1.6DOHC, pomozte odhalit pár záhad

Více
16 roků 8 měsíců zpět #16 od Jenda
hmmm,pěkný [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] Neboj,až to budu mít převedený,taky má nějakou představu. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #17 od Augustin

No jo Augi si umyl motor, tak se musel pochlubit, ale musím uznat - slušná práce :wink:

...jo a taky koupil nove auticko....takze Tiponek musi jit do sveta :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #18 od Charles
Já už svou představu o vzhledu motoru začal pomalu plnit 8) ale jako ten motor jsem zkusil dneska očitstit a nepomohlo to, pořád je to hnusně šedý a špinavý...nemáte a to něco osvědčenýho :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #19 od Vali

No jo Augi si umyl motor, tak se musel pochlubit, ale musím uznat - slušná práce :wink:

...jo a taky koupil nove auticko....takze Tiponek musi jit do sveta :cry:


Tak to mi pak musíš hned pisnut, tě vyzpovídám :lol: :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #20 od kendy
Tak tak předloha k tomu motoru je fakt mazec. [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] Pěkná práce

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #21 od Dresik
Augustinku, vítej do rodinky šestnáctiventilových jednašestek od italaských kamarádů:))

Dobrá volba. Zatím s tím nemám větší problém:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #22 od Augustin

Augustinku, vítej do rodinky šestnáctiventilových jednašestek od italaských kamarádů:))

Dobrá volba. Zatím s tím nemám větší problém:)


oooo dekuji :wink:
zatim jsem spokojen, je to citit ten zatah, hlavne mezi 3-4tis ot/min
a hlavne....ten kufr je luxusni 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #23 od Charles
Tak se s vámi musím podělit o své zážitky z mé dnešní jízdy s tipem, konečně jsme asi po 3 měsích vyjel z garáže a jel s ním 50 kilometrů domů 8)
Začalo to neslavně ... táta do toho sedl a chtěl tipáka natočit, ale nešlo mu to, já jsem pouze zvednul haupnu, zastrčil kabel na cívce a na drcnutí do startéru to naskočilo :P
No tak jsem si s tim ještě hrál, něco málo dodělal a hurá na cestu, ne překvapilo mě to hnedka při rozjezdu, máme to docela do kopce a ani jsem nemusel přidat plyn a na ty otáčky při studenym motoru (cca 1300) se to rozjelo jako nic :lol: no jen jsem vyjel na silnici sešlápnul jsem plnej kotel a hrabalo to (to mi nikdy předtim nedělalo) :P No cesta do kopce už pro mě není jako dřív, ted ani nemusim podřazovat a dokoce i zrychluju :wink: prostě to je obrovskej rozdíl :twisted:
Co se týká brzd, taky je poznat lepší brznej účinek, než když mi zadek nebrzdil, ale stále to není ono, ručka mi nebrzdí na tolik, aby šly kola smykem, ale snad si to sedne...ale pedál mi pumpuje, což znamená, že tam ještě někde nějaká bublinka je, takže to celý ještě jednou odvzdušnim a snad to bude paráda :)
Jinak poznávám i sníženou spotřebu, protože tuto trasu jezdím dost často a vždy mi na palivoměru ubyly tak 2 čárky, dneska pouze jedna :P

Tímto znovu děkuji AUGUSTINOVI a Petrovi1978, kteří mi pomohli s opravou čidel a poradili i jiných mnoho věcí okolo
Začínám být velmi spokojen s mým tipem, konečně se dostavily mnou požadované výsledky :driver:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od Jenda
Tak doufám,že je tam vidět aspon malej rozdíl v čistotě. Stačil mi k tomu benzín+hadr,tempo+hadr,arva na motory.
Teda né že bych se chtěl nějak opičit po Augustinovi,do toho mám ještě daleko,ale máme asi tak stejnej vkus co se týče čistoty motoru. :wink:




1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #25 od Jenda
Potřeboval bych vědět,jak dlouhou v cm máte měrku na olej u typu motoru 149C2046,mě se zdá,že tam mám jinou,než tam má bejt.

Prosím,změřte u vás jak dlouhá je ta planžeta od plastu až na konec.
A od špičky k rysce min a max kolik je to cm. Díky

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #26 od Augustin

Potřeboval bych vědět,jak dlouhou v cm máte měrku na olej u typu motoru 149C2046,mě se zdá,že tam mám jinou,než tam má bejt.

Prosím,změřte u vás jak dlouhá je ta planžeta od plastu až na konec.
A od špičky k rysce min a max kolik je to cm. Díky

Meril jsem to, je to 51.5cm (od spicky po ten plastovy krouzek - tz. delku toho kovoveho "jazycku").

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #27 od MAXO1973

Takže jen pro informaci ostatních, Jenda natočil video vyblikání, protože mu to nic neřeklo, poslal mi to a hned jsem poznal chybu s číslem 23 což je čidlo teploty nasávaného vzduchu...bude muset dělat repas jako já dneska ;)


A čo tak to vide niekde uložiť, nech sa aj ostatní pozrú na vyblikanie, ako to vyzerá - niet nad názornú ukážku 8)

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #28 od Charles
No vidíš to mě nenapadlo, ale klidně to sem mohu dát ;) snad se Jenda nebude zlobit, ale jelikož by to bylo jako názorná pomůcka, tak by mu to vadit nemuselo :P

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #29 od MAXO1973
naozaj by sa to video zišlo, tiež sa na to chystám, tak teoretická príprava by pomohla. Auto mi šľape ako hodinky (až na to, že pri voľnobehu občas, aj keď veľmi zriedkavo dusí), len má trochu vyššiu spotrebu - do 12l, chystám vymeniť termostat a skontrolovať čidla. To vyblikanie by mohlo veci urýchliť.

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #30 od Jenda
Samozřejmě,s videem souhlasím.To už tady mělo bejt. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.570 sekund
Powered by Kunena fórum