Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
16 roků 6 měsíců zpět #1
od Theor
Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici? vytvořil uživatel Theor
Dá se to poznat třeba tak,ze kontrolka mazani problikava na volnobeh?
Me neproblikava ani v 500 otackach
A jeste otazka kdyz se na oktavce rozsviti kontrolka oleje tak to informuje o nizkem tlaku v mazaci soustave?Jen me to tak napadlo,ze tu resime ze nam blikne kontrolka mazani a kdyz je malo oleje v treba oktavce tak jestli je tam fakt nizky tlak v mazaci soustave......
Me neproblikava ani v 500 otackach
A jeste otazka kdyz se na oktavce rozsviti kontrolka oleje tak to informuje o nizkem tlaku v mazaci soustave?Jen me to tak napadlo,ze tu resime ze nam blikne kontrolka mazani a kdyz je malo oleje v treba oktavce tak jestli je tam fakt nizky tlak v mazaci soustave......
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #2
od SKV
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Odpověděl SKV pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Asi změřit tlaky na válcích!
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #3
od L.Jerie
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Odpověděl L.Jerie pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Studený start u dieselu.
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #4
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Po sundání víčka na dolévání olje při běhu motoru na volnoběh nesmí jíd z hrdla šedej kouř,vůbec by to nemělo kouřit. Druhá varianta je když vyndáš měrku oleje,taky nesmí kouřit (dýchat). Domnívám se,že oktávka už má senzor oleje,které ti rozsvícením kontrolky taky řekne,že oleje je pod rysku(málo).Jinak pokud bych kupoval octávku,jestli sem tvoje téma dobře pochopil,zajel bych s ní na diagnostiku,nebod už je to dražší auto a tam bych si neryskl jen tak kup na ulici.(nekupoval bych zajíce v pytli.)
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #5
od juraj l
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Odpověděl juraj l pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
zly studeny start diesla nemusi nic hovorit o kompresii. mal som diesel s nizkymi tlakmi (odmerane) a startoval dobre
k benzinom:
1. klepanie, buchanie
2. modry alebo biely dym za tepla
3. smrad spaleneho oleja
4. prehrievanie sa
5. spotreba oleja a vody
6. strata vykonu
7. kolko fuci do otvoru na liatie oleja a do otvoru na merku oleja
ma zmysel aj pozriet sviecky, ci nie su zanesene
k benzinom:
1. klepanie, buchanie
2. modry alebo biely dym za tepla
3. smrad spaleneho oleja
4. prehrievanie sa
5. spotreba oleja a vody
6. strata vykonu
7. kolko fuci do otvoru na liatie oleja a do otvoru na merku oleja
ma zmysel aj pozriet sviecky, ci nie su zanesene
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #6
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
...biely alebo modry dym co znaci? Aka je pricina? Zratie oleja?
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #7
od drto
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Odpověděl drto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
ak sa nemylim tak modry dym znaci ze by mohli byt v haji kruzky a motor to najlepsie uz ma za sebou
a biely dym znaci ze sa do oleja pravdepodobne dostava voda cez tesnenie pod hlavou.
samozrejme to plati ked je motor zahriaty na prevadzkovu teplotu. u karburatoru ked je motor studeny tak si sem tam zahuli ale ked sa ohreje tak je to v poho bez dymu.
ak sa v niecom mylim urcite ma chlapi opravia
a biely dym znaci ze sa do oleja pravdepodobne dostava voda cez tesnenie pod hlavou.
samozrejme to plati ked je motor zahriaty na prevadzkovu teplotu. u karburatoru ked je motor studeny tak si sem tam zahuli ale ked sa ohreje tak je to v poho bez dymu.
