obcasne rozsviceni kontrolky mazani

Více
15 roků 11 měsíců zpět #16 od Houba

No pokud se rozsvítí při projetí zatáčkou tak se odleje sací koš (ano to se stává hlavně u 2.0) tím pádem čerpadlo naseje vzduch takže se ztratí tlak a ano přestane to mazat . Guy croft (ladič italských motorů) na tohle udělal do vany takový přelářky s klapkama.

U mě olej nedosahoval ani na rysku a kontrolka se nerozsvítila ani když sem jel skoro po dvou. Dolil sem hned tři litry a neni to ještě ani na min, tak kolik ho tam mohlo být..

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #17 od TooM-As
Musím se přiznat že u mě taky jednou blikla, při průjezdu ostrou zatáčkou. A když jsem vytáhnul měrku koukal jsem jak tele na nový vrata měrka suchá. Samozřejmě jsem hned dolil a hledal příčinu. byly to kroužky.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #18 od jirkaR
no mě tam chybělo 2 dcl a při prudkém zabrzdění to probliklo

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #19 od Charles
No taky se mi jednou stalo, že mi problikávala kontrolka, když jsem jel takovou táhlejší pravotočivou zatáčkou...doma jsem zjišťoval proč a bylo to oleje asi 2mm pod MIN, dolil jsem a je klid, oleje tam bylo málo, protože mi prasklo těsnění pod ventilovym víkem a svíčky i celou hlavu jsem měl utopenou v oleji, proto málo oleje :roll: jinak se chystám si namontovat pár přídavných budíků do auta, ono to má i své opodstatnění, že aspoň vidíte co se děje :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #20 od Jenda

jinak se chystám si namontovat pár přídavných budíků do auta, ono to má i své opodstatnění, že aspoň vidíte co se děje Usmívající



Jojo,například budík na tlak oleje,si myslím,že podle něj se taky dozvíš jak moc je opotřebovanej motor.Kontrolka ti sice hlídá tlak,ale neřekne ti,jakej tlak tam skutečně je. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #21 od Ram512
Mě to taky dělalo a vyměnil sem olejový filtr byl ucpáný a ted mám pokoj 8)

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #22 od Předseda

Jojo,například budík na tlak oleje,si myslím,že podle něj se taky dozvíš jak moc je opotřebovanej motor.Kontrolka ti sice hlídá tlak,ale neřekne ti,jakej tlak tam skutečně je. :wink:


Měl jsem 127ku Sport a ta měla budík na tlak oleje přímo z výroby. Svítila mi kontrolka mazání (neblikala, svítila), tlak oleje byl jen asi na 1atm (má být 3-4), tak jsme rozebrali celý motor, prolezli jsme všechno - sací koš, kroužky, mazací kanálky, olejové čerpadlo - a nenašli jsme NIC! Kdyby to bylo jenom čidlo od kontrolky, tak by aspoň ten tlakoměr ukazoval správně, ale prostě nenašli jsme nic a to auto zřejmě mazalo jak má. Leda by byl v prdeli i ten budík. Nakonec jsem toho fiata prodal, protože jsem tomu prostě neuměl přijít na kloub.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.371 sekund
Powered by Kunena fórum