Fiat Tipo 2,0 16V Sedicivalvole MattigBlack.107Kw/1140kg
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
PS:Kdyz bych sem se mel rozmejslet mezi Sedicivalvole a Fiatem Coupe vyhraje vzdy Tipo.Ma lepsi ridicke vlastnosti a je stim velice slusna prdel!! ))
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na 180PS se bez většího mechanickýho zásahu do motoru nedostaneš..sám mám velmi ostrej 16V s výkonem na hranici 200-210PS tak vím velmi dobře o čem to je .
180PS jenom velkou klapkou,lehkejma řemenicema a setrvákem,přímým sáním,velkejma vstřikama a chipem tam nebude nikdy...o tom se už přesvědčilo hodně lidí zejména v zahraničí
Chip -k takovejmle úpravám nesmysl
klapka - seriovejch 56mm stačí bohatě pro 200PS (vem si že280PS u kopcovýho NA 2litra vklidu proleze 30mm restriktorem..),zvětšením si přiděláš problémy s řízením motoru v nízkejch otáčkách a při ladění elektroniky,kdy musiš celkově překopat akcelerační mapy,aby motor adekvátně reagoval na větší množství vzduchu přimenšímúhlu natočení klapky...
velký vstřiky -nač..16v má v serii už 330ccm vstřiky,který stačej na 240PS
a nezlob se na mě GO za 27000,- není GO ,ale jen rozebrání,vyčištění a opětovný složení motoru s výměnou dejme tomu šál,přebrusem kliky a pístních kroužků+nutný materiál
plnohodnotná GO vyjde na vícnež 27000,- a to i jen holej materiál...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě stálo go 30 000 a to mi to jen rozebral, výbrus ,rovnání a broušení kliky nový písty a kroušky , srovnání hlavy zabroušení ventilů a nový těsnění a všechny simeringy je to drahyý jak prase někde jsem četl že stojí go 16 v dokonce až 50 tisíc
a to mi to ještě dělal hodně dobrej známej jen v brusírně jsem platil snad 22 tis. a to už je snad 4 roky zpět
ale jinak ti přeju at slouží a moc ho netrap at vydrží
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jediný v čem se liší verze turbo od neturba jsou písty s vydlabaným dnem pro nižšší KP ,sodíkem plněné výfukové ventily (pouze u 16VT v coupe/integrale),jinačí vačky...pak blbosti zvenku jako jiná elektronika, chladič oleje,převodovka,spojka,vejfuk
Grandturismo-byly jak TD, tak 2.0 8v...,8V nebylo nikdy v tipu s turbem
Sedicivalvole bylo nejsilněší
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
proc hned gulas...?? ) Jen se ptam.Takze nejsilnejsi verze Sedicivalvole,pak 100kw 1,8 16V a pak 2,0ie 8v.Tyhle verze motoru jako je sedicivalvole akorad ze 2,0 16V Turbo meli,Fiat Coupe,Lancia Delta HF integrale,Lancia Dedra integrale,Lancia Thema,Lancia Q4,a mozna neco i Kappa...je dobre ze vis ze tyto verze maji rozdilny streva motoru od atmosfery k Turbu. Jinak si myslim ze tyto typi Turbin by sli dat bez jakyv koliv vetsich uprav do Tipa.Uchyty na motor a prevodovky budou stejny,kdyz buded neco jinyho tak se budou lisit poloosi a mozna trmeny.jednou jsem na razil na Tipo s motorem Lancia Q4 Turbo.cca 300bhp.
myslíš pouze turbo naroubovat nastávající motor?nebo swapnout celej turbo motor za atmosféru...pokud to první,tak ti řeknu jedno..nedělej to..takovejch lidí se už o to pouhým naroubováním turba pokoušelo,ale vždy skončily neslavně...elektronika to neuřídila což znamenalo propálení pístů ,nebo celkovou destrukci motoru kvůli detonacím
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.