Proč pořád lambda?

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Proč pořád lambda?
Dresiku, nepamatuji se, ale nedaval si nahodou cistit vstrikovani do jetservisu? Nevim, zda jsi to Ty, ale nekdo uz se zminoval, ze to nechaval cistit a mel s tim dobre zkusenosti.

Rikal jsem si, ze bych tam mohl poslat to nahradni vstrikovani, a zkusil bych to prehodit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
Ahoj. nene..já to nebyl, ale zrovna sem chtěl vznést dotaz na to čistění. Už sem také slyšel. Kolik to ultrazvukové čistění koštuje? Já mám naštěstí náhradní z toho bouraného auta, tak to přehodím v celku i se sáním a vstřikovací lištou.
Tohle špatný bych pak mohl dát vyčistit. Otázka je-pomůže to?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Proč pořád lambda?

Ahoj. nene..já to nebyl, ale zrovna sem chtěl vznést dotaz na to čistění. Už sem také slyšel. Kolik to ultrazvukové čistění koštuje? Já mám naštěstí náhradní z toho bouraného auta, tak to přehodím v celku i se sáním a vstřikovací lištou.
Tohle špatný bych pak mohl dát vyčistit. Otázka je-pomůže to?

Kdyz jsem tam cca pred rokem volal, tak mi sdelili, ze cisteni na ten muj hybrid by stalo do tisice korun (museli by si udelat nejaky pripravek). Jinak se cena pohybuje okolo 400Kc (na strankach maji cenik www.jetservis.cz ).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
Zní to zajímavě. Asi to tam pošlu a budu mít náhradní. Snad to půjde ještě opravit.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Proč pořád lambda?
to je skvělé že se tady rozjela debata o čidlech, a kdyby ještě někdo dodal ke všem čidlům grafy závislostí tak by to byla teprve paráda.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Proč pořád lambda?

Zní to zajímavě. Asi to tam pošlu a budu mít náhradní. Snad to půjde ještě opravit.


Než začneš něco rozebírat, tak zkus do nádrže nalít šistič vstřikovacích systému. Na vstřiku se namá co posrat, musí to přežít celý motor. Jedině že by tam šel velký proud a spílil cívku elektromagnetu uvnitř vstřiku.
U tebe bych to spíše tipoval na usazeniny z benzínu nebo jiný bordel. Čistič to pročístí a zase to pojede. Neboj se dát větší dávku a ještě naber benzín na Shelce který to má v sobě. Vždyť čistič stojí 150 kč na benzince a benzín bude dražší o pár korun. Dává se to před tankováním aby se to promíchalo dsobře s benzínem. Určitě to bude levnější než shánět nový vstřik.
:)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #22 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
No neboj..to sem udělal jako první, ještě když to jelo častěji na 4 válce než na ty 3. Ale bohužel to nepomohlo..naopak se to zhoršilo...Kupovat nic nemusím..jak sem psal mám celou lištu náhradní a ke konektoru jako takovému se stejně nedostanu, tak rozebírání by mě neminulo. No buď ta cívka, ale já si spíš myslím, že to bude přidřený, nebo tak těžko říct, ale když pročítám bravo fórum, tak nejsem sám, kdo to u toho motoru řešil.

Už když sem to koupil, tak to na volnoběh šlo hruběji a občas cuklo, jakoby se přerušila na sekundu dodávka benzínu..ale to sem ještě myslel, že to bude svící a nebo kabelem..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #23 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Proč pořád lambda?
Jen mi je divné, že to nepomohlo a že je přidřený vstřik.
Vstřik je opravdu nesmrtelný díl a vůle je dost velká na to aby se to přidřelo.
Taky jsou vodící dráhy dělané ze slinutých karbidů a to už něco vydrží.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #24 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
Tak už mám vyměněno. Na vstřiku cívka v řiti a ten vstřik byl dokonce jiný než ty ostatní.

