Málo mi topí Tipo
Tak abych si taky přisadil svojí závadu... topí to naprd, ale to neni všechno. Jak auto stojí na volnoběh, třeba na semaforu, teplota jde závratnou rychlostí nahoru. Když se rozjedu, jde zase rychle dolu. Ale navíc - čím VYŠŠÍ je teplota na teploměru (nad 90), tím MÍŇ to topí a naopak. Vodní pumpa?
...pokud máš dostatek chladící kapaliny a neztrácí se ti, tak je to velice pravděpodobné
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.autodilykrc.cz/eshop/fiat/tipo?eshophledej=vodn%ED+pumpa#
Obě jsou pro 1.4 od roku 1988 - je rozdíl jenom v řemeničce? Moje auto je sice snad 1991, ale je to takovej bastl příšernej, motor má mít 1.6 a má 1.4 atd., takže asi nikdo není schopnej mi k němu říct nic bližšího
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vypadá to, že to teče po bloku, takže by to mohlo být jen to těsnění, ale taky se obávám horší varianty Chtěl bych se zeptat - tady ty dvě vodní pumpy dole - jaký je v nich rozdíl?
www.autodilykrc.cz/eshop/fiat/tipo?eshophledej=vodn%ED+pumpa#
Obě jsou pro 1.4 od roku 1988 - je rozdíl jenom v řemeničce? Moje auto je sice snad 1991, ale je to takovej bastl příšernej, motor má mít 1.6 a má 1.4 atd., takže asi nikdo není schopnej mi k němu říct nic bližšího
...no šak to vidíš. Ano, rozdíl je v řemenici. Jedna je na klasický klíňák a druhá na drážkovaný. A ta řemenice ja tam nalisovaná, takže nejde vyměnit (i když všechno jde, jen je třeba zvážit, za jakou cenu)...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1/ Prilis malo kapaliny v okruhu - kontrola
2/ Zavzdusneny system - odvzdusnit
3/ Nizka teplota vody - vadny termostat
4/ Vadne ovladani teploty - vyzkouset, zda jsou teple hadice u tepelne vymeniku v interieru (hadice jsou u prave nohy ridice, pod krytem)
Posledni varianta je nejhorsi. Oni v tom stredovem modulu to maji dost spatne udelane, dost casto se stava, ze se ulomi ovladani klapky (ta otevira/uzavira privod vzduchu do komory, kde je tepelny vymenik) - nekdy pomuze sroubem pritahnout, ja vsak musel rozdelavat celou palubovku a stredovy modul (vikend prace, napoprve - dnes uz vim do ceho jit, tak za den
Btw ja kupoval origo BEHR za 430CZK, tech 790CZK se mi zda nejak moc.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pod stejným číslem mi v prodejně dali tuhle:
Je sice podobná, ale ne úplně stejná. Ta první má na tělese ten tlustý nálitek, ta druhá ne. Ta co mám doteď na motoru má ještě na tělese shora nějaký šroubek (příde mi jako by se tudy ručně mazalo ložisko?), ta co jsem koupil je ze včech čtyř stran symetrická. Jsou to jenom výrobní detaily, nebo to hraje nějakou roli? Moje auto by mělo mít motor 1.4 (1991), na pumpě co jsem koupil je na krabičce:
Tempra SW4*4
1.4 I SX 93->
1.6 I SX 93->
Tipo
1.4 DGT AGT 92->
1.4 DGT AGT YORK 92->
Rozteč šroubů je stejná, průměr řemenice taky.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
než jsem vyměnil tekoucí chladič měl jsem nádržku pořáde prázdnou a tipo topilo stále skvěle [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]Předseda : mno kámo nechci strašit ale tohle je na sto péro v pytli termostat....A doporučuju v tomhle počasí rychle vyměnit...Jinak co se týče toho že málo topí...Zkuste si zkontrolovat hladinu vody ve vyrovnávací nádobě....Protože mám tu zkušenost že pokud je hladina pod její polovinou tak to netopí skoro vůbec...Měl jsem to topení skoro celé venku, vše co šlo jsem v létě pročistil nebo vymněnil...dokonce i termostat mám nový...Ale moje zkušenost je taková že pokud není dostatek vody v nádobce tak netopí....
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Předseda : mno kámo nechci strašit ale tohle je na sto péro v pytli termostat....A doporučuju v tomhle počasí rychle vyměnit...Jinak co se týče toho že málo topí...Zkuste si zkontrolovat hladinu vody ve vyrovnávací nádobě....Protože mám tu zkušenost že pokud je hladina pod její polovinou tak to netopí skoro vůbec...Měl jsem to topení skoro celé venku, vše co šlo jsem v létě pročistil nebo vymněnil...dokonce i termostat mám nový...Ale moje zkušenost je taková že pokud není dostatek vody v nádobce tak netopí....
No bylo to samozřejmě tím, že tam nebyla voda. Přes noc z toho vyteče 2,5 litru, prasklou vodní pumpou. Jak doleju vodu do studenýho motoru, teče z toho proudem. Když se motor zahřeje, téct to přestane (jak se kov roztáhne) a pak to topí i drží teplotu normálně. Zítra vyměním tu pumpu a snad už to bude okej.
Ona se strašne blbě hledá takováhle závada - přijedu domů, kouknu do chladiče: prázdno. Ale kouknu pod auto: sucho. No a teď kudy to teče. Fór byl v tom, že to začalo téct až teprve po hodině stání auta, jak pumpa vystydla a kov se stáhnul. Až pak mě napadlo nalít vodu do studenýho motoru a nastartovat no a pak jsem to viděl hnedle.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jerry-Fiat Tempra 2.0i.e - CUORE SPORTIVO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi tak jak jsem psal ad.4 (viz vyse)....pokud Vám vykazuje teplota v normálu a slabě topí,je závada na klapce před registrem topení a to:bud máte ulomenou na jedné straně packu,nebo se povolilo lanko na míchání vzduchu.Ten samí problém jsem měl já.Odstranil jsem závadü a teď?SAUNA!!!!!!!!!!!Neudržíte na ofuku ruku...ale bohužel už tipo nemám...boural jsem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi tak jak jsem psal ad.4 (viz vyse)....pokud Vám vykazuje teplota v normálu a slabě topí,je závada na klapce před registrem topení a to:bud máte ulomenou na jedné straně packu,nebo se povolilo lanko na míchání vzduchu.Ten samí problém jsem měl já.Odstranil jsem závadü a teď?SAUNA!!!!!!!!!!!Neudržíte na ofuku ruku...ale bohužel už tipo nemám...boural jsem
ano ano...je to tak...sorry...
Jerry-Fiat Tempra 2.0i.e - CUORE SPORTIVO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.