1.6DOHC, pomozte odhalit pár záhad
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...jo a taky koupil nove auticko....takze Tiponek musi jit do svetaNo jo Augi si umyl motor, tak se musel pochlubit, ale musím uznat - slušná práce
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...jo a taky koupil nove auticko....takze Tiponek musi jit do svetaNo jo Augi si umyl motor, tak se musel pochlubit, ale musím uznat - slušná práce
Tak to mi pak musíš hned pisnut, tě vyzpovídám
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dobrá volba. Zatím s tím nemám větší problém:)
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Augustinku, vítej do rodinky šestnáctiventilových jednašestek od italaských kamarádů)
Dobrá volba. Zatím s tím nemám větší problém:)
oooo dekuji
zatim jsem spokojen, je to citit ten zatah, hlavne mezi 3-4tis ot/min
a hlavne....ten kufr je luxusni
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Začalo to neslavně ... táta do toho sedl a chtěl tipáka natočit, ale nešlo mu to, já jsem pouze zvednul haupnu, zastrčil kabel na cívce a na drcnutí do startéru to naskočilo
No tak jsem si s tim ještě hrál, něco málo dodělal a hurá na cestu, ne překvapilo mě to hnedka při rozjezdu, máme to docela do kopce a ani jsem nemusel přidat plyn a na ty otáčky při studenym motoru (cca 1300) se to rozjelo jako nic no jen jsem vyjel na silnici sešlápnul jsem plnej kotel a hrabalo to (to mi nikdy předtim nedělalo) No cesta do kopce už pro mě není jako dřív, ted ani nemusim podřazovat a dokoce i zrychluju prostě to je obrovskej rozdíl
Co se týká brzd, taky je poznat lepší brznej účinek, než když mi zadek nebrzdil, ale stále to není ono, ručka mi nebrzdí na tolik, aby šly kola smykem, ale snad si to sedne...ale pedál mi pumpuje, což znamená, že tam ještě někde nějaká bublinka je, takže to celý ještě jednou odvzdušnim a snad to bude paráda
Jinak poznávám i sníženou spotřebu, protože tuto trasu jezdím dost často a vždy mi na palivoměru ubyly tak 2 čárky, dneska pouze jedna
Tímto znovu děkuji AUGUSTINOVI a Petrovi1978, kteří mi pomohli s opravou čidel a poradili i jiných mnoho věcí okolo
Začínám být velmi spokojen s mým tipem, konečně se dostavily mnou požadované výsledky :driver:
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teda né že bych se chtěl nějak opičit po Augustinovi,do toho mám ještě daleko,ale máme asi tak stejnej vkus co se týče čistoty motoru.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím,změřte u vás jak dlouhá je ta planžeta od plastu až na konec.
A od špičky k rysce min a max kolik je to cm. Díky
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Meril jsem to, je to 51.5cm (od spicky po ten plastovy krouzek - tz. delku toho kovoveho "jazycku").Potřeboval bych vědět,jak dlouhou v cm máte měrku na olej u typu motoru 149C2046,mě se zdá,že tam mám jinou,než tam má bejt.
Prosím,změřte u vás jak dlouhá je ta planžeta od plastu až na konec.
A od špičky k rysce min a max kolik je to cm. Díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže jen pro informaci ostatních, Jenda natočil video vyblikání, protože mu to nic neřeklo, poslal mi to a hned jsem poznal chybu s číslem 23 což je čidlo teploty nasávaného vzduchu...bude muset dělat repas jako já dneska
A čo tak to vide niekde uložiť, nech sa aj ostatní pozrú na vyblikanie, ako to vyzerá - niet nad názornú ukážku
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.