LIQUI MOLY čistič škrtících klapek

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od Larin
vstrikovač je jak sundaš airbox a vidiš takovy černy vajičko - čidlo teploty nas. vzduchu a naspodu toho vajička je vstřikocač, kterej střika benzin na klapku, mužeš to zkusit vzit aji benzinem a použit na to nějakou plastovou střikačku, nebo tim čištičem na karburatory co si koupil, at ma Hanz radost, nechci tu vubec nic propagovat :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od Larin
ajo tak to sem nevěděl, že DOHC čko je 8ventil :wink: zapamatuju si to :oops:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od Larin
To: Hanz ty s tim maš špatny zkušennosti? Tak porad jak si řešil ty, vždycky se rad poučim :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od Dresik
16V mám já. Vstřikovače jsou schované..ale ta klapka je normálně přístupná, tak to zkusím na ní.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od Charles
Asi navštívim opět toho vstřícného prodavače z AutoRS, protože jsem koukal na stránky a je to jejich prodejce, přímo tady u nás ;)
Myslím si, že to taky vyzkoušim, vzdlem k tomu, že mi docela začali kolísat volnoběžný otáčky...očištěním se nic nezkazí :P

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od bery1970

vstrikovač je jak sundaš airbox a vidiš takovy černy vajičko - čidlo teploty nas. vzduchu a naspodu toho vajička je vstřikocač, kterej střika benzin na klapku, mužeš to zkusit vzit aji benzinem a použit na to nějakou plastovou střikačku, nebo tim čištičem na karburatory co si koupil, at ma Hanz radost, nechci tu vubec nic propagovat :wink:

mám to čidlo oddělat abych se k tomu vstřiku dostal :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #22 od Vali
No ke vstřikovači se jen tak nedostaneš, protože to čidlo vzduchu - ta černá čepička- je jakoby vrch vstřiku, respektive toho pouzdrakovového. Bavím se teď o systému monovstřiku, multi to mají jinak- ten neznám.

Tak teda když bys oddělal to čidlo vzduchu, jediné kam se dostaneš je, že uvidíš kontakty na cívku vstřiku - odtud se dá vstřik vyndat - ale já to nedělal a ani mi to nebylo doporučeno. Měl jsem to sice v plánu, ale pak jsem od toho upustil, když jsem viděl, že je to zalité v plastu.
Tím tedy moje odpověď na to jak se dostat ke vstřiku.

Krom toho si nedovedu představit jednu věc - ten vstřik je umístěnej v tom kovovém bazmeku co je nad klapkou a pod čídlem, aby byl v bezpečí- Tryska je namířená (kam taky jinam) nad klapku a místo aby ses tam dostal, tak toho tam opravdu není.
Nevím tedy kam jsi to stříkal ten sprej, protože:
a) pokud jsi měl nastartovanej motor, tak vstřik dávkoval benzín a to pod tlakem kolem 1 baru, takže pochybuju, že se tam se sprejem vůbec nějak uplatníš

b) při vypnutém motoru se k tomu možná trochu spreje dostane, ale je tam opravdu velice špatný přístup - leda nějaká hadička. Ale stejně tím vstřik nevyčistíš, sprej se dostane na povrch vstřiku, jedině nějaké usazeniny na povrchu.

Sumarizace toho je asi taková, že bordel co ti z toho tekl byl na povrchu kovového jádra v kterém je uložen vstřik a jsou to usazeniny ze spalování v komoře.
No a aby se ten vstřik vyčistil tak bys ho musel prohnat ten sprej nebo nějakou chmii skrz, což by možná se o tom dalo mluvit když to napereš do benzínu, jak se prodavají čističe toho palivového systému

Ale tomu bych taky až tak moc extra nedával, takže jediný čemu bych věřil, že bude mít opravdu velký vliv je čištění ultrazvukem.

Neříkám, že sprej neměl vliv na klapku a okolí, ale na vstřik si myslím, že minimální. Je to můj názor, nikomu ho nevnucuji :wink: Sám s těmata sprejema nemám zkušenosti, ale měl jsem celou klapku a vstřik dole a chtěl ho čistit a prostě se tam není jak dostat na vstřik- zvlášť když je to osazený na motoru.

