-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
auto mi stale skube
auto mi stale skube
16 roků 9 měsíců zpět #1
od Jozefko11
mam taky preblem, ze moje tipo 1,4ie r92, na volnobezne otacky ide bezchybne, ale ked sa chcem pohnut a idem na otackach do 2000 tak to ale potom zacne skubat a skakat,potom sa to ustali ked idem asi v 3000 otackach ,ale potom zdochne a smola nastartuje az po10minutach Vymenil som uz :nove kably ku svieckam, novy palivovy filter a teraz mi hovoria ze je to bud palivove cerpadlo alebo potenciometer skr.klaqpky prosim vas o radu .vdaka
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #2
od vilímek petr
Zdarec,já bych to viděl na potenciometr,bude v něm vydřená drážka a proto to v těch určitých otáčkách dělá problémy A to s tím startováním muže být od toho potenciometru nebo mrki na rozvodák jestli není skočený o zub.A to čerpadlo mi taky měnily a povídaly že už dává malý tlak tak nevím ale možnost je to taky.Ty samé problémy jsem měl kdys taky a u mě to byl potenciometr a jak píšu aj to čerpadlo asi.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #3
od Jozefko11
vilímek petr napsal: Zdarec,já bych to viděl na potenciometr,bude v něm vydřená drážka a proto to v těch určitých otáčkách dělá problémy A to s tím startováním muže být od toho potenciometru nebo mrki na rozvodák jestli není skočený o zub.A to čerpadlo mi taky měnily a povídaly že už dává malý tlak tak nevím ale možnost je to taky.Ty samé problémy jsem měl kdys taky a u mě to byl potenciometr a jak píšu aj to čerpadlo asi.[/quote
a ten rozvodovy remen by sa neukazal pri volnobeznych otackach ?na volnobehu ide auto ako svajc.hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #4
od vilímek petr
Čao,no mě tehdy v servisu diagnostikovaly ten potenciometr a měřily čerpadlo a to dávalo malý tlak.Poták vyměnil aj s čerpadlem,ale ohledně toho rozvodáku mi bylo řečeno že byl skočený o 7 zubů co mě se tehda zdálo jako blbost,ale nechal jsem je při tom.Kdyby řekli že o 1 až 2 zuby tak to beru ,ale o 7 je už asi moc.No a u mě jak to auto mělo náladu tak na volnoběh jelo aj ze skočeným rozvodem pěkně a někdy nešlo ani nastartovat a jelo tak na 3 válce.Tak přeju hodně štěstí,je to taková naprd závada.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #5
od Jozefko11
Vdaka za radu .Vymenil som vzduchovy filter ,palivovy filter a dal som nove dopravne cerpadlo a auto sa sprava skoro tak ako to bolo .Len mam taky dojem, ze ked sme cistili kontakty na potenciometru tak sme ho nedali presne na to miesto ,kde bolo .Chcem sa opytat na akym principe by sa to dalo nastavit my sme ho len dali tak, aby boli otacky za tepla na cca.900ot/min.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #6
od tipo384
tak poprosim o radu aj ja... auto mi trha v maych otackach... uz som vymenil - lamda sondu, potenciometer š. klapky, sitič, snimac otacok, snimac teploty vody, palivovy filter, kupil som aj Velfobin(aby nezamrzala voda v benzine) no proste skoro vsetko.... a chvilu trha viac, chvilu menej... ja si uz neviem rady.... asi to uz polejem benzinom a zapalim!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #7
od Vali
To Tipo384 jakej máš motor??? taky už jsem párkrát byl bezradnej. Napiš druh mtoru a něco se snad ještě najde, před tím zapálením. Taky nemůžu na jednu věc přijít, ale né se vstřikem - tak když na to nepřijdu přijedu pálit s tebou jo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #8
od tipo384
dohodnute!!! bola tam 1.4ie... podla vyzoru som kupil druhu 1.4 (mala menej nebehane) ale podla knihy " Jak na to?" - cislo motoru- som zistil ze to asi bude 1.6ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #9
