Motor se dusí
za jízdy,při plynulém rozjetí a pomalej?í jízdě je to ok., proběhla u?
výměna komplet celé vstřikovací jednotky,zapalovací cívky,palivového
filtru,lambdy i jiné PC.Po dobu zadu?ení svítí kontrolka
vstřikování.Nemů?em na to přijít,nemáte někdo podobnou zku?enost?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ktorý dáva palivové čerpadlo, mne to pomohlo...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jsem vyměnil i čerpadlo a nic se nezměnilo ale ve čtvrtek už jsem to
nenastartoval,tak jsem zjistil že čerpadlu nejde napětí,kostra je ok
.,zatím jsem došel po drátu na pojistku k relé(relé ok.) v motor .prostoru
ani tam žádné napětí dnes budu hledat dál,nevíte přes co jde napětí na to
relé?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
řídící jednotka!
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sly?et nechtěl ale ne? se projevila závada úplně proběhla i výměna řj a
dělalo to pořád,nevý? co je mezi řj a tím relé?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mail, po?lem ti schemy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
adresa:mnukovi@quick.cz , děkuju,pokusím se to nějak odměřit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
se,?e čerpadlo které jsem vyměnil na zkou?ku za den ode?lo,tak jsem tam
vrátil původní a funguje to,je?tě před tím jsem ale odpojil alarm a zatím
se porucha neprojevila,tak se nechám překvapit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jezdí v poho. :driver:
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neodpojuje ti alarm i čerpadlo?Ukázalo se,?e čerpadlo které jsem vyměnil na
zkou?ku za den ode?lo,tak jsem tam vrátil původní a funguje to,je?tě před
tím jsem ale odpojil alarm a zatím se porucha neprojevila,tak se nechám
překvapit.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
úplně vykuchal z auta ,byla to poslední věc co mě napadla.Bohu?el dnes se
zase vrátila původní porucha:jede? a najednou to ?kubne skoro chcípne a
zase jede? dál,někdy se při tom rozsvítí kontrolka vstřikování.Asi si z
toho hodím ma?li,je to u? měsíc a stálo to u? nějaký peníze a k ničemu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkusím ve Fiatu ,ale bude to asi ranec.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
jsi se podíval na milionkrát zmiňovaný potenciometr ?krtící
klapky.
Jinak mě to dělá taky, ?e se motor dusí, ale jen se studeným
motorem, pak u? to neudělá. Po spu?tění motoru a okam?ité akceleraci to má
tendenci chcípnout, kdy? dám nohu z plynu, nechám to srovnat na volnoběhu a
udělám to znova, u? to neudělá. Vypadá to, jako kdy? mu zasáhnu do nějakého
programového rozběhu jednotky nebo tak něco, zvykl jsem si na to a u? mi to
nevadí
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jsem celé vstřikování i s potenciometrem - změna ?ádná.Dnes je to tak
daleko ?e to nastartuje? ?lápne? na plyn a konec,nastartuje? znovu nechá?
bě?et na volnoběh a samo to chcípne ale po 3 nastartuje? a jede? třeba 10
km ne? to zase za?kube a potom to ?kube a ?kube.Je to dílo!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.