Problem so spotrebou
16 roků 5 měsíců zpět #16
od oBzB
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Odpověděl oBzB pro téma Re: Problem so spotrebou
S tím označením, jestli to bere podle techničáku, tak tam jsou občas úžasný blbosti. Spolužák měl Fiestu 1.1c, v tp měl napsaný označení neexistujícího motoru a to bylo úředně přepsaný na motor s vstříkováním. To auto měl po autoškole.
Teď má punto, a tam má taky solidní hlody - dlouhou slohovku o použitých pneu, kde se rozebíraj i pneu na jinou verzi než má, a hmotnost mu tam letí pomalu o metrák.
Takže bych se nedivil, že by měl v TP ie, poněvadž úřednice jednoduše asi vybrala z nákýho seznamu DGT a bez ie tam neměla, tak dala s IE.
Teď má punto, a tam má taky solidní hlody - dlouhou slohovku o použitých pneu, kde se rozebíraj i pneu na jinou verzi než má, a hmotnost mu tam letí pomalu o metrák.
Takže bych se nedivil, že by měl v TP ie, poněvadž úřednice jednoduše asi vybrala z nákýho seznamu DGT a bez ie tam neměla, tak dala s IE.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #17
od ivo123
Odpověděl ivo123 pro téma Re: Problem so spotrebou
takze aby nevladli dohady, je pravda ,ze mam raritu, je to karborator s oznacenim TLDE 23/151 a motor 160A2.000. Bol som sa na to pozriet.
Pri dlhsej jazde som zistil, ze ta spotreba neni az taka velka a pohybuje sa v tych 8L/100km . Dakujem Vam za odpovede, dufam ze som s tymto Tipom neurobil chaos a ak mozte,tak mi napiste nieco blizsie o tomto motore a o najcastejsich zavadach tohto motora.
Kedze je tento model ojedinely, budem mat problem asi zohnat ten vyfuk, ak by niekto vedel ,kde a za kolko nech napise, budem moc vdacny... vopred dakujem .. s pozdravom ivo123
Pri dlhsej jazde som zistil, ze ta spotreba neni az taka velka a pohybuje sa v tych 8L/100km . Dakujem Vam za odpovede, dufam ze som s tymto Tipom neurobil chaos a ak mozte,tak mi napiste nieco blizsie o tomto motore a o najcastejsich zavadach tohto motora.
Kedze je tento model ojedinely, budem mat problem asi zohnat ten vyfuk, ak by niekto vedel ,kde a za kolko nech napise, budem moc vdacny... vopred dakujem .. s pozdravom ivo123
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #18
od oBzB
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Odpověděl oBzB pro téma Re: Problem so spotrebou
Výfuk má v nabídce třeba marix (viz. partneři webu). Nějaký info (v němčině) o tomto motoru z orig. manuálu k tempře je na
http://bilek.unas.cz/tempra/manual/
. (sice je jiný označení motoru - 159 jako označení tempry, ale je to taky