Citaci mého příspěvku na našem fóru.---

Tak sem dneska měl volno a vlítl sem na to. Trochu sem se toho bál, ale šlo to.
Můj záměr byl, že to vyměním jen kus za kus z červeného HPE. Celé sání s lištou. Jenže - žluté HPE má horní sání plastové a s tím souvisí plno dalších změn, jako i vstřikovací lišta. Kde je na žluté u jednu hadici s benzínem míň.
Takže sem se rozhodl, že vyměním jen jeden (ten špatný vstřik). To, že byl špatný odhalil multimetr, kdy špatný vstřik měl asi kolem 30 ohmů a dobré vstřiky kolem 17. Vizuální kontrola odhalila, že byla upadená jistící segrovka, takže vstřik byl trochu zapadený a byla rozlomená segrovka, co drží konektor na vstřiku.
Žluté HPE má na trysce dva vstřikovací otvory, zatímco červená měla otvory 4 :shock: Další problém. Ovšem, když sem se podíval pořádně, tak ten špatný měl taky 4 otvory :idea: ..Takže moje teorie je, že už se v tom někdo hrabal a dal tam jiný vstřik. Nakonec sem tam přehodil všechny z té červené a dal je na lištu ze žluté a doufám, že ty 4 otvory teď nebudou mít nějaký zásadní vliv.

Foto.
Soubor přílohy:


Soubor přílohy:


Soubor přílohy:


Soubor přílohy:


Před opravou..(jedna hadice do lišty)
Soubor přílohy:


Tohle je celý z červeného hpe. Je vidět, že do lišty vede o hadici víc..
Soubor přílohy:


Poškozený vstřik bez ochranné segrovky ( ta plastová je z druhé strany ulomená) Zbytky jsou zapadlé vedle..
Soubor přílohy:


Pro představu - fuknkční vstřik.
Soubor přílohy:


4 otvory na trysce
Soubor přílohy:


A tady 2
Soubor přílohy:


Děťátka moje :)
Soubor přílohy:


Lišta je už nové osazena ( těmi se čtyřmi otvory z červené delty)
Soubor přílohy:


Opravená izolace a už jen namontovat zpět. Jen škoda, že sem nenašel černou pásku, ale stejně to není za sáním moc vidět..
Soubor přílohy:



A teď už jen všechno nastrojit zpět..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #25 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Proč pořád lambda?
Tak ten borec co se v tom vrtal před tebou, asi nic moc o vstřikování nevěděl, nebo to dal nějakému rádoby automechanikovy. To fakt nepochopím, že to lidi takbastlí dohromady. Ani se nedivím, že to odešlo. Klidně ten vstřik mohl být stavěný na jiný tlak v systému a proto nepřežil. :roll:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
To byl nějaký holozadek :roll: zajímavý je, že se to nějak vyloženě nejdřív neprojevovalo, že byl jeden vstřik s více dirkama.

Nakonec sem tam tedy dal ty vstřiky, co mají 4 dirky. Jede to dobře..Asi zas mezi nima nebude vyloženě rozdíl, krom těch direk..Na ohmetru se tváří všechny stejně..
Ale ještě se občas stane, že když nastartuji, tak to hned chcípne, pak už je to v pohodě. Ale to už bude nějaká jiná dětská nemoc.. 8)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Proč pořád lambda?

To byl nějaký holozadek :roll: zajímavý je, že se to nějak vyloženě nejdřív neprojevovalo, že byl jeden vstřik s více dirkama.

Nakonec sem tam tedy dal ty vstřiky, co mají 4 dirky. Jede to dobře..Asi zas mezi nima nebude vyloženě rozdíl, krom těch direk..Na ohmetru se tváří všechny stejně..
Ale ještě se občas stane, že když nastartuji, tak to hned chcípne, pak už je to v pohodě. Ale to už bude nějaká jiná dětská nemoc.. 8)


Pro každé vstřikování je dán tvar paprsku paliva. Je to kvuli tvaru sacího potrubí, ventilech a jiných věcech. Tvar paprsku závisí právě na tom kolik to má děr a jiných prkotinách.
No tím jsem jen chtěl říci, že originál je "skoro" nejlepší :)
No hlavně že už to jezdí:)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #28 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
Jasný.. :) Oni ty motory jsou stejné, jen v roce 97/98 se to lámalo a nahoře je plast. Na té minulé sem měl ještě hliník, tak s tím souvisí ještě nějaké změny. Ale jinak je vše stejné, takže vsřiky snad už na dlouho dají pokoj. Zítra se ještě stavím u kolegy z klubu na diagnostice, jestli tam něco není, abych to všechno projel..a měl klid

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #29 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Proč pořád lambda?
Tak dignostika proběhla v pořádku. Sice odhalila načlý krokomotorek volnoběhu, ale to je maličkost. Jinak je všechno ok, čidla, lambda i vstřiky...v pořádku a nebo v normě. A překvapilo mě, že auto má opravdu najeto cca 105t km..čekal sem, že bude stočený... :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.547 sekund
Powered by Kunena fórum