od Vali
Tak pokud máš 1,6 pravděpodobně máš motor jako já, u 1,4 takovej rozdíl není pokud je to i.e. tak snad tak no. Popiš mi co ti to přesně dělá a kdy při jakejch rychlostech a rychl. stupních, za tepla studena ???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #10
od tipo384
no... rychlost neviem,ale na 1 2 3 4 5- ked nemam asi viac ako pol plynu tak to sklbe.... alebo pri dojazde do krizovatky, proste ked idem na nejakom rych. stupni bez plynu alebo len tak zlahka noha na plyne. ked pridam prestane to a uto sa zobere a ide v pohode az na lamdu ktora bola zla lebo sa to nechcelo dobre rozbehnut.ked som pridal tak ho trochu jakoby pridusilo,musel som ubrat a znova pridat aby sa zobralo. ale poviem ti ze ked mam vypnuty motor a zapnuty klucik(len kontrolky) a zahybem motorom tak mi chodi trochu hore-dole ten eletricky sitic a este ked pohybem konektorom na snimaci teploty vody - to na sacom potruby tam vzadu tak to robi tiez (snimac je novy) aj som prihol kontakty ale stale to robi.... keby som menoval co som este nemenil,tak je toho menej......
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #11
od tipo384
a zdalo sa mi ze skor zatepla, ale ne robi to stale..... no tyzden to robi... potom menej potom viac, sem tam mozno chvilu ani nie sa mi zda, ale zasa zacne... cim to moze byt???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #12
od Vali
No já taky měnil kde co, ale s tím plynem jak se prvně jaoby zadusí a pak povolíš a přidáš a auto vystřelí to by sedělo na čidlo nasávaného vzduchu, s tím je i vyšší spotřeba a malej výkon, ale nedělalo mi to cukání na všech stupních. Nejvíce mi auto cukalo kvůli čidlu teploty vody. Lambdu jsem taky měnil, prakticky všechna čidla i termostat. Ale zkus ještě zkontrolovat, jak je na tom výfuk, jestli někde není díra, hlavně před lambdou a taky jak jena tom katalyzátor a průchodnost výfuku jako taková.
Nějak nevím, jak to myslíš s tím sytičem a čidlem vody, že se ti hýbe či co???
Jiank s tou polohou pedálu, jak pak pocukává, v určité poloze by mohl být potenciometr. Je třeba vyřadit, co jsi měnil a co ne a pak hledat, Co snímač otáček, ten jsi měřil??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #13
od tipo384
na konci mam orig. Remus, stredny tlmic som zohnal (zvonku ako novy), novy snimac otacok lebo mi to nestartovalo, druha lambda, druhy potencimeter škr. klapky, novy snimac teploty vody, nova hlava rozdelovaca, druhe kable, nove sviecky, druhy ten sitic ci co to je.. ved zo zadu na karburatore, taka vec s pruzinkou, nova baterka, novy benzin filter, precistil som aj sacie potrubie.... stary je tam strekovac... som myslel ze s tym 1.6-kovim to bude viac zrat aj som to skusal a trhalo... katalizator stary... ja uz som tam toho menil tolko ze uz som z toho jelen....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #14
od Vali
Počkej co myslíš tím sytičem krokomotorek, bo sytič je tam elektronickej a pomocí klapky a krokomotorku se nastavuje klaplka dělá se sytič. Jinak jsi psal něco s karbecem, tak to nemáš i.e. to jsi asi nějak domotal ne??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #15
od tipo384
no sak jednobodovi strek je predsa ie??? trochu som to domotal... len mi prosim povec co to moze robit lebo ja uz som zufali...
a ten (krokometer) sa podla knihy Jak na to nazyva Regulator volnobežnych otáčok.... tak ten mi chodi hore-dole.... ked pohybem motorom, alebo pohybem s tym konektorom na Čidle teploty chladiacej kvapaliny.... cidlo je nove...... aj ten Regulator volnobežnych otáčok som dal druhy - nie novy...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
auto mi stale skube
Vygenerováno za 0.491 sekund