Problem so spotrebou
16 roků 5 měsíců zpět #1
od ivo123
Problem so spotrebou vytvořil uživatel ivo123
Fiat Tipo 1.6 DGT CAT I.E ... r.k. 1989
mam problem so zvysenou spotrebou, priemerne 10litrou mino mesta..
ako by som mohol znizit tuto spotrebu, kedze ide o motor s karboratorom a cim by to mohlo byt sposobene?
a ci sa da tento model vyblikat,kedze ide o digital...
s otackami ani so startovanim nieje ziadny problem, moze to byt opotrebenim alebo tam je nejaka zavada.
vopred dakujem za odpovede
mam problem so zvysenou spotrebou, priemerne 10litrou mino mesta..
ako by som mohol znizit tuto spotrebu, kedze ide o motor s karboratorom a cim by to mohlo byt sposobene?
a ci sa da tento model vyblikat,kedze ide o digital...
s otackami ani so startovanim nieje ziadny problem, moze to byt opotrebenim alebo tam je nejaka zavada.
vopred dakujem za odpovede
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
16 roků 5 měsíců zpět #2
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Problem so spotrebou
Zdar,to není jednobodový vstřik?Napadá mě nějaké čidlo a možná lambda sonda.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problem so spotrebou
No podle označení to je buď OHC nebo DOHC, napiš sem i výkon motoru a tim je to jasné, jelikož to máš s katalyzátorem a tipo karbec ho nemá a navíc karbec 1.6 není, leda by tam někdo dal jinej motor....vyblikat chyby jde pouze u DOHC, které má vstřikování GM SPI
zvýšenou spotřebu bych viděl na nějaké čidlo, nebo případně lambdu, ale nemusí to platit...zkontroluj podtlakové hadičky, zda není nějaká prasklá nebo zpuchřelá
zvýšenou spotřebu bych viděl na nějaké čidlo, nebo případně lambdu, ale nemusí to platit...zkontroluj podtlakové hadičky, zda není nějaká prasklá nebo zpuchřelá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #4
od TDGT
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Odpověděl TDGT pro téma Re: Problem so spotrebou
Je jasny ze je to klasika DOHC,taky ji mam a zere mi na vykonu to znat nejde motor slape jako hodinky nikde nic netece ale ma nalitano 180 000 a zere cim dal vic,ta spotreba je tam po case opravdu znat ikdyz vymenis cidlo teploty spotreba se trochu snizi ale znam malokoho kdo by se na tomto motore v prumeru dostal pod 8 kdezto moje 1.9 TD zere skoro polovinu a ten tah je tam citelne lepsi
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #5
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Problem so spotrebou
Já jezdím normálně za 7,7L/100 a je to (průměrná spotřeba)
1,6 DOHC 225 000 Km R.V. 89-motor nežere olej (cca 1dc na 1000Km) a šlape jako hodinky.
Asi zázrak,nebo vyjímka
1,6 DOHC 225 000 Km R.V. 89-motor nežere olej (cca 1dc na 1000Km) a šlape jako hodinky.
Asi zázrak,nebo vyjímka
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #6
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problem so spotrebou
moje tipo je na tom stejně jako Jendovo (89 výroba, ale motor s převodovkou 92 a km nevim, jelikož mám už třetí palubovku), spotřeba na delší trasy kolem 7,5litru a po městě těch 9litrů...olej mi to nežere, ale teda sákne pod domkama vaček...ale taky mi to chvíli trvalo (asi půl roku) než jsem se dostal k téhle spotřebě, jinak jsem jezdil za 16l na 100 a to bylo fakt šílený
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #7
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Problem so spotrebou
Jo když sem to přitáhl domů,málem mi to vytahalo všechny peníze s peněženky.Vyměnil,repasoval sem čidla,trochu hnul s předstihem a hned byl rozdíl.
Ale né vždy jde o čidla,motor může mít nalítáno kolik chce a nežere ani olej ani benon.Pak je druhá varianta a motor začne žrát olej už při 100 000km a je pomalu na generálku.Holt některej motor se povede ve výrobě a některej ne.
PS: Boty v jakejch chodíme jsou taky obě šitý stejně a jedna vždycky vydrží déle. Zajimavá myšlenka
Ale né vždy jde o čidla,motor může mít nalítáno kolik chce a nežere ani olej ani benon.Pak je druhá varianta a motor začne žrát olej už při 100 000km a je pomalu na generálku.Holt některej motor se povede ve výrobě a některej ne.
