Nevíte co se mohlo stát???

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od Kacaba
Nevíte co se mohlo stát??? vytvořil uživatel Kacaba
Všechny zdravím.Včera jsem měl asi špatný den.Večer jsem jel do HK na nákupy.S manželkou a mladým.Jedu z Hornbachu a pochvaluju si jak auto krásně jede.Najednou auto uďálo takový zvuk jako fíííí a bylo po výkonu.Zastavil jsem u krajnice a konec.Auto už jsem nenatočil.Startér točí,ale to je všechno.Tak jsem obvolával kámoše a domů jsem jel 30 km na laně.Mechanik může až v pondělí a já jsem bez autí.A to v pondělí jsem měl měnit termostat a čidlo teploty vody.Včera se to objednalo.Nevíte co s tím může být??Já jsem bezradný.Jinak je to 1.4ie DGT.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Nevíte co se mohlo stát???
Zásada číslo jedna - auto nikdy nechválit, to se pak hned něco stane :(
No záleží co to dělá, v tvém případě nedělá - psal jsi, že točí otázka je, jestli dává jiskru, jestli jede čerpadlo - je toho více, ale chce to vylooučit možné příčiny tak nějak postupně.
Nejprve zkus, jak je na tom ta jiskra, zda hází nebo ne
pak čerpadlo - mohlo odejít jen relé v lepším případě
taky to může být smrt čidla snímače otáček - to je co mě tak napadá a je nejvíce pravděpodobné, ale to neznamená, že je to správné tvrzení.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Augustin

Zásada číslo jedna - auto nikdy nechválit, to se pak hned něco stane :(
No záleží co to dělá, v tvém případě nedělá - psal jsi, že točí otázka je, jestli dává jiskru, jestli jede čerpadlo - je toho více, ale chce to vylooučit možné příčiny tak nějak postupně.
Nejprve zkus, jak je na tom ta jiskra, zda hází nebo ne
pak čerpadlo - mohlo odejít jen relé v lepším případě
taky to může být smrt čidla snímače otáček - to je co mě tak napadá a je nejvíce pravděpodobné, ale to neznamená, že je to správné tvrzení.

Jak rika Vali, cidlo otacek (horni uvrati), ktere je umisteno na setrvacniku/prevodovce.
Je treba vsak zjistit, kde je kamen urazu - priciny jsou jen dve. Neni jiskra, neni palivo = neni vykon ;-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od Kacaba
Díky za rady.Já fakt vůbec nevím.Zkusím se na to mrknout.Jinak ještě jednou dík Vali.A to chválení:Je to 2 měsíce po technický a fakt to jelo :evil: mnohem líp.Ale zajímavý je, že se vždycky něco p.sere před Vánocema..Děs..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od Augustin

Díky za rady.Já fakt vůbec nevím.Zkusím se na to mrknout.Jinak ještě jednou dík Vali.A to chválení:Je to 2 měsíce po technický a fakt to jelo :evil: mnohem líp.Ale zajímavý je, že se vždycky něco p.štve před Vánocema..Děs..

Holt Murphyho zakony funguji vzdy a vsude ... bohuzel :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od Kacaba
Palivo tam bylo.třičtvrtě nádrže.A jak píšeš to čidlo snímače otáček jak se to projeví?Mě totiž přijde že to nemá jako za co zabrat..Špatně se vyjadřuju ale nevím jak to popsat.. :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Nevíte co se mohlo stát???
No přemýšlele jsem nad tím, co jsem ti napsal - je hezký napsat čím by to mohlo být, ale nenapsal jsem postup, jak na to tak tedy pokusím se něco napsat, ale popravdě sám přesně nevím u některých věcí, co jsme sám nedělal, ale snad to tu dáme nějak dohromady společnejma silama.
Tak prvně bych asi doporučil si přečíst tento článek, můžou tam být zajímavé myšlenky..
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=60

