odvzdušnovací šroub v systému chladící kapaliny?
16 roků 11 měsíců zpět #16
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: odvzdušnovací šroub v systému chladící kapaliny?
A já měnil termostat a dokud sem to pořádně (asi na 3x) neodvzdušnil, tak se to nechtělo pořádně ohřát. Odvzdušňovaci šroub mám na hadici k topení.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #17
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: odvzdušnovací šroub v systému chladící kapaliny?
Když jsem nalíval kapalinu, musel jsem povolit čidlo teploty mezi svíčkama abych vypustil z hlavy vzduch. Jinak se to ukrutně hřálo a šlo to i na 130°C.
Jinak odvzdušnění chladiče je opravdu vpravo pod klaksonama jak psal Charles. Dokonce má Tipo i vypouštěcí šroub na chladící kapalinu. Je blbě schovaný na bloku motoru zezadu. Ani jsem to nezkoušel vytahovat,raději sundal spodní hadici chladiče a je pokoj
Jo, chladiče na všechny Dvouvačky jsou všechny stejné
Jinak odvzdušnění chladiče je opravdu vpravo pod klaksonama jak psal Charles. Dokonce má Tipo i vypouštěcí šroub na chladící kapalinu. Je blbě schovaný na bloku motoru zezadu. Ani jsem to nezkoušel vytahovat,raději sundal spodní hadici chladiče a je pokoj
Jo, chladiče na všechny Dvouvačky jsou všechny stejné
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #18
od jirkaR
no vida a já jsem nikdy neodvsdušnoval
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: odvzdušnovací šroub v systému chladící kapaliny?
Když jsem nalíval kapalinu, musel jsem povolit čidlo teploty mezi svíčkama abych vypustil z hlavy vzduch. Jinak se to ukrutně hřálo a šlo to i na 130°C.
Jinak odvzdušnění chladiče je opravdu vpravo pod klaksonama jak psal Charles. Dokonce má Tipo i vypouštěcí šroub na chladící kapalinu. Je blbě schovaný na bloku motoru zezadu. Ani jsem to nezkoušel vytahovat,raději sundal spodní hadici chladiče a je pokoj
Jo, chladiče na všechny Dvouvačky jsou všechny stejné
no vida a já jsem nikdy neodvsdušnoval
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #19
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: odvzdušnovací šroub v systému chladící kapaliny?
To už mi pslao více lidí, ale mě to nikdy bez toho nechladí a netopí dobře
Zkoušel jsem to projet, vytáčet apd a stála se to hrozně hřálo.
Tak to dělám jak to dělám a je to v pohodě. Už jsem si na to zvykl
Zkoušel jsem to projet, vytáčet apd a stála se to hrozně hřálo.
Tak to dělám jak to dělám a je to v pohodě. Už jsem si na to zvykl
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.318 sekund