Turbo a vstřikovače
16 roků 6 měsíců zpět #16
od jitkan
Odpověděl jitkan pro téma servisáci si nevědí rady
mám tipáčka 2.0 ie a nyní bojuje s nemocí zhasnutí motoru během jízdy a už nenastartuji. Startér jde, baterie nabita, klapky vyčištěny, rozdělovač vyčištěn a přesto - vyjede ze servisu a po ujetí pár metrů zase kiks. Co s tím pánové děláte. Servismani v Pze si nevědí rady. díky jitkan
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #17
od remarque
A potom co zhasne dává jiskru?Pokud ne,mohla by to být třeba špatná cívka nebo snímač otáček (Hallův snímač).
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: servisáci si nevědí rady
mám tipáčka 2.0 ie a nyní bojuje s nemocí zhasnutí motoru během jízdy a už nenastartuji. Startér jde, baterie nabita, klapky vyčištěny, rozdělovač vyčištěn a přesto - vyjede ze servisu a po ujetí pár metrů zase kiks. Co s tím pánové děláte. Servismani v Pze si nevědí rady. díky jitkan
A potom co zhasne dává jiskru?Pokud ne,mohla by to být třeba špatná cívka nebo snímač otáček (Hallův snímač).
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #18
od Houba
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Odpověděl Houba pro téma Re: Turbo a vstřikovače
Tak jestli po tom co to zhasne, nejde delší dobu natočit třeba přiklad až po dvou hodinách chytne, tak by to mohlo být tou cívkou..
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #19
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Turbo a vstřikovače
Tak jen k tomu Turbu do 1,4 z dieselu:
Turbo na Diesel má jinou konstrukci a dlouho by nepřežilo. Jestli tam chceš dát turbo tak jedině z benzínu. Připrav se že budeš muset překopat polovinu auta a budeš potřebovat spoustu dalších věcí. Motry 1.4 a 1,4 T určitě nejsou stejné. V 1.4 T jsou jiné písty kvůli kompresi, pak taky jiná klikovka a ojnice. Pak budeš muset vymyslet mazání turba, chlaení oleje, chlazení vzduchu a hlavně elektriku. možná se dá hodit Turbo, ale musel by být plnící tlak omezen na max 0.4 bar aby jsi nemusel upravovat nebo dávat nový motor. Ale to řízení a elektriku budeš stejně potřebovat. Elektriku buď originál s Una, nebo universální řídící jednotku,která se dá programovat.
Zrovna budu dávat 1.6 v Turbu do Tipa, tak vím co s ím jsou za poblémy.
Turbo na Diesel má jinou konstrukci a dlouho by nepřežilo. Jestli tam chceš dát turbo tak jedině z benzínu. Připrav se že budeš muset překopat polovinu auta a budeš potřebovat spoustu dalších věcí. Motry 1.4 a 1,4 T určitě nejsou stejné. V 1.4 T jsou jiné písty kvůli kompresi, pak taky jiná klikovka a ojnice. Pak budeš muset vymyslet mazání turba, chlaení oleje, chlazení vzduchu a hlavně elektriku. možná se dá hodit Turbo, ale musel by být plnící tlak omezen na max 0.4 bar aby jsi nemusel upravovat nebo dávat nový motor. Ale to řízení a elektriku budeš stejně potřebovat. Elektriku buď originál s Una, nebo universální řídící jednotku,která se dá programovat.
Zrovna budu dávat 1.6 v Turbu do Tipa, tak vím co s ím jsou za poblémy.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.336 sekund