PS: Boty v jakejch chodíme jsou taky obě šitý stejně a jedna vždycky vydrží déle. Zajimavá myšlenka
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #8
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Problem so spotrebou
Jen abych to uvedl na pravou miru tazatel se ptal na verzi s karburatorem.
Takze bych kouknul jestli neni praskla membrana benzinoveho cerpadla(zepredu na motoru asi v polovine chladice).Pak zkouknout jestli je spavne nastavena vyska benzinu v karburatoru.Vycistit trysky a vystrikat karburator nejakym cisticem.Kouknout jestli nezustava otevreny sytic je tam mechanicky a nekdy se nevracelo lanko.
To vse za predpokladu ze je vymeneny vzduchovy filtr,zkontrolovane svicky,rozdelovac, kabely a dobre funguje termostat.Jeste mne napada zkontrolovat klapku na privod tepleho vzduchu od motoru.
Pokud je vse nachystano a v poradku zkontrolovat hadicky podtlaku a kdyz uz byl karburator dole na cisteni tak vymenit tesneni pod nim(pozor pri sundavani karbce naustky na nem jsou z plastu a rady praskaji).
Takze po techto ukonech provest nastaveni karburatoru(stari praktici od ucha ti mladsi zkusmo).Nastavit smes volnobeh a mame vydelano.
Jinak ti doporucuji nejak prizpusobit ten sytic na automat z favorita .Kdysi davno jsem to videl na 1.4 coz ma stejny karbec jen z jinymi tryskami a to auto dosti mene papalo.
Jinak blahopreji.Mas celkem raritni auto.Zatim jsem videl jen jedno.Mel ho jeden manik v Havirove a jelo to krasne.Ja jsem mel osobne 1.4 karb a jezdil jsem za nejakych prumerovych 6.2l takze by to melo byt dosti podobne akorat u tebe z lepsim zatahem.
Tak si vyber.
Radek
Takze bych kouknul jestli neni praskla membrana benzinoveho cerpadla(zepredu na motoru asi v polovine chladice).Pak zkouknout jestli je spavne nastavena vyska benzinu v karburatoru.Vycistit trysky a vystrikat karburator nejakym cisticem.Kouknout jestli nezustava otevreny sytic je tam mechanicky a nekdy se nevracelo lanko.
To vse za predpokladu ze je vymeneny vzduchovy filtr,zkontrolovane svicky,rozdelovac, kabely a dobre funguje termostat.Jeste mne napada zkontrolovat klapku na privod tepleho vzduchu od motoru.
Pokud je vse nachystano a v poradku zkontrolovat hadicky podtlaku a kdyz uz byl karburator dole na cisteni tak vymenit tesneni pod nim(pozor pri sundavani karbce naustky na nem jsou z plastu a rady praskaji).
Takze po techto ukonech provest nastaveni karburatoru(stari praktici od ucha ti mladsi zkusmo).Nastavit smes volnobeh a mame vydelano.
Jinak ti doporucuji nejak prizpusobit ten sytic na automat z favorita .Kdysi davno jsem to videl na 1.4 coz ma stejny karbec jen z jinymi tryskami a to auto dosti mene papalo.
Jinak blahopreji.Mas celkem raritni auto.Zatim jsem videl jen jedno.Mel ho jeden manik v Havirove a jelo to krasne.Ja jsem mel osobne 1.4 karb a jezdil jsem za nejakych prumerovych 6.2l takze by to melo byt dosti podobne akorat u tebe z lepsim zatahem.
Tak si vyber.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #9
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problem so spotrebou
To RS: jak jsem psal já, nemůže to mít karbec, když píše označení motoru 1.6 DGT CAT IE...to není karbec ani náhodou leda by mu ho tam někdo přehodil tipa/tempry se dělali jen 1,4 v karburátoru...pokud by majitel dodal nějakou fotku motoru, bylo by to hned jasné takhle je to totiž jen dohadování, ale já si stojim za svým, že tento motor je stříkačka
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #10
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Problem so spotrebou
mno,možná,že tenhle typ motoru s karbecem byl nějakej mezivívoj,že by se jako jednalo o nějakej přestupnej rok modelu.
Možné je všechno a mi nevíme uplně všechno.
