Záhada startování mého Tipa
Uvedu do situace - Studené starty nyní už v pořádku (menší problémy po výměně celého vstřiku- malej tlak paliva od regecu)
Když je auto zahřáté a stojí venku nějakou dobu, jak chládne tak přesně na dané teplotě na digi tacho to ukazuje 70 (skutečnost může být jiná) to dělá problémy. Když byl slabej regec tl. paliva pak to dost cukalo to už ted nedělá.
Auto normálně nastartuje, ale poznám, že ma jíný zvuk než normálně - hned padá z otáček, řj se to snaží udržet ale pár sekund se drší tak 300 toček a umře. Pak pořád dokola. S plynem to utáhnu na nějakejch 2000 toček, jak pustím umře. Tak si chvíli hraju a pak se umoudří - asi se změní trošku teplota nebo pán bůh co já vím. Pak poznám už ten správnej zvuk, jak si to přizvedne ty otáčky na danou hodnotu jak při startu má a OK.
Tak teď nějaké teorie čím by to mohlo být pls - zatím startnu vždy, ale víte jak to je, když už se s tím tak patlám, chci to mít ok zcela (krom toho to není jediná věc co mě teď sere)
Jinak čerpadlo dává, zvuk naběhnutí je slyšet, kabely, svíce nové, prakticky všechna čidla nové až na jedno...
snímač otáček - ale ted jsem zjistil, že jedno doma mám, bylo v autě ,když jsem ho dovezl - takže bylo asi měněné a vypadá i jako nové to na autě - leda, že by tam nějaké praso dalo něco co není úplně na to - ale to by asi nejelo vůbec že??
Pak mě napadla cívka, že by při dané teplotě dělala problémy - porušená iolace atp. ale že by jen při jedné dané teplotě???
Celkově mi přijde jakoby klapka nebyla nastavená jak má (ale to jen dle sluchu jak to pak přizvedne otáčky, že je mimo sytič) - tak by to mohlo být další - poťák, nebo krokomotorek. Ale oboje je měřený a zdá se ok, poťák trošku ojeté dráhy - žádná hrůza (poťák mám ještě jeden - už tam i byl ale nějak se mu nechtělo moc komunikovat na studenej start:o)), korkáč můžu sehnat ,ale musím zjisiti, jestli je funkční)
No jsem se zase rozepsal - tak pánové snad vás něco napadne, návrhy uvítám
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat a já nerozlučná dvojice.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím si, že buď je to cívka zapalování nebo ten snímač, jak jsi psal no.
Zkusím to podle toho tvého postupu a uvidím - jsem opravdu hodně moc zvědavej
Co jsi psal s tím tlakováním, máš pravdu. Pokud si dobře vzpomínám, tak než jsem měnil vstřik, jak to nešlo natočit vůbec ani s plynem, tak na několikátý pokus nešlo čerpadlo ani slyšet - tzn. by vypadalo na snímač. Ale s novou vstřikovačkou sjem se do této fáze zatím nedostal.
Mám doma to čidlo asi co tam bylo před tím - je to taková blbůstka, na jakém principu to vlastně funguje??? Na odporu opět jako většina??
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě bych tu měl jedno OT s těma mejma záhadama na autě - to už mě taky dohání k šílenství - povrzávání od přední nápravy a to tak, že z počátku to dělalo jen v zatáčce a teď i při jízdě na rovině - většinou při změně jízdy, dobržďování, rozjezdy, někdy i nerovnosti, někdy i jen tak pro radost. Měnil jsem uložení stabilizátoru - gumy i tyčky (i tak to chtělo) ale vrže pořád. Napdadá mě snad jen horní uložení tlumičů a nebo uložení stabilizátoru to druhé, né tyčky s pouzdrama ale na nápravnici (snad to píšu správně)
No hold sranda největí je, že já to slyším jen zprva jakož to řidiš a spolujezdec by se hádal, že to jde zleva. No s mým autem se hold vůbec nenudím
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak se taky může přehřívat cívka. Zkusil bych cívku jen tak z prdele obalit suchým hadrem aby neprobíjel a zkusit jezdit. Tím tu cívku odizoluješ od teploty motoru a nebude se tak rychle zahřívat.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jsou silikonové - ty kabely:o), teď mě napadá, že na kabel jdoucí od cívky mi nakapala směs z baterky, když jsem dolíval destilku a izolace je v jednom místě špatnější, ale jen ta povrchová úprava.
Ale to by nedělalo při jedné specifické teplotě kdyby to bylo tím ne
No jinak díky všem za názory, snad na to s váma brzy přijdu
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No víčko by mělo být OK, ale ještě to zkouknu- teď ještě týden nebudu mít vůbec čas ,ale už abych ten čas měl No s tou cívkou to zkusím - na to tak nějak sázím nejvíc. Jsem si říkal, že bych to nějak při té teplotě kdyby byla zváda poměřil, odpory nebo něco ale co bych měl naměřit přemejšlím a nevím ...
No jsou silikonové - ty kabely:o), teď mě napadá, že na kabel jdoucí od cívky mi nakapala směs z baterky, když jsem dolíval destilku a izolace je v jednom místě špatnější, ale jen ta povrchová úprava.
Ale to by nedělalo při jedné specifické teplotě kdyby to bylo tím ne
No jinak díky všem za názory, snad na to s váma brzy přijdu
Když porušíš izolaci na kabelu, kabel nasaje vlhkost. Když se auto zahřeje, vlhkost se zase odpaří.
Na cívce nenaměříš nic, musel by jsi ji testovat na průraz, což je celkem neproveditelné v domácích podmínkách.
No tak ať se ti daří
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.