aka teplota a ake otacky?
Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mrkni na kontakt čidla teploměru na palubce
Jo to bych mohl abych upresnil muj dotaz neni to 80 ,ale 70 mam digi palubku a sou to 4 dilky
Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U meho tipa se teplota nezvedne vice nez na 80 stupnu(samozrejme kdyz stojim tak ne to je logicke) nevite cim by to mohlo byt??? pritom termostat mam novy a topi to vazne pekne..
Chlapi představte si že jsem odhalil jeden základní detail....chladící systém každého auta pracuje správně při určitém tlaku v chladícím systému, proto zkus zkontrolovat zda nemáš nějakou hadičku zpuchřelou, aby ti tudy mohl utíkat přetlak....já jsem po výměně termostatu hřál na 80 (jeden dílek pod 90) a když jsem vyměnil hadičku co jde z termostatu nahoru do expanzky, tak ostatní hadice jsou tvrdé jako kámen při teplym motoru.....zkus to taky překontrolovat topí to ještě lépe než předtim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky mi to hřeje na 70 a otáčky mám 1000-1200 ale topí to super mám 1,6dohc prosím kolik stál ten termostat a zpraví se ty otáčky
termostat stál asi 400,- ale je to pouze ten vnitřek, protože u DOHC to jde rozdělat....jo otáčky na volnoběh mi spadly a drží se stále kolem 1000 ale hlavně to o milion procent lépe topí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě zkontroluj hadice jestli nejsou někde malý dirky nebo zpuchřelé Protože jak se ti to bude více hřát, bude tam větší tlak v chladícím systému
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.