Fiat Tipo 2,0 16V Sedicivalvole MattigBlack.107Kw/1140kg

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Hafik107Kw
Cau kluci,tak jsem si poridil uz treti Tipo Sedicivalvole.Pred dvema roky jsem od toho upustil a venoval jsem se Japoncum.Mel jsem Daihatsu CharadeGTti 120Kw/810kg a Hondu Civic 1,6 16V 110koniku.Nakonec jsem se rozhodl ze se vratim k Fiatu i kdyz jsem snim mel drive dost problemu.U prvniho 107Kw Tipa mi vylitla ojnice,coz byla smrt,pak jsem privezl z Rakouska 104Kw Tipo,u kteryho odesli 2.prevodovky a byla problematicka elektrika.Nakonec sel do sveta bez prevodovky v luxusnim stavu a kdyz ho novi majitel zprovoznil,tak mu take odesla prevodovka.Kdyz to dal do kupi tak to poslal nestastne do kamcaku na totala.Skoda!!Ja jsem vyhorel na Japonskych vozech a myslim si uz o nich svi.Jenz u nekterych typů.Mno jsem zvedav?.. do tretice vseho dobreho od Fiata.Nakopu ho jako pred lety kdy delal 400m za 14,3s.Je to velice slusny vozitko!!Jsem rad ze ho mam spatky ve stejnym stavu,ve stejny barve a se stejnym srdcem tvrdeho dvoulitra!!!! :O)) :lol: :lol:

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od TommyAngelo
Mnoo tak to ja koukam tak ať sloužíííí :wink: 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od TDGT
chtel sem se zeptat to tipko sehnals u nas?nebo v cizine?(myslim to co mas ted) pac tady uz zadny solidni asi nesezenes,ale je mozny ze jo,tak se ptam 16V tipka me hodne zajimaji,jinak nemas nahodou nejaky fotky?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Hafik107Kw
Cau kamarade,sehnal jsem ho u nas,od jedny pani z Blanska.Je to prvni majitelka,kupovala ho u nas v roce 1992 fungl nove.Je hodne zachovali,jak interier,tak motorove,kastlove a podvozkove.Motor je ted po 130 000 po celkovi GO.Pry byli problemi z hlavou.Jinak ted ma najeto 12 000km a GO stala 27000Kc.Zatim je vse ok.Pry byl delanej celkove motor,klika,pisty,hlava,atd...proste kompletni GO.Jinak jezdi skvele,ale zatim je v original stavu.Urcite behem dvou mesicu budu davat otevreny sani a povezu Tipko nejspis na nerez ladeny vejfuk i se svodama z rezonatorm a s ladakem.casem premyslim,odlehcit remenice,setrvak,zvetsit skrtici klabku,popripade tam dat vetsi vstriky a nechat chipnout.Myslim ze stemito upravama bych se mohl dostat na max 180koni.Kdyby nekdo vedel o vackach tak sem snima.!!Jinak o turbu 2,0 16V uvazuju casem podle financi.To by jse pak musel prekopat kompletne streva motoru za kovany.To behem roku.Jinak to budu kompletne vnitrek odstrojovat a skla budou nahrazeny plexisklem.Chci se dostat na 1000Kg.Ted zatim stoji v garazi a odpociva.je hnusne a nebudu snim litat ve snehu.Budu taky dokupovat kola a novi gumy.Mno jsem na to zvedav..... :)

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od TDGT
no videl sem na netu ze nejaka pani prodavala dvoulitrovy Tipko v cerne barve tak je to mozna ono,a jinak ty upravy no vypadalo by to zajimave 2.0 16V je muj sen hlavne 3 dverovej model,momentalne ma 1.9TD 3 dvera trochu do vzhledu 16V pac jezdim kazdej den do skoly a benzin bych neuzivil ani omylem,ale i tak sem raritka,tridveraku je malo a navic naftaku ve verzi Granturismo :lol: ,jenze ten sem v ČR nevidel jeste ani jeden,jinak 5 dverovych 16V sem uz par videl ale vetsinou uz nebyly v top stavu,a fandove co ty auta maji se jich jen tak nezbavují.Ale kazdopadne az budu vydelavat tak proste 16V Tipko stoprocentne bude,a nejlip dovezeny ze zahranici!Jinak preju at se ti ty upravy co planujes vyvedou a budou mit svuj ucel jo a jak si rikal ty skla nahradit plexi,mas stim nejakou zkusenost?jako lehčí jsou o tom zadna,ale sou vic nachylna na poskozeni a moc ohebna,no nevim jestli mas zkusenosti tak dyztak pisni :wink:

