Kam to příjde??
16 roků 8 měsíců zpět #16
od Ram512
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
[/URL
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Kam to příjde??
Takže pánové tak jak sem četl ty vaše odpovědi tak je to diagnostika?? a je to n vyblikání chyby??
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 8 měsíců zpět #17
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Kam to příjde??
diagnostika modulu zapalování, né řídící jednotka, ta je jinde, pod nohama spolujezdce a na té se dá vyblikat kód, ale jen u některých modelů.
Vyblikání kódu se řešilo mockrát, chodí to spíš vyjímečně (v závislosti od modelu auta (ŘJ))...
Nikdy jsem nic neslyšel o vyblikávání jakéhokoli kódu z modulu zapalování... Bavíme se každý o jiné části auta.
Vyblikání kódu se řešilo mockrát, chodí to spíš vyjímečně (v závislosti od modelu auta (ŘJ))...
Nikdy jsem nic neslyšel o vyblikávání jakéhokoli kódu z modulu zapalování... Bavíme se každý o jiné části auta.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #18
od MAXO1973
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Kam to příjde??
modul zapaľovania je relatívne samostatná jednotka, tam sa asi nedá "vyblikať "nič, kamoš hovoril, že za bežiaceho motora sa tam dá robiť nejaké nastavenie, ale to treba mať k tomu zodpovedajúcu "techniku, nejaké "udelátko" , pomocou ktorého sa zistia a upravia nastavenia. Na niektorých Digiplexoch vraj je nejaký prepínač (možno vnútri), ktorý má niečo s predstihom zapaľovania - automatické samonastavenie a predvolené nastavenie. Ale bližšie info som nenašiel a preto také info beriem s rezervou.
Fakt je ale, že pri istej schéme zapaľovania digiplexu som nejaký prpínač postrehol (ale to bolo pri digiplex II u nejakej motorky, a potom u Ferrari ...
Fakt je ale, že pri istej schéme zapaľovania digiplexu som nejaký prpínač postrehol (ale to bolo pri digiplex II u nejakej motorky, a potom u Ferrari ...
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #19
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Kam to příjde??
MAXO1973 má pravdu,je to přípojka na PC a s určitým programem se cosi nastavuje,ale nevím přesně co,jednou sem to viděl.Lítali tam náký grafy v souvislosti s předstihem.Víc o tom bohužel taky nevím.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #20
od MAXO1973
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Kam to příjde??
Tak som sa na to pýtal odborníka v servise tu v Innsbrucku a potvrdil mi, že RJ jednotka zapaľovania obsahuje prednastavené hodnoty parametrov zapaľovania (potvrdilo sa to aj v článku, ktorý som objavil pred chvíľou) Staršie engine jednotky neboli programovateľné, neskôr čiastočne (tie s prepínačom) Na preprogramovanie engine jednotky starších áut je nutné mať údaje z centrálnej riadiacej jednotky a aplikovať nastavenia do engine riadiacej jednotky (tá nemá vlastnú pamäť na údaje, len vyhodnocuje aktuálne cykly, kde výsledkom prideľuje určité dopredu dané parametre) V podstate sa z staršej engine RJ nedá nič vytiahnúť, len pri bežiacom motore zistiť tie parametre a podľa toho zamerať svoju pozornosť pri úpravách a opravách.
http://uloz.to/242537/engine.zip
nechcel som to dávať do článkov na fóre, pretože nie som autorom a ani sa mi nepodarilo autora zistiť. Ak ho vystopujem a dostanem povolenie, tak to sem uložím.
http://uloz.to/242537/engine.zip
nechcel som to dávať do článkov na fóre, pretože nie som autorom a ani sa mi nepodarilo autora zistiť. Ak ho vystopujem a dostanem povolenie, tak to sem uložím.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #21
od Dan
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Odpověděl Dan pro téma Re: Kam to příjde??
Já mám na svám autě také dvě (aspon o těch vím). Jedna je v motorovém prostoru a druhá pod stř. tunelem a ta patří ke klimatizaci. Třetí jsem zatím nenašel.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #22
od MAXO1973
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Kam to příjde??
tak to maš asi jednotku IAW.
Nemusia byt centrálna a engine RJ nevyhnutne osobitne. Ak to mam zhrnut podľa informacii ktore mám, tak rj ma niekolko úloh:
- spracúva info pre potreby chodu motora
- zbierat info pre potreby opráv
Nedá sa to úplne oddeliť, ale vyspelejšie RJ zvládajú obidvoje, staršie modely áut majú to osobitne. Preto z centrálnej vyblikáš chyby a softwérovo aj viac (neštandartný prístup ale dosť obmedzuje)
Z chybových hlásení sa dozvieš ale dozvieš to, čo potrebuješ dať do cajchu, a engine jednotka to zvládne potom sama. Je pripravená aj na extrémne situácie. Ale napr. zlyhanie snímača otáčokuž nie.
Nemusia byt centrálna a engine RJ nevyhnutne osobitne. Ak to mam zhrnut podľa informacii ktore mám, tak rj ma niekolko úloh:
- spracúva info pre potreby chodu motora
- zbierat info pre potreby opráv
Nedá sa to úplne oddeliť, ale vyspelejšie RJ zvládajú obidvoje, staršie modely áut majú to osobitne. Preto z centrálnej vyblikáš chyby a softwérovo aj viac (neštandartný prístup ale dosť obmedzuje)
Z chybových hlásení sa dozvieš ale dozvieš to, čo potrebuješ dať do cajchu, a engine jednotka to zvládne potom sama. Je pripravená aj na extrémne situácie. Ale napr. zlyhanie snímača otáčokuž nie.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.372 sekund