Jako drobnou pomoc bych viděl použití toho spreje na vyčištění klapky a pak nalít něco do benzínu, aby to šlo venkem i vnitřek - pak to možná poznat půjde. Ale na čištění ultrazvukem asi není. Ale vyndávat kvůli tomu vstřik a riskovat jeho poškození, tak to prvně zkusit jak jsem psal výše.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #23 od bery1970
a co sundat hadičku přívodu paliva a stříknout to tudy :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #24 od Vali
No to není moc dobrej nápad :roll: Ono jak sundáš hadičku, tak za
a) je to celé natlakované, takže ti vyčůrá benál z hadičky, což by se zdálo být žádoucí, abys tam dostal ten sprej...jenomže ono je to celé zalité benálem ta vstřikovačka. Stejně se asi do vstřiku s tím sprejem jen tak nedostaneš, už kvůli tomu benálu a krom toho ten vstřik je ovládanej cívkou. Nějak se musí otevřít - takže zase končíme.

b) pokud odtamtud ten benál nějak dostaneš, abys tam teda na krásno dostal ten sprej, tak pak budeš mít problém nastartovat , protože ztratíš natlakování a čerpadlo bude mít problém zatlakovat to celý znova a jk tam dostaneš benál?? Ale celý bod b je zbytečnej, protože končíme na uzavřeném vstřiku elmag. cívkou. Tak tak no
:wink: Ale to jest můj názor

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #25 od bery1970
takže díky,tos mi ušetřil zřejmě pár problémů.to čištění ultrazvukem ti udělají kde :?: a co to stojí :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od Augustin

takže díky,tos mi ušetřil zřejmě pár problémů.to čištění ultrazvukem ti udělají kde :?: a co to stojí :?:

podivej se na www.jetservis.cz
mel by ses vlezt do 1000Kc (spise mene).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od Martin P
Ahojte ak chceš vybrat vstrek je to jednoduché já som to robil pred 3-ma dnami ,dáš dole aerbox a vybereš šrúbu ktorá drží ten čierný klobúk a uvidíš 2kontakti zoberieš si kombináčky a opatrne vitiahneš ventil pozor sú tam 2gumičky jedna hore a druhádole aby ti náhodou nespadli do sania lebo potom môžeš dávat dole celúklapku A samozrejme ventil nesmieš tahat za kontakti ale medzi kontaktami. Alebo druhá verzia daj dole klapku plus klobúčik a prstom vitlač ten ventil vonku smerom hore.A ked bude vonku ventil zapni čerpadlo aby vytlačilo trochu benzínu a uvidíš či tam nieje nejaká špina ako som tam mal ja.To uvidíš sú tam dve kanáliky benzín priteká horním kanálikom. Nezlaknisa ked ho budeš skladať speť ide trochu tahšie musíš ventil poriadne zatlačit aby sadol namiesto ide to tažko kôli tím gumičkám. To sa budeš čudovat čo tam všetko nájdeš v benzíne bude tam aj krokodíl viem podla seba.A uvidíš aj zlepšenie chodu motora aj otáčky sa upravia.Amne típko už ani netrhne ja som mal problem že špina upchávala kanálik o sitko na ventile.Ale daj pozor ako ho vyberieš kôli kontaktom je tam plus amínus aby si ho dal dnu správne inak ho po poskladaní nenaštartuješ. PS:platí to pre tipo 1,4ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 10 měsíců zpět #28 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: LIQUI MOLY čistič škrtících klapek
Zdarec,Bery tím ultrazvukem snad jenom vstřikovače,ne?Celou jednotku,to by bylo asi oničem to montovat dolů a pak zas zpět

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #29 od Vali
No nevím, já jsem chtěl vstřik taky vyndat, ale tak lehce to nešlo-pak jsem si to rozmyslel, jak sjem viděl, že to je usazený v plastu a ještě tam jsou ty kontakty. Ono by se do toho moc rýpat nemělo - ale to je na každém z vás. Jinak co se týče čištění ultrazvukem, myslím si, že se tam posílá celé osazení, nejen jehla. Nastavují pak myslím i tlak regecu po vyčištění jehly a čistí se to komplet. Ale nevím to jistě, tak ať vás tady nelakuju.

To Augustin: no ty jsi tu náhradní vtřikovačku čistil v práci ultrazvukem, jak jsi postupoval - vyndával jsi vstřikovací jehlu??? Vy to na DOHC máte trošku jinak taky pravda...

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #30 od Charles

no vstříky bych potřeboval vyčistit jak sůl


Jirko koukám že ten odkaz co sem dal Augustin je na firmu co sídlí v HK někde na letišti :!: to by nebylo marný se tam dojet pozeptat co by chtěli za vyčištění našich miláčků ;) respektive jejich vstřiků :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.602 sekund
Powered by Kunena fórum