1.6DOHC, pomozte odhalit pár záhad
No první problém kterým bych chtěl začít:když ho přišlápnu,tak se začne dusit(nechce se mu do otáček,hrozně línej)Pak se to trochu rozhejbe a jede.Když vyhodím na neutrál,tak se po vteřině rozsvítí vstřik. S Charlesem sme na tom už trochu bádali a odhad je na čidlo teploty nasáv.vzduchu.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musím poděkovat Charlesovi že mi řekl jak se samodiagnostika dělá.
Ještě vím,že mě čeká výměna termostatu,kabelů a svíček.Pak by ten můj poklad měl začít fungovat jak má.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl jsem přesně totéž. Při volnoběhu mi svítila kontrolka vstřiku a dokonce to chcípalo na křižovatce. Po zvýšení otáček kontrolka zhasla. Na chvíli pomohlo nalít čistič na vstřikovací systémy a na to nějaký lepší benzín, ale jakmile jsem to tam přestal lít po pár kilometrech to dělalo zase. Po výměně lambdy to bylo O.K.
Další problém bych viděl v tom špatém rozjezdu. Máš asi moc bohatou směs, nebo taky ti může téct olej do spalování a to může být taky příčina proč lamda je zanesená. Bohužel lambda čistit nejde, říká se tomu otrava Lambdy Problém je v tom, že když vyměníš lambdu, bude po 5000 km zasraná zase
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když to třeba na 3 lochtám a malinko přišlápnu,tak je cejtit záběr a když sešlápnu plyn naplno,tak jako kdybych za sebou táhnul ještě jedno auto.
Prostě se zadusí.Motor by chtěl do otáček,ale něco mu vadí.
Jinak zvuk motoru je ok,žádný klepání,nic.Jen malinko ale malinko sou slyšet sací ventyly,což bych taky potřeboval změřit.Dneska sem zajel na emise,jestli by mi seřídili stroboskopem předstih,ale on říkal že tam jde nastavit jen na nulu a pak už si to řídí jednotka.Že předstih má nějakou toleranci a řídící jednotka to dožene
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dal sem tam svíce,kabely,vzduch. filtr,ale žádnou změnu sem nezaznamenal.
Mám ještě podezření na sací ventily,přecijen sou slyšet.
Ale chtěl bych se vás zeptat,kde se nachází palivovej filtr?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak dneska sem koupil svíce,vzduch. filtr,kabely ke svícím a k cívce,palivovej filtr.
Dal sem tam svíce,kabely,vzduch. filtr,ale žádnou změnu sem nezaznamenal.
Mám ještě podezření na sací ventily,přecijen sou slyšet.
Ale chtěl bych se vás zeptat,kde se nachází palivovej filtr?
pod autem vzatu před nápravou - na pravé straně pod takovym plastovim krytem
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jenda napsal: Zajímalo by mě co to je a kčemu to slouží.
No reknu Ti s tim motorem by si mel neco udelat. Tady mas nejakou predlohu
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9204
K tomu dotazu. Je to filtr pro EGR system. Podivej se zespodu je tam otvor.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.