Motor se dusí

Více
18 roků 11 měsíců zpět #16 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Motor se dusí
To vypadá,
?e to bude nějaká blbost, jen na ni přijít :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #17 od PM
Odpověděl PM pro téma Re: Motor se dusí
To mě
povídej u? 4 týdny 2 x servis a 2 kámo?i a nemů?em to najít

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #18 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Motor se dusí
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #19 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Motor se dusí
to je
mo?né, ale dělalo to i před výměnou, takhle se to auto chová od té doby co
ho mám. Nicméně není problém si zvyknout nedávat tam po nastartování plný
kotel, navíc to autu stejně nesvědčí, tak?e to beru jako ochranu motoru
:lol: :lol: :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #20 od Pavlos2004
Odpověděl Pavlos2004 pro téma ?kubání
Měl
jsem s 1,6 stejnej problém. Chcípalo to ( navíc jako naschvál uprostřed
kři?ovatky ). Man?elka ?ílela, ?e u? s tím nebude jezdit ( 2 x jí to na
světelný kři?oavtce zhaslo a ne?lo teplý natočit - mudelo to vychladnout ).

Vyměnil jsem snímač. ?lo to v pohodě. Pak se dostavilo ?kubání. Výměna
kabelů , svíček a vzduchovýho filtru nepomohlo. Pak to přestalo úplně
startovat.
Pomohlo mi a? rozebrání a vyči?tění v?ech kontaktů na
vstřikování ( kontaktolem ) a vyči?tění ukostření motoru ( vzadu na bloku 2
očka ). Vyndal jsem svíčky, vysu?il a ejhle - motor naskočil na první
otočení - jen?e se volnoběh vy?plhal na 3500 ot/min 8O . Teď ale nevím co s
tím. Asi bude ?patný čidlo volnoběhu - nemáte někdo stejnou zku?enost ?

FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #21 od PM
Odpověděl PM pro téma Re: Motor se dusí
Koukám ?e
si taky u?ívá?,na úterý jsem objednanej ve Fiatu tak jsem zvědavej na co
přídou,zatím toho italskýho zmetka ignoruju.Jinak jsem zkou?el i
potenciometr -stejný je ve Felicii ale ten to taky není,koukli jsme i na
kat ale je dobrej.Snímač se mě na zkou?ku kupovat nechce,?koda ?e to nejde
vyblikat,co jsem zjistil tak Opela a Seata vybliká? úplně v pohodě.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #22 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: ?kubání
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #23 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Motor se dusí
Odpojit
baterku od obou pólů a oba kabely ( + a - ) spojit k sobě, tím se
vyresetuje řj.

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #24 od PM
Odpověděl PM pro téma Re: Motor se dusí
Ve Fiatu
zjistili ?e se občas a zcela nepravidelně přidírá čerpadlo ale mám tam nějaké
zvlá?tní čerpadlo za 5800,- ,+ hledání a práce , no v pondělí to bude ,tak se
nechám překvapit za kolik.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #25 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: Motor se dusí
ja byt tebou tak
zacnu od zakladu ,coz svicky a nech promerit kabliky,muzou byt nacli, pak
vicko rozdelovace a i palec nech zmerit. dela to neplechu v takovym pocasi.

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #26 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Motor se dusí
Být tebou, tak
se vyka?luna řídícíjednotku, kabely a podobné věcia podívám se na čidla. Pokud
todělá za studena a měnil jsem řídící jednotku, dostává jednotka ?patný signál a
přesycuje motor, nebo mu nedává co má. Mě osobně se to stalo a hledal jsem
dlouho a? jsem si nechal poradít. Myslel jsem, ?e je to krokovací motorek a jek
jsem se ?karedě spletl :oops: Za tepla mi chcipíl motor nebo mi zvedl
volnoběhna 4000 a nehtěl dolů. Byly odpálené oba dva čidla co hlídají teplotu
motoru.Tak je zkus vytáhnout a proměřit. Odpor timusí plynule přecházet a nesmí
ti nikde vynechat.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #27 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Motor se dusí
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #28 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Motor se dusí
To je jasná ?e
je tam termistor za pár korun :D , ale jakým přesně typem ho nahradit toď otázka
:!:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #29 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Motor se dusí
to musí? změřit
při 20°C a podle toho koupit. Jinak je na to graf do kterého se musí vejít
hodnoty při v?ech teplotách a pak to funguje. Mám doma náhradu toho NTCčka,
nepamatuju si jaká to byla hodnota. Myslím, ?e to měl Augustýn v jednom článku
věnovanému opravě čidla teploty v downloadu???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #30 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Motor se dusí
No neříkám, ?e
se náhrada nenajde nějakým tím experimentováním by se to nahradit dalo. Ale na
termistori sem koukal a někdy se docela ly?ej cenou ikdy? mají stejné hodnoty a
jak sem tak vyčet tak jde o charkteristyky, jak je rychlej atd..myslím ?e hodně
bude zále?et na té rychlosti. :?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.079 sekund
Powered by Kunena fórum