě tedka nedávno měnili je to tak 14 dní i s kladkou
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to to zjistí v servise nebo jakykoli mechanik ktery ma měřak na tlaky a co se týče opravy převažně je problem v hlavě,těsnění pod hlavou a ventily, jo a jestli to maš 4bod nebo 1bod tak jak koukneš na motor tak jsou bud vstřikovače v sání nebo jedna jednotka na sání jo a jeste se koukni jestli nemas přeskočeny rozvodak o zub !!!
Ještě něco,pořád mě tam svítí červená kontrolka vypadá to jak nějaká stříkačka a rozvodák mě tedka nedávno měnili je to tak 14 dní i s kladkou
Jestliti svítí ta kontrolka, tak máš problém někde ve vstřikování. Jestli jsi měnil Lambdu, tak bychto viděl na nějaké čidlo teploty. Pka ti vlasně jede pořád auto jakoby na sytič a proto ti to tak žere.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pepe napsal:
to to zjistí v servise nebo jakykoli mechanik ktery ma měřak na tlaky a co se týče opravy převažně je problem v hlavě,těsnění pod hlavou a ventily, jo a jestli to maš 4bod nebo 1bod tak jak koukneš na motor tak jsou bud vstřikovače v sání nebo jedna jednotka na sání jo a jeste se koukni jestli nemas přeskočeny rozvodak o zub !!!
Ještě něco,pořád mě tam svítí červená kontrolka vypadá to jak nějaká stříkačka a rozvodák mě tedka nedávno měnili je to tak 14 dní i s klad
kou[/quote
tak závada byla odstraněna byla tam špatný měděný pás na ukostření motoru a tam byla celá záhada,a du to oslavit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.