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od TooM-As
tak přeju hezké poježdění ... a běda ti jak tem motor pošleš do kytek , sám víš jak je jich málo. já budu příští měsíc přestavovat na 2.0 16V už se těším ... :twisted:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Hafik107Kw
To se neboj dam na tem motor bacha jak na mali nemluvne.Jinak olej budu kontrolovat po kazdy sportovni jizde.Budu to vyuzivat jen na sportovni jizdu.Sprynty na 400m.Budu kupovat kola nejaky patnacky,sedum a pul palcu na sirku.Gumy nejspis Toyo Proxes T1 195/45/R15 nebo Uniroyal RaynSport1 tez stejny typ.Kdyz jsem mel pred treni roky Sedicivalvole,tak to praskalo ryvali jako je 205MI16,Z3,VR6,GTi Golf,G60,1,6 V-Te Civic.Pak nejaky ty TDicka...na srazu Tipo dostalo jen od auta co melo nad 200ps jinak vzdy vyborne ukazal silu dvolitra!!! MV6 co ma kamarad tak do 210km/h to jelo stejne ale pak mi MV6 zacala ujizdet jak masina.Bejvali Tipko jezdilo max 235Km/h.Jinak co se tyce ty spolehlivosti,problem s prevodovkama,dokaze si dost papnout jak bentinu tak oleje,a problematika s elektrikou.Jinak jizdni vlastnosti vynikajici!!Urcite tonhle typ doporucim dobremu ridici ktery uz vy!!!Taky se mi u toho liby starty z 0.km/h.Clovek kterej se stim dokaze rozject tak vi ze to startuje velice slusne.!!Proste tento typ vozu muzu doporucit vsem kdo ma rad Itali.....

PS:Kdyz bych sem se mel rozmejslet mezi Sedicivalvole a Fiatem Coupe vyhraje vzdy Tipo.Ma lepsi ridicke vlastnosti a je stim velice slusna prdel!! :o))

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od Honza
no s tím tvým výkonem to je hodně optimistický -můžeš ten čas něčím doložit?(třeba výsledek na papíře ze srazu/spritnu?)

Na 180PS se bez většího mechanickýho zásahu do motoru nedostaneš..sám mám velmi ostrej 16V s výkonem na hranici 200-210PS tak vím velmi dobře o čem to je .
180PS jenom velkou klapkou,lehkejma řemenicema a setrvákem,přímým sáním,velkejma vstřikama a chipem tam nebude nikdy...o tom se už přesvědčilo hodně lidí zejména v zahraničí

Chip -k takovejmle úpravám nesmysl
klapka - seriovejch 56mm stačí bohatě pro 200PS (vem si že280PS u kopcovýho NA 2litra vklidu proleze 30mm restriktorem..),zvětšením si přiděláš problémy s řízením motoru v nízkejch otáčkách a při ladění elektroniky,kdy musiš celkově překopat akcelerační mapy,aby motor adekvátně reagoval na větší množství vzduchu přimenšímúhlu natočení klapky...
velký vstřiky -nač..16v má v serii už 330ccm vstřiky,který stačej na 240PS

a nezlob se na mě GO za 27000,- není GO ,ale jen rozebrání,vyčištění a opětovný složení motoru s výměnou dejme tomu šál,přebrusem kliky a pístních kroužků+nutný materiál

plnohodnotná GO vyjde na vícnež 27000,- a to i jen holej materiál...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od jirkaR
taky trošku přidám -
mě stálo go 30 000 a to mi to jen rozebral, výbrus ,rovnání a broušení kliky nový písty a kroušky , srovnání hlavy zabroušení ventilů a nový těsnění a všechny simeringy :oops: je to drahyý jak prase někde jsem četl že stojí go 16 v dokonce až 50 tisíc
a to mi to ještě dělal hodně dobrej známej jen v brusírně jsem platil snad 22 tis. a to už je snad 4 roky zpět

ale jinak ti přeju at slouží a moc ho netrap at vydrží :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Hafik107Kw
Chlapi porad nemam poradek ve veci GRANTURISMO.Ja jsem zil porad v domeni ze davali do Tipa motor 2,0 8v TURBO ten co je v Crome,a nakonec se snad dozviam ze GRANTURISMO je TDGT.Ze by Tipo melo nejsilnejsi verzi SEDICIVALVOLE....???Taky jsem se chtel zeptat v cem se muzou lisit motory Lancia Dedry 2,0 16V TURBO.Jestli o tom nekdo neco vite cim se lisi SEDICIVALVOLE.Kdyz se kouknu na oba dva typy motoru tak jsou stejny akorad jeden ma navic turbo.Urcite si take myslim ze Dedra bude mit i kovany vnitrky aby to vice vydzelo..?Muzete mi napsat prosim v cem se liseji...?Urcite si myslim ze do Tipa by sel dat tetnto motor z cela v pohodovim stavu.Nebo o co se lisi Turboverze 2,0 16V z Fiatu Coupe...?Diky..

