LIQUI MOLY čistič škrtících klapek
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím si, že to taky vyzkoušim, vzdlem k tomu, že mi docela začali kolísat volnoběžný otáčky...očištěním se nic nezkazí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mám to čidlo oddělat abych se k tomu vstřiku dostal :vstrikovač je jak sundaš airbox a vidiš takovy černy vajičko - čidlo teploty nas. vzduchu a naspodu toho vajička je vstřikocač, kterej střika benzin na klapku, mužeš to zkusit vzit aji benzinem a použit na to nějakou plastovou střikačku, nebo tim čištičem na karburatory co si koupil, at ma Hanz radost, nechci tu vubec nic propagovat
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak teda když bys oddělal to čidlo vzduchu, jediné kam se dostaneš je, že uvidíš kontakty na cívku vstřiku - odtud se dá vstřik vyndat - ale já to nedělal a ani mi to nebylo doporučeno. Měl jsem to sice v plánu, ale pak jsem od toho upustil, když jsem viděl, že je to zalité v plastu.
Tím tedy moje odpověď na to jak se dostat ke vstřiku.
Krom toho si nedovedu představit jednu věc - ten vstřik je umístěnej v tom kovovém bazmeku co je nad klapkou a pod čídlem, aby byl v bezpečí- Tryska je namířená (kam taky jinam) nad klapku a místo aby ses tam dostal, tak toho tam opravdu není.
Nevím tedy kam jsi to stříkal ten sprej, protože:
a) pokud jsi měl nastartovanej motor, tak vstřik dávkoval benzín a to pod tlakem kolem 1 baru, takže pochybuju, že se tam se sprejem vůbec nějak uplatníš
b) při vypnutém motoru se k tomu možná trochu spreje dostane, ale je tam opravdu velice špatný přístup - leda nějaká hadička. Ale stejně tím vstřik nevyčistíš, sprej se dostane na povrch vstřiku, jedině nějaké usazeniny na povrchu.
Sumarizace toho je asi taková, že bordel co ti z toho tekl byl na povrchu kovového jádra v kterém je uložen vstřik a jsou to usazeniny ze spalování v komoře.
No a aby se ten vstřik vyčistil tak bys ho musel prohnat ten sprej nebo nějakou chmii skrz, což by možná se o tom dalo mluvit když to napereš do benzínu, jak se prodavají čističe toho palivového systému
Ale tomu bych taky až tak moc extra nedával, takže jediný čemu bych věřil, že bude mít opravdu velký vliv je čištění ultrazvukem.
Neříkám, že sprej neměl vliv na klapku a okolí, ale na vstřik si myslím, že minimální. Je to můj názor, nikomu ho nevnucuji Sám s těmata sprejema nemám zkušenosti, ale měl jsem celou klapku a vstřik dole a chtěl ho čistit a prostě se tam není jak dostat na vstřik- zvlášť když je to osazený na motoru.
Jako drobnou pomoc bych viděl použití toho spreje na vyčištění klapky a pak nalít něco do benzínu, aby to šlo venkem i vnitřek - pak to možná poznat půjde. Ale na čištění ultrazvukem asi není. Ale vyndávat kvůli tomu vstřik a riskovat jeho poškození, tak to prvně zkusit jak jsem psal výše.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) je to celé natlakované, takže ti vyčůrá benál z hadičky, což by se zdálo být žádoucí, abys tam dostal ten sprej...jenomže ono je to celé zalité benálem ta vstřikovačka. Stejně se asi do vstřiku s tím sprejem jen tak nedostaneš, už kvůli tomu benálu a krom toho ten vstřik je ovládanej cívkou. Nějak se musí otevřít - takže zase končíme.
b) pokud odtamtud ten benál nějak dostaneš, abys tam teda na krásno dostal ten sprej, tak pak budeš mít problém nastartovat , protože ztratíš natlakování a čerpadlo bude mít problém zatlakovat to celý znova a jk tam dostaneš benál?? Ale celý bod b je zbytečnej, protože končíme na uzavřeném vstřiku elmag. cívkou. Tak tak no
Ale to jest můj názor
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
podivej se na www.jetservis.cztakže díky,tos mi ušetřil zřejmě pár problémů.to čištění ultrazvukem ti udělají kde : a co to stojí :
mel by ses vlezt do 1000Kc (spise mene).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Augustin: no ty jsi tu náhradní vtřikovačku čistil v práci ultrazvukem, jak jsi postupoval - vyndával jsi vstřikovací jehlu??? Vy to na DOHC máte trošku jinak taky pravda...
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no vstříky bych potřeboval vyčistit jak sůl
Jirko koukám že ten odkaz co sem dal Augustin je na firmu co sídlí v HK někde na letišti to by nebylo marný se tam dojet pozeptat co by chtěli za vyčištění našich miláčků respektive jejich vstřiků
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.