Možné je všechno a mi nevíme uplně všechno.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #11
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Problem so spotrebou
To Charles:Nechtel bych se te nejak dotknout,ale 1.6 se delala z karburatorem.Jak jsem psal osobne jsem ji videl a jel v ni.Oznaceni motoru bylo 160 A2.000 ten mel karb TLDE 5\150 a 159 A3.000 karb TLDE 23\151.To jsem ted zrovna dohledal v servisnim manualu.Pokud to podle oznaceni je strikacka budiz,ale treba to tam nekdo dodelal nebo vymenil kastli.Taky jsem si sveho casu myslel ze se delaly pouze 1.4 ale jak jsem zjistil tak myslet znamena ..... vedet.Stale sbiram informace o Fiatech a stale mne prekvapuji novymi informacemi.
Jen predpokladam ze se puvodni majitel nespletl a pozna karburator.
Radek
Jen predpokladam ze se puvodni majitel nespletl a pozna karburator.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #12
od ivo123
Odpověděl ivo123 pro téma Re: Problem so spotrebou
dakujem za odpovede vykon motora by mal bit podla technickeho 60kw a katalizator je oznaceni RKAT,ja sa moc do benzinu nerozumiem takze mi to nic nehovori jedno co viem ze tam je prerabany vyfuk je spajany a je jasne ze zle tesni a ktomu v nom strkoce o kolko to moze zvysit spotrebu?a za kolko sa da zohnat priblizne taki vyfuk?a stimi otackami a startovanim to tiez neni uplne super lebo je tam sitic,trochu skacu ale jak sa chvilku zahreje uz je to ok.sam neviem som stoho uplne v prdeli . znovu dik za dalsie odpovede
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #13
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problem so spotrebou
dobrá, beru 1.6 karbec existuje.....ale je mi divný, aby to mělo označení motoru stejný jako mám já nebo Jenda. proč by mělo mít karbec auto, který je označený IE : nebo to ty Italové taky házeli označení jak a kam je zrovna napadlo : a pak nevim že by se u karbeců dělaly katalyzátory, neříkám, že to nějaký auto nemělo, ale u tipa
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #14
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Problem so spotrebou
Tak to je jednoduche. Staci se zeptat tazatele, zda se jedna o tento
TYP
a je vymalovano
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Problem so spotrebou
Nerizeny kat mela i felicie s karburatorem vyrabena pro turecko.Matne si vzpominam ze ma 1.4 mela neco co melo dve priruby ale nikdy me to nejak nezajimalo.Treba to byl zrovna nerizeny kat.Jinak auta u nas jsou neuveritelne skladacky,treba nekdo nesehlal vyfuk na tento model tak tam dal ze standartni 1.6 a jelikoz byl kratsi tak tam dal i kat.Co se tyka oznaceni melo by to byt AGT nebo DGT bez jakehokoliv privlastku.Ja jsem mel 1400 AGT.
To ivo123:Shanet nahradni dily na toto auto ti osobne nezavidim.Samozrejme je vse krom motoru a snim souvisejicich veci stejnych s normalnim Tipem.Ale prave veci na motoru,karburatoru a vyfuku by mohli byti problem.
Pokud ti to na sytic skace tak ti tam jde pravdepodobne hodne benzinu=bohata smes.Zkus vytahnout svicku a koukni na barvu.Jinak se rit tim co jsem psal vyse.Vyfuk.zadni cast, si myslim ze by mel pasovat z 1.6 OHC ,ale porovnat si to budes muset sam.Jen jakoukoliv manipulaci s karburatorem delej velice pomalu a z rozmyslem pri poskozeni budes miti velice velke problemy neco sehnat.Jinak pokud to vyladis tak jede velice krasne .Ma stara 1.4 jela bez jakehokoliv zaskobrtani mezer ve vykonu krasne tahla a odezva na plyn byla takova...proste karburator.
Radek
To ivo123:Shanet nahradni dily na toto auto ti osobne nezavidim.Samozrejme je vse krom motoru a snim souvisejicich veci stejnych s normalnim Tipem.Ale prave veci na motoru,karburatoru a vyfuku by mohli byti problem.
Pokud ti to na sytic skace tak ti tam jde pravdepodobne hodne benzinu=bohata smes.Zkus vytahnout svicku a koukni na barvu.Jinak se rit tim co jsem psal vyse.Vyfuk.zadni cast, si myslim ze by mel pasovat z 1.6 OHC ,ale porovnat si to budes muset sam.Jen jakoukoliv manipulaci s karburatorem delej velice pomalu a z rozmyslem pri poskozeni budes miti velice velke problemy neco sehnat.Jinak pokud to vyladis tak jede velice krasne .Ma stara 1.4 jela bez jakehokoliv zaskobrtani mezer ve vykonu krasne tahla a odezva na plyn byla takova...proste karburator.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.522 sekund