Proč pořád lambda?
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Slovo "Lambda" asi budí posvátnou hrůzu, podobně jako "Řídicí jednotka".
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Dobrý článek.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Muzu vsak rici, ze treba na spatnou funkci motoru ta lambda mela vliv v mem konkretnim pripade. Nemam v tom svem hybridu zmineny Bosch, ale slavny SPI od GM.
Mas vsak pravdu v tom, ze ne vzdy za vsim musi ta lambda sonda stat...ale podivej se na ty priznaky (vyssi spotreba paliva, nepravidelne otacky, spatne napeti na sonde), to uz o necem rika, ne?
V kazdem pripade je vzdy nutno roslisit v cem tkvi ten problem - lambda se da lehce zmerit (multimeter nebo zajet na emise).
P.S. K te poznamce, ze lambda sonda ma minimalni vliv na chod motoru, mno nevim, ale kdyz si vezmes 25-50% zvyseni spotreby paliva, tak to asi minoritni podil neni (velice bohata smes)?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V mém případě,kdy jsem měl v hajzlíčku komplet ales - lambda, čidlo vody, čidlo vzduchu musím říct, že opravdu jsem pozoroval zajímavou věc :
Chytrák mechanik mě poslouchla asi né uchem a měnil co neměl - vyměnil čidlo vody a lambdu - výsledek kultivovanější chod, ukidnilo se cukání - né zcela , ale auto totálně nejelo a zdechalo při rozjezdech, jak jsem byl zvyklej před tím. Spotřeba šla mírně dolů. Už jsem měl hlavu jak balón, když jsem zjistil, že nevyměnil mnou zmiňované čidlo vzduchu - změna poté ukrutná - jak výkon, cukání a spotřeba o cca 2l dolů. Před tím, než jsem se v tom začal vrtatm, tak to jelo, táhlo, ale ukrutně žralo. Jak to začneš opravovat, musíš vychytat všechno, jinak je to na nic stejně.
No a třešnička byla po výměně celé vstřikovačky
No k měření lambdě multimetrem, to zjistíš jen, jestli je KO nebo ne, jinak odezvu jedině na oscilo na emisích.
P.S. To Agustin - nevím, jak to máš se svým systémem SPI od GM To tajů toho Tipa jsem buhužel ještě nepronikl, někdy budu muset dostat školení, ať jsem univerzální Tipař
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Má minimální vliv na motor, určitě jede líp než kdyby to směs ochuzovalo. Ale má zásadní vliv hlavně na finance.P.S. K te poznamce, ze lambda sonda ma minimalni vliv na chod motoru, mno nevim, ale kdyz si vezmes 25-50% zvyseni spotreby paliva, tak to asi minoritni podil neni (velice bohata smes)?
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale u mě spíše než s funkcí byl problém s nezapojením konektorů na čidlech, čidla na motoru byly, ale nezapojený a asi všechny (Teplota vody, nasávanýho vzduchu a lambda) nyní mám vše zapojené a asi i funkční, problém ale je se spotřebou S každým zapojeným čidlem jsem poznal, že ten motor má jaksi pravidelnější chod i o něco lépe to šlo za plynem
Ve většině případů s vysokou spotřebu to dělá nějaké z těchto čidel, ale u mě je problém v tom, že mi to žere a navíc nejede kdyby to mělo výkon na úkor spotřeby tak to překousnu, ale když to chlastá a navíc nic moc netáhne, to mě teda štve
No poštou se ke mě blíží nová lambda a uvidíme co to udělá po její výměně
Jinak až bude zase o trochu tepleji (což bude asi až zase někdy v březnu, páč by mi teď při opravě upadly ruce) tak si chci pohrát s předstihem, zda to nebude zase lepší
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můj motor zas cuká..hlavně na volnoběh..jakoby z ničeho nic přestane přestala pálit svíčka a znovu začala. Takový nepravidelný chod. Taky docela hulí, ikdyž je zima, no Ale spotřeba je normální.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musím souhlasit s příspěvkem
No bohužel v mám případě jako u Augustina mám SPI GM, kde lambda má zásadní vliv na chod motoru. Mě dokonce chcípalo auto na volnoběh když jsem najednou ubral plyn nebo brzdil motorem. Až u skvělého diagnostika na to přišli. Jinak by mě to nenapadlo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můj motor zas cuká..hlavně na volnoběh..jakoby z ničeho nic přestane přestala pálit svíčka a znovu začala. Takový nepravidelný chod. Taky docela hulí, ikdyž je zima, no Ale spotřeba je normální.
Tak supr....Odešel mi vstřik, takže skáču na 3 válce. Takže o svátcích budu v zimě rozdělávat motor...To jsou vánoce
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můj motor zas cuká..hlavně na volnoběh..jakoby z ničeho nic přestane přestala pálit svíčka a znovu začala. Takový nepravidelný chod. Taky docela hulí, ikdyž je zima, no Ale spotřeba je normální.
Tak supr....Odešel mi vstřik, takže skáču na 3 válce. Takže o svátcích budu v zimě rozdělávat motor...To jsou vánoce
Jak jsi poznal, že ti odešel vstřik? Měřil jsi jaký má odpor mezi kontakty. Může to být taky kabel nebo jiná prkotina.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kabely ke svícím jsou v pohodě. Svíčky také.. Od kabelu přeskakuje jiskra i na větší vzdálenost. Měl sem svíci venku a při startování tam bylo uplně sucho..Nevstřikuje benzín. Je to vstřik na druhém válci.
Občas se chytne, ale pak zas přestane podávat. Ke konektoru vstřiku se stejně nedostanu, je to schované za sáním, takže mě rozdělávání nemine..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.