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Honza
dobrej guláš v tom máš

jediný v čem se liší verze turbo od neturba jsou písty s vydlabaným dnem pro nižšší KP ,sodíkem plněné výfukové ventily (pouze u 16VT v coupe/integrale),jinačí vačky...pak blbosti zvenku jako jiná elektronika, chladič oleje,převodovka,spojka,vejfuk

Grandturismo-byly jak TD, tak 2.0 8v...,8V nebylo nikdy v tipu s turbem
Sedicivalvole bylo nejsilněší

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od Hafik107Kw
proc hned gulas...?? :o) Jen se ptam.Takze nejsilnejsi verze Sedicivalvole,pak 100kw 1,8 16V a pak 2,0ie 8v.Tyhle verze motoru jako je sedicivalvole akorad ze 2,0 16V Turbo meli,Fiat Coupe,Lancia Delta HF integrale,Lancia Dedra integrale,Lancia Thema,Lancia Q4,a mozna neco i Kappa...je dobre ze vis ze tyto verze maji rozdilny streva motoru od atmosfery k Turbu. :lol: Jinak si myslim ze tyto typi Turbin by sli dat bez jakyv koliv vetsich uprav do Tipa.Uchyty na motor a prevodovky budou stejny,kdyz buded neco jinyho tak se budou lisit poloosi a mozna trmeny.jednou jsem na razil na Tipo s motorem Lancia Q4 Turbo.cca 300bhp.

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Honza

proc hned gulas...?? :o) Jen se ptam.Takze nejsilnejsi verze Sedicivalvole,pak 100kw 1,8 16V a pak 2,0ie 8v.Tyhle verze motoru jako je sedicivalvole akorad ze 2,0 16V Turbo meli,Fiat Coupe,Lancia Delta HF integrale,Lancia Dedra integrale,Lancia Thema,Lancia Q4,a mozna neco i Kappa...je dobre ze vis ze tyto verze maji rozdilny streva motoru od atmosfery k Turbu. :lol: Jinak si myslim ze tyto typi Turbin by sli dat bez jakyv koliv vetsich uprav do Tipa.Uchyty na motor a prevodovky budou stejny,kdyz buded neco jinyho tak se budou lisit poloosi a mozna trmeny.jednou jsem na razil na Tipo s motorem Lancia Q4 Turbo.cca 300bhp.


myslíš pouze turbo naroubovat nastávající motor?nebo swapnout celej turbo motor za atmosféru...pokud to první,tak ti řeknu jedno..nedělej to..takovejch lidí se už o to pouhým naroubováním turba pokoušelo,ale vždy skončily neslavně...elektronika to neuřídila což znamenalo propálení pístů ,nebo celkovou destrukci motoru kvůli detonacím

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od Hafik107Kw
Samozrejme me napadla jak prvni verze,prekopat streva motoru+el atd.co se tyce k turbomotoru,a druha verze by byla mozna snazsi narvat tam primo preplnovanej agregat....neco o turbomotorech vim.Do nedavna jsem mel CharadeGTti prekopany na 180koni.Slo z domu kamarad me prekecal abych mu ho prodal.Kompletni upravi na motoru,velky hybyrydni turbo,jiny vacky,vestsi sani+F1 vstriky,Pumpipe,MBC,velky IC,Turbosmart,jiny ECU,coz se dobreupravolo,byl to uz turbomotor jen se ze 101bhp vykopal na 180bhp.Jinak tlak to zvlada az 1,5baru,vic uz ne pak by byla nejspise smrt.Muzu ti ukazat fotky mas mejl...?Dva roky jsem to stavel a nakonec jsem se po te dobe vratil k Fiatu,moc mali vozitko a na nase selnice nepraktyckej okruhak.!!! :roll:

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od TDGT
16V Turbo mela jeste Alfa 155 Q4, a jinak ty Granturisma byli 1.9TD GT,1.8 (ne 16V),a 2.0 8V,Granturismo byli vlastne oznaceni vybav,napriklad stejny lity kola.Sedacky co sem u GTcek videl byli stejny a podobne

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.559 sekund
Powered by Kunena fórum