Fiat Tipo 2,0 16V Sedicivalvole MattigBlack.107Kw/1140kg

Více
16 roků 8 měsíců zpět #16 od TDGT

Samozrejme me napadla jak prvni verze,prekopat streva motoru+el atd.co se tyce k turbomotoru,a druha verze by byla mozna snazsi narvat tam primo preplnovanej agregat....neco o turbomotorech vim.Do nedavna jsem mel CharadeGTti prekopany na 180koni.Slo z domu kamarad me prekecal abych mu ho prodal.Kompletni upravi na motoru,velky hybyrydni turbo,jiny vacky,vestsi sani+F1 vstriky,Pumpipe,MBC,velky IC,Turbosmart,jiny ECU,coz se dobreupravolo,byl to uz turbomotor jen se ze 101bhp vykopal na 180bhp.Jinak tlak to zvlada az 1,5baru,vic uz ne pak by byla nejspise smrt.Muzu ti ukazat fotky mas mejl...?Dva roky jsem to stavel a nakonec jsem se po te dobe vratil k Fiatu,moc mali vozitko a na nase selnice nepraktyckej okruhak.!!! :roll:


jo mohl bys mi poslat nejaky ty foto toho CHARADE?kdysi mel GTi kamos a bylo to dost zivy

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #17 od Hafik107Kw
TDGT ma muj kamarad...kteryho jsem pred lety uchvatil 107kw.Dnes ma TDGT,MV6,a chce si porizovat tez 107Kw sedicivalvole.Tak ze Granturisma jsou malo kw stroje.Hm vzdy jsem mel v domeni ze SEDICIVALVOLE je slabsi stroj!!!Tak aspon se v tom uz vyznam,jaky typi delal Fiat,porad nam to tady nebylo jasny!! :lol: :lol:

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #18 od Dresik
Jakožto Lanciamilovník tě musím opravit. Lancia Q4 neexistuje. Asi máš namysli Lancii Deltu S4

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #19 od Hafik107Kw
nn...ja jsem se toho vsiml.Udelal jsem chybu.Spletl jsem to Alfu Romeo Q4 Turbo. Lancii S4 bych si opravdu nespletl to je jina liga!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #20 od Hafik107Kw
TDGT nemam na tebe emil...?mam je na seznamu a nevim jak jinak ti to poslat ty fotky.Jinak GTti ma 180koni/780kg/180Nm,cas na 400 jeste neni zjisten to se uvidi tenhle rok na srazech.Zatim se snim jezdilo pred 14.dnema kdy se poprve zajizdelo.ted to ma novi majitel tak ze uvydime jak to bude praskat.Myslim ze me to napraska,ale zase se tolik nebudu bat aby se neco nevisralo!!! :o))

holi zaklad:
(Daihatsu CharadeGTti De Tomaso,993ccm,3.valec,12.ventil,TwinCam,Turbo.101ps/145Nm/810kg)

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #21 od Hafik107Kw
Jinak moje byvali Tipo Sedicivalvole najdete na www.centrum.cz na Xchatu v profilu fotek,nicku CharadeGTti...je to BlackMattig.Predek v plnici pred lekem,nebourano!!

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #22 od TDGT
sry sem si to neuvedomil :) tady je mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #23 od Hafik107Kw
Mas mto na mejlu.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od TDGT

Mas mto na mejlu.... :lol: :lol: :lol: :lol:


jj diky za pekny velky mnozstvi fotek snad tak budes pokracovat i s tipem,jo a mimochodem je to to tipo co sem myslel :wink:

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #25 od machy1186

proc hned gulas...?? :o) Jen se ptam.Takze nejsilnejsi verze Sedicivalvole,pak 100kw 1,8 16V a pak 2,0ie 8v.Tyhle verze motoru jako je sedicivalvole akorad ze 2,0 16V Turbo meli,Fiat Coupe,Lancia Delta HF integrale,Lancia Dedra integrale,Lancia Thema,Lancia Q4,a mozna neco i Kappa...je dobre ze vis ze tyto verze maji rozdilny streva motoru od atmosfery k Turbu. :lol: Jinak si myslim ze tyto typi Turbin by sli dat bez jakyv koliv vetsich uprav do Tipa.Uchyty na motor a prevodovky budou stejny,kdyz buded neco jinyho tak se budou lisit poloosi a mozna trmeny.jednou jsem na razil na Tipo s motorem Lancia Q4 Turbo.cca 300bhp.


dedra integrale má jen 8V turbo :wink:

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #26 od bagristo
Odpověděl bagristo pro téma TIPO SEDICIVALVOLE
Zdravím ve spolek.Jsem tu čerstvě protože potřebuji pár rad.Přivezl jsem si z chalupy sedicivalvole po dědovi.Problém spočívá v tom že když nastartuji studený motoržačnou se sami zvedat otáčky.Za studena to vyleze na 3tis a spadne na 2tis.To se stále opakuje.Po zahřátí motoru se otáčky volnoběhu drží na 4tis.Dá se jet uplně bez plynu.Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?

A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.

TIPO SEDICIVALVOLE

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #27 od Hafik107Kw
Kolik by jsi za nej chtel.Posli mi foto na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Proste Tipo je fakt husta kara!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #28 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: TIPO SEDICIVALVOLE

Zdravím ve spolek.Jsem tu čerstvě protože potřebuji pár rad.Přivezl jsem si z chalupy sedicivalvole po dědovi.Problém spočívá v tom že když nastartuji studený motoržačnou se sami zvedat otáčky.Za studena to vyleze na 3tis a spadne na 2tis.To se stále opakuje.Po zahřátí motoru se otáčky volnoběhu drží na 4tis.Dá se jet uplně bez plynu.Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?

A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.

tvoj problem je vo vae ventile... pozri v galerii medzi ostatnymi, je tam rozrobeny.. treba ho vycistit..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #29 od Max-el

Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?


pokud máš stejné díly a stejné problémy, je jedno jak silnej motor je, rada bude fungovat taky

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #30 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: TIPO SEDICIVALVOLE

Zdravím ve spolek.Jsem tu čerstvě protože potřebuji pár rad.Přivezl jsem si z chalupy sedicivalvole po dědovi.Problém spočívá v tom že když nastartuji studený motoržačnou se sami zvedat otáčky.Za studena to vyleze na 3tis a spadne na 2tis.To se stále opakuje.Po zahřátí motoru se otáčky volnoběhu drží na 4tis.Dá se jet uplně bez plynu.Na foru jsem se dočetl něco o krokomotoru škrtící klapky,vae ventilu atd. ovšem většinou to bylo pro 8v motory či pro slabší.Může mi někdo poradit?

A mimochodem nechcete ho někdo?Je bez TP kastle bez rezu,alu 15.Mohu přidat i foto.


má to origo 16V prahy? ..jestli jo beru:o) :lol:

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.509 sekund
Powered by Kunena fórum