Fiat Tipo 2,0 16V Sedicivalvole MattigBlack.107Kw/1140kg
Samozrejme me napadla jak prvni verze,prekopat streva motoru+el atd.co se tyce k turbomotoru,a druha verze by byla mozna snazsi narvat tam primo preplnovanej agregat....neco o turbomotorech vim.Do nedavna jsem mel CharadeGTti prekopany na 180koni.Slo z domu kamarad me prekecal abych mu ho prodal.Kompletni upravi na motoru,velky hybyrydni turbo,jiny vacky,vestsi sani+F1 vstriky,Pumpipe,MBC,velky IC,Turbosmart,jiny ECU,coz se dobreupravolo,byl to uz turbomotor jen se ze 101bhp vykopal na 180bhp.Jinak tlak to zvlada az 1,5baru,vic uz ne pak by byla nejspise smrt.Muzu ti ukazat fotky mas mejl...?Dva roky jsem to stavel a nakonec jsem se po te dobe vratil k Fiatu,moc mali vozitko a na nase selnice nepraktyckej okruhak.!!!
jo mohl bys mi poslat nejaky ty foto toho CHARADE?kdysi mel GTi kamos a bylo to dost zivy
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
holi zaklad:
(Daihatsu CharadeGTti De Tomaso,993ccm,3.valec,12.ventil,TwinCam,Turbo.101ps/145Nm/810kg)
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mas mto na mejlu....
jj diky za pekny velky mnozstvi fotek snad tak budes pokracovat i s tipem,jo a mimochodem je to to tipo co sem myslel
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
proc hned gulas...?? ) Jen se ptam.Takze nejsilnejsi verze Sedicivalvole,pak 100kw 1,8 16V a pak 2,0ie 8v.Tyhle verze motoru jako je sedicivalvole akorad ze 2,0 16V Turbo meli,Fiat Coupe,Lancia Delta HF integrale,Lancia Dedra integrale,Lancia Thema,Lancia Q4,a mozna neco i Kappa...je dobre ze vis ze tyto verze maji rozdilny streva motoru od atmosfery k Turbu. Jinak si myslim ze tyto typi Turbin by sli dat bez jakyv koliv vetsich uprav do Tipa.Uchyty na motor a prevodovky budou stejny,kdyz buded neco jinyho tak se budou lisit poloosi a mozna trmeny.jednou jsem na razil na Tipo s motorem Lancia Q4 Turbo.cca 300bhp.
dedra integrale má jen 8V turbo
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.
TIPO SEDICIVALVOLE
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hafik107Kw
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 12
Proste Tipo je fakt husta kara!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tvoj problem je vo vae ventile... pozri v galerii medzi ostatnymi, je tam rozrobeny.. treba ho vycistit..Zdravím ve spolek.Jsem tu čerstvě protože potřebuji pár rad.Přivezl jsem si z chalupy sedicivalvole po dědovi.Problém spočívá v tom že když nastartuji studený motoržačnou se sami zvedat otáčky.Za studena to vyleze na 3tis a spadne na 2tis.To se stále opakuje.Po zahřátí motoru se otáčky volnoběhu drží na 4tis.Dá se jet uplně bez plynu.Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?
A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?
pokud máš stejné díly a stejné problémy, je jedno jak silnej motor je, rada bude fungovat taky
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím ve spolek.Jsem tu čerstvě protože potřebuji pár rad.Přivezl jsem si z chalupy sedicivalvole po dědovi.Problém spočívá v tom že když nastartuji studený motoržačnou se sami zvedat otáčky.Za studena to vyleze na 3tis a spadne na 2tis.To se stále opakuje.Po zahřátí motoru se otáčky volnoběhu drží na 4tis.Dá se jet uplně bez plynu.Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?
A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.
má to origo 16V prahy? ..jestli jo beru:o)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.