Chladic
Utěsnil jsem to kapalným přípravkem Stop-a-Leak za asi 110 Kč z Globusu.
www.valma.nl/valma/ASP/technisch.asp
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můžeš to zkusit, ale mně to na Unu nepomohlo - silikon by se musel nějak dostat dovnitř chladiče, aby ho tlak do spáry zamačkával, ne ho z ní vytrhoval.
Utěsnil jsem to kapalným přípravkem Stop-a-Leak za asi 110 Kč z Globusu.
www.valma.nl/valma/ASP/technisch.asp
bol som vcera v jednej mototechne kde chodim vzdy ked nieco potrebujem na tipko a tam mi predavac odporucil nejky prasok s kovovymi ciastockami ze to by malo urcite pomoct ak tam neni velka diera. ak je velka tak uz jedine zaletovat alebo novy chladic tak to idem v sobotu skusit spravit a uvidim ci to aspon trocha pomoze
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=6096
takže natlačil jsem tam tak pět tyčinek z tavné pistole kolem tří posledních článků,ujel jsem s tím tak 50-60 km a zatím to drží.paranoidně furt kontroluju nádržku a neubývá.tak jsem zvědav jak dlouho
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tohleto je vec, ktera se Vam muze ukazat na tom nejmene vhodnem miste a pri te nejhorsi situaci. Par pribehu od znamych jsem jiz na toto tema slysel - zadreny a vyvareny motor, odtahovka, GO, .... investice daleko vyssi nez koupe noveho dilu.
Chce si vzdy zvazit pro a proti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
však já s autem jsem nejezdil a už mám jinej chladič, jen ho vyměnim a tradá jedeme dál
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No vítej zpět Augustine, dlouho jsem tě tu neviděl
však já s autem jsem nejezdil a už mám jinej chladič, jen ho vyměnim a tradá jedeme dál
No to je dobre
Jo, jo, nebyl jsem tady dlouho...ale nezanevrel jsem na Vas, jen jsem nejak cestoval
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne, ne je to dobre delane, jen to ma svoji zivotnost, jako vsechny vyrobky - holt neni to na vecne casy jako s CCCPale ty chladiče jsou teda blbě vymyšlený, ten plast na boku měli líp přidělat a nebo to celý udělat z hliníku, nic by se nestalo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne, ne je to dobre delane, jen to ma svoji zivotnost, jako vsechny vyrobky - holt neni to na vecne casy jako s CCCPale ty chladiče jsou teda blbě vymyšlený, ten plast na boku měli líp přidělat a nebo to celý udělat z hliníku, nic by se nestalo
CCCP už taky nejni ale to sem asi nepatří
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to tak křehké, že se to kroutí a ohýbá jakopapír. Už je ve šrotu a jsem spokojen se skoro novým
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud nekdo chce,nechám ho za 500
-Fiat Tipo 2,0 16V (po smrti)
-BMW 316i Coupe CHIP
-BMW 325iA Supersport 250PS
-nejmilejší Tipo 1.6DOHC je už pryč:-(bohudík je ale v dobrých rukou administrátora Charlese
-Báwo je hustý auto,ale Tipo v srdci zustane navždy:-)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.