blikání kontrolky vstřikování
...aaaaa pan je odbornik, no to se dobrej tak od stolu hazet zavery.Nic nevyblikávej ,ušetříš čas i mrznutí na ulici Kup to čidlo jak jsem ti psal a máš po starostech.Měl jsem ty samé problémy a občas mi to i chcíplo když jsem vyřadil.No a teď už je to ok.
Nevim jestli mas vubec predstavu, co to znamena "vyblikat chybovy registr"? Zadne mrznuti na ulici v tom neni. Kdyz prijedes, staci dat kousek dratku do zasuvky a pekne pockat co to blikne. Behem dvou minut mas jasno. Je to vsak voditko....takze bud 23 nebo 25 je cislo pro vzduchove cidlo.
P.S. Kde si sehnal to original cidlo? Ja takove stesti nemel, to cidlo s odporem pro 1,4rku neni problem sehnat (odpor 3kohm pri 20°C, to nase je 15-30kohm)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Omlouvám se předem jestli jsem se někohu dotkl!? svým komentářem,to že mám míň příspěvků ještě neznamená že nemám pravdu.
Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT
STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podivej se, kolik mas prispevku, tak to mne zajima uplne nejmene. Mne spise zarazilo, ze pises at nic nezjistuje a rovnou si sezene "jine". To vyblikani je pritom to prvni a nejjednodussi co muze udelat a nic jej to nestoji. Navic ani servis Ti neni schopen diagnostikovat tento typ motormanagementu.Kluci asi neumíte moc dobře číst,nikde jsem nepsal že má koupit nové čidlo,tak nevím co se do mne pouštíte.Já taky nemám nové čidlo ale je u nás jeden chlap co vozí auta z Švýcarska a od něj mám čidlo sice starší ale funkční.A ROZHODNĚ nejsem radílek od stolu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omlouvám se předem jestli jsem se někohu dotkl!? svým komentářem,to že mám míň příspěvků ještě neznamená že nemám pravdu.
Nezlob se na mne, ale v tomto bode (mrznuti na ceste) si byl uplne vedle
Vic k tomu nemam.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak jsem zjistil ze nemam signal od labdasondy
(blikne jednou 2,5s nic a pak trikrat zasebou v intervalech 0,5s a pak seto opakuje) jeto bodre ta chyba? podle toho co jsem napsal.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem psal že to klidně může bejt lambda, asi je už špatná, pokud ji nikdo neměnil (o čemž pochybuju) tak už je mrtvá... četl jsem, že lambda má životnost nějakých maximálně 100 000 kilometrů ale já v tomto oboru nejsem moc v obraze
Poradím ti, aby jsi zkusil jít po kabelu od lambdy, zda není někde přerušen, nebo zkus rozdělat konektor od lambdy, vyčitit a prostříknout kontaktolem, dále by to asi chtělo zresetovat jednotku, projet auto a zase znovu zkusit vyblikat chyby...nebo dál si ji můžeš i doma sám lehce zkontrolovat, od Petra1978 vím, že při nastartovaném motoru na vonoběh má být na konektoru asi 0,7voltů a když ti někdo přidá plyn musí se to měnit podobně s otáčkami.... toť moje rada
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vyblikalomito cisla 23a25 oboje cisla jsou snimac teploty vzduchu
kolik stoji nove cidlo teploty vzduchu?
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam doma cidlo z 2,0 8v neni stejne?
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT
STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jéééééééé ono to bylo čidlo teploty vzduchu?????? Kdosi od stolu to tu již psal ne?
no ale první měl chybu lambdy a bez vyblikání by na to nepřišel, a počítám že pokud tyhle dvě věci, tak další bude i čidlo na vodu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a toje taky v sasi to cidlo. jeto tak
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.