Jak poznáme,že motor už není v nejlepší kondici?

Více
16 roků 2 týdnů zpět #16 od Jenda
Kolik stojej,to nemám ponětí,počítej nejméně 500 na jeden píst.Pokud máš další motor ,tak rozhodl bych se asi podle toho,kolik chceš s touhle kastlí ještě najezdit.Pokud třeba 3 roky,tak bych ho tam dal a až by šlo auto do šrotu,tak bych ho vyndal a do kufru bych dal ten motor co ti žere olej.Třeba koupíš dobré auto s dobrým motorem,ale motor do rezervy není nikdy na škodu.Já a Charles máme taky jeden náhradní dohromady,tak že by nás akorát štvala ta práce.

PS:nemusej to bejt kroužky,ale také těsnění na ventilech,kolem kterejch ten olej může protékat z hlavy.Myslím,že by se to poznalo podle tlaků ve válcích.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.246 sekund
Powered by Kunena fórum