ak sa v niecom mylim urcite ma chlapi opravia
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #8
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Drto, mam troooosku dym do modra ... Ale len niekedy to zahuli modro... A motor? Nieje to mladucha, ale ece ide dobre,si myslim... Ale pri vyssich otackach zacne trhat, sklbat, skakat... Ako keby dosiel benzin... Aaaaaaaa novy motor ma caka uz v garazi,ked tento pojde "do kytek"
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #9
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Jooo, a niekedy mi ide z vicka trosku dym, ale je to taky "dymicek" jak ked je olej, alebo nieco horuce... Nezda sa mi to sedy dym...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #10
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Ten dým múže být trošku,ale rozhodně né o takovém množství co jde z výfuku.To už je motor na GO,nebo do šrotu.Může tahat,může to letět jako drak,ale je to načasované.Z takovím motorem bych za hranice nejel.Samozřejmě pokud jde u benzínáku modrej dým z výfuku,tak to znamená,že to žere olej.Což se dá ještě opravit a pak motor jezdí be zproblémů dál. Pokud dým z hrdla na olej,nebo z výfuku bude bílej,tak nemusí to být přímo jen těsnění,může být prasklá hlava,nebo může být vyžraná,což je problém hlavně TD,který na to trpěj.Pak je to v pytli a bud se nechává vyvařit,pokud je to ještě na začátku,nebo se musí sehnat jiná hlava.
Pokud se podaří sehnat jiná hlava,tak následuje přetlakování(pro kontrolu),nechat srovnat (sfrézovat),nové těsnění,nasadit,seřídit ventily.
To platí i u benzínu. Snad sem na nic nezapoměl
Pokud se podaří sehnat jiná hlava,tak následuje přetlakování(pro kontrolu),nechat srovnat (sfrézovat),nové těsnění,nasadit,seřídit ventily.
To platí i u benzínu. Snad sem na nic nezapoměl
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #11
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
ještě sem zapoměl,u teplého motoru ten malej dýmeček jak říkáš je celkem normál.Tohle co jsem napsal,se nesmí dít u studeného motoru.
Když sem kupoval mojí 1.6DOHC,tak sem otevřel hrdlo na olej a nějak mě to nenapadlo,že to na mě začne vyhazovat olej.No stalo se,točící se vačka na mě plyvala jak kdybych se tomu autu nelíbyl. Ale motor hrdlem nedýchal,takže i za tu cenu,že mě to ohodilo sem byl spokojenej.
Když sem kupoval mojí 1.6DOHC,tak sem otevřel hrdlo na olej a nějak mě to nenapadlo,že to na mě začne vyhazovat olej.No stalo se,točící se vačka na mě plyvala jak kdybych se tomu autu nelíbyl. Ale motor hrdlem nedýchal,takže i za tu cenu,že mě to ohodilo sem byl spokojenej.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #12
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Jenda, vdaka za odpoved... Odpovedal si aj na nepolozene otazky ...Cize myslis, ze je otazka casu, kedy to "buchne" ? Zozere to cca liter oleja na cca 1000km...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #13
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Teoreticky,pokud to papá olej,tak to pojede pořád,jen ta spotřeba oleje se bude zhoršovat a až za tebou nebude vidět a uživíš to olejem,začnou blbnout svíčky,přestane to chytat,jelikož svíčky budou samej karbon.Do té doby to pojede pořát.Ovšem co na to budou říkat ventily,to nevím.
Pokud budeš kontrolovat hladinu oleje,aby byla v normě,tak furt pojede.
Taky kroužky toho budou mít plné zuby,tak že vlastně ten výkon bude pomalu klesat. Vyměn kroužky a pojede dál.
Pokud budeš kontrolovat hladinu oleje,aby byla v normě,tak furt pojede.
Taky kroužky toho budou mít plné zuby,tak že vlastně ten výkon bude pomalu klesat. Vyměn kroužky a pojede dál.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #14
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Jenda,presne tak uvazujem ... Jasne, hladinu kontrolujem, vzdy je tam dost oleja... A vies, neviem, ci sa mi oplati kupovat a menit kruzky... Lebo mam dalsi motor. Ale ten si asi necham na dalsiu kasnu... Kolko stoja kruzky asi? Nemam predstavu...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #15
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?
Sada na překroužkování motoru je dost drahá, myslím si že se pod 5000,- Kč nedostaneš, nevím jak to je s cenami na Slovensku
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.518 sekund