obcasne rozsviceni kontrolky mazani

Více
15 roků 11 měsíců zpět #1 od Theor
Ahoj vadi necemu nebo muze se neco stat nebo poskodit,opotrebit kdyz se pri prudkem projeti zatackou rozsviti kontrolka mazani tak na 4 sekundy?Oleje je tam presne mezi rysky.V tu chvili to nemaze vubec a nebo to maze?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #2 od Freedom

Ahoj vadi necemu nebo muze se neco stat nebo poskodit,opotrebit kdyz se pri prudkem projeti zatackou rozsviti kontrolka mazani tak na 4 sekundy?Oleje je tam presne mezi rysky.V tu chvili to nemaze vubec a nebo to maze?


hele nevim mě to dělá taky a u otcovýho toleda to při prudkém projetí dělá taky že se rozsvítí a když se to vrátí tak je to zase vcajk

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #3 od hovi
tahle závada se projevuje nejvíce u 2.0 , máš správné množsví oleje?

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #4 od Wolf1888
mne to robi tiez, ale vcera mi odisla ziarovka v kontrolke tak je pokoj :D

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #5 od Theor
Oleje je mezi riskama

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #6 od vvoky182
mě to svítí furt :D zhasne to malokdy a kdyz tak jen na chvilku

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #7 od Jenda
To není dobré 8O ,taky se mi to stalo,ale to sem měl olej na MIN.Dolil sem do MAX a měl sem pokoj.Ale pokud to maže na volnoběh při ohřátém motoru,tak by to mělo být OK. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #8 od Předseda
Může být vadné tlakové čidlo. Že by bylo vadné olejové čerpadlo je málo pravděpodobné, je to zubák a na tom snad ani není co by se mohlo posrat.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #9 od TooM-As
No pokud se rozsvítí při projetí zatáčkou tak se odleje sací koš (ano to se stává hlavně u 2.0) tím pádem čerpadlo naseje vzduch takže se ztratí tlak a ano přestane to mazat . Guy croft (ladič italských motorů) na tohle udělal do vany takový přepážky s klapkama.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10 od Dresik
No já se nestačím divit. Když začne blikat kontrolka, tak bych to začal hned řešit a nespoléhal na to, že to nic není..Kabely, čidlo, olej, čerpadlo...Nic není jen tak a pořád lepší něco podchytit, než měnit motor!

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #11 od Předseda

No já se nestačím divit. Když začne blikat kontrolka, tak bych to začal hned řešit a nespoléhal na to, že to nic není..Kabely, čidlo, olej, čerpadlo...Nic není jen tak a pořád lepší něco podchytit, než měnit motor!


Taky čumim 8O

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #12 od vvoky182
máte pravdu musim to vyřešit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #13 od stiglitz
Známýmu to dělalo, A nakonec zjistil že měl moc řídkej olej, plná syntetika. Přišel na to když mu ojnice proletěla blokem. Ale dělalo mu to když se to ohřálo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #14 od csala
Zlaty tlakomer oleja v pristrojovej doske :wink:
Takto to mam stale pod kontrolou :lol:
Kontrolka nizkeho tlaku oleja reaguje na exremne nizky tlak v mazacej sustave a tlakovy spinac je nastaveny len na nejakych par desatin Baru.
Normalny tlak v mazacej sustave pri beznych otackach motora je cca 4 Bary ± 1 Bar v zavislosti od otacok, stavu motora, hustoty a teploty oleja.
Zhruba plati, ze na kazdych 1000 otacok motora ma byt tlak aspon 1 Bar.
Ak kontrolka blika aj pri beznych otackach, tak je na 99% motor par km pred smrtou :twisted:

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #15 od stiglitz

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.518 sekund
Powered by Kunena fórum