Jak je psané co se týče čerpadla, to jsem sledoval taky - tak když otočíš klíčkem do polohy jedna, mělo by to čerpadlo být slyšet. Ale prvně je slyšet i cvaknutí relé, takže doporučuju otevřít haupnu a já to mám (myslím si, že i ty) na přepážce mezi motorem a kabinou taková černá plastová krytka - docela velká, kdyžtak pošlu foto, pod tím jsou relé 2 - pokud si dobře pamatuju, tak když stojíš čelek k čelnímu sklu, to vlevo je na čerpadlo, to vpravo je na lambdu - při otočením klíčkem to relé cvakne a pak je od kufru slyšet čerpadlo jak tlakuje - takové krátké bzučení u mě je to slyšet dobře, je možné že u tebe ne, kdyžtak vlez do kufru a ať ti někdo otočí klíčkem do polohy 1. Případěn zkus to relé vytáhnout a zase dát zpět může to být zoxidované - to bychom měli čerpadlo.

Co se týče jiskry, to je popsané v tom článku - já osobně jsem to nikdy nedělal, tajk snad to funguje a není to nebezpečné
:lol:

Co se týče toho snímače otáček (horní úvrati) přesně nevím, jak měřit. jediné co mě napdaá, že to má mít odpor, hodnotu bohužel neznám. Ale podle mne, pokud to čidlo odejde, tak ti to bude házet na multimetru hauznumera, je to jen moje teorie, tak kdo má lepší info dejte vědět, i mě samotného by to celkem zajímalo, jak zjistit fuknčnost v domácích podmínkách :wink:

Ten článek, jak jsem ti poslal na něj odkaz, tak to ber jako podporu, neměř úplně všechno - to jsem tam dal jako inspiraci a kvůli kontrole té jiskry, ale nevím, jestli je to ten nej postup.
Tak hodně štěstí přeju a pak dej vědět, zase bude brzy fit a jak psal Augustin Murphyho zakony opravdu fungují parádně - bohužel

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od Augustin
Nezapomen nam dat vedet, cim to bylo, at se z toho taky muzem poucit.

Btw divam se, ze mam uz tisici prispevek :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Nevíte co se mohlo stát???
No to jo to máš, já se snad do nového roku taky dostanu na půlku toho co máš ty :lol: Jinak taky jsem zvědavej, čím to je. Pak se nezapomeň podělit :arrow:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od Charles
hmm tohle auto se fakt nevyplácí chválit, to vim z vlastní zkušenosti....psal sjem si s JirkouR tady z fora a cgválil jsem si tipo, že už je to fajn, jede pěkně a hned za dva dny mi vytekl celej obsah chladící kapaliny a zanedlouho odešel kloub na táhlu řazení :!: takže už nechválim :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od čenda
Odpor snímače otáček a HÚ je u 1,4 s Digiplexem 2 700 - 900 ohmů.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #12 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nejede
blbý nápad, ale co ten zvuk. co třeba vystřelené těsnění z motoru, zkusil bych se podívat jestli v oleji není voda nebo naopak, nebo jestli to nekde při startování nefouka mimo motor. to čidlo teploty a termostat byly špatné? co třeba prasklý motor nebo těsnění vlivem přehřátí (blbost,že?)

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #13 od Martin P
može to byt tesnenie pod hlavou ako to píše náš tipák ale ked stratil výkon ja bi som sa pozrel na rozvodový remen tipo ma chorobu ,že remen preskočí pripadne sa rozstrhne a vtedy nemá výkon nemá kompresiu . A nenaštartuje je pomiešane časovanie ventilov.Viem očom píšem mal som ten problém na predchádzajucom motore.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #14 od jirkaR

Charles napsal: hmm tohle auto se fakt nevyplácí chválit, to vim z vlastní zkušenosti....psal sjem si s JirkouR tady z fora a cgválil jsem si tipo, že už :lol:



:lol: :lol: :lol:


Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #15 od Charles
No jo no, a zase nemám co chválit, tak jsem si sehnal ten přípravek na utěsnění průsaků....funguje to skvěle, ale asi tak 14 dní, už to teče zase.....do p*** už s tim :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.497 sekund
Powered by Kunena fórum