Nevíte co se mohlo stát???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No záleží co to dělá, v tvém případě nedělá - psal jsi, že točí otázka je, jestli dává jiskru, jestli jede čerpadlo - je toho více, ale chce to vylooučit možné příčiny tak nějak postupně.
Nejprve zkus, jak je na tom ta jiskra, zda hází nebo ne
pak čerpadlo - mohlo odejít jen relé v lepším případě
taky to může být smrt čidla snímače otáček - to je co mě tak napadá a je nejvíce pravděpodobné, ale to neznamená, že je to správné tvrzení.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak rika Vali, cidlo otacek (horni uvrati), ktere je umisteno na setrvacniku/prevodovce.Zásada číslo jedna - auto nikdy nechválit, to se pak hned něco stane
No záleží co to dělá, v tvém případě nedělá - psal jsi, že točí otázka je, jestli dává jiskru, jestli jede čerpadlo - je toho více, ale chce to vylooučit možné příčiny tak nějak postupně.
Nejprve zkus, jak je na tom ta jiskra, zda hází nebo ne
pak čerpadlo - mohlo odejít jen relé v lepším případě
taky to může být smrt čidla snímače otáček - to je co mě tak napadá a je nejvíce pravděpodobné, ale to neznamená, že je to správné tvrzení.
Je treba vsak zjistit, kde je kamen urazu - priciny jsou jen dve. Neni jiskra, neni palivo = neni vykon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Holt Murphyho zakony funguji vzdy a vsude ... bohuzelDíky za rady.Já fakt vůbec nevím.Zkusím se na to mrknout.Jinak ještě jednou dík Vali.A to chválení:Je to 2 měsíce po technický a fakt to jelo mnohem líp.Ale zajímavý je, že se vždycky něco p.štve před Vánocema..Děs..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak prvně bych asi doporučil si přečíst tento článek, můžou tam být zajímavé myšlenky..
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=60
Jak je psané co se týče čerpadla, to jsem sledoval taky - tak když otočíš klíčkem do polohy jedna, mělo by to čerpadlo být slyšet. Ale prvně je slyšet i cvaknutí relé, takže doporučuju otevřít haupnu a já to mám (myslím si, že i ty) na přepážce mezi motorem a kabinou taková černá plastová krytka - docela velká, kdyžtak pošlu foto, pod tím jsou relé 2 - pokud si dobře pamatuju, tak když stojíš čelek k čelnímu sklu, to vlevo je na čerpadlo, to vpravo je na lambdu - při otočením klíčkem to relé cvakne a pak je od kufru slyšet čerpadlo jak tlakuje - takové krátké bzučení u mě je to slyšet dobře, je možné že u tebe ne, kdyžtak vlez do kufru a ať ti někdo otočí klíčkem do polohy 1. Případěn zkus to relé vytáhnout a zase dát zpět může to být zoxidované - to bychom měli čerpadlo.
Co se týče jiskry, to je popsané v tom článku - já osobně jsem to nikdy nedělal, tajk snad to funguje a není to nebezpečné
Co se týče toho snímače otáček (horní úvrati) přesně nevím, jak měřit. jediné co mě napdaá, že to má mít odpor, hodnotu bohužel neznám. Ale podle mne, pokud to čidlo odejde, tak ti to bude házet na multimetru hauznumera, je to jen moje teorie, tak kdo má lepší info dejte vědět, i mě samotného by to celkem zajímalo, jak zjistit fuknčnost v domácích podmínkách
Ten článek, jak jsem ti poslal na něj odkaz, tak to ber jako podporu, neměř úplně všechno - to jsem tam dal jako inspiraci a kvůli kontrole té jiskry, ale nevím, jestli je to ten nej postup.
Tak hodně štěstí přeju a pak dej vědět, zase bude brzy fit a jak psal Augustin Murphyho zakony opravdu fungují parádně - bohužel
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Btw divam se, ze mam uz tisici prispevek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles napsal: hmm tohle auto se fakt nevyplácí chválit, to vim z vlastní zkušenosti....psal sjem si s JirkouR tady z fora a cgválil jsem si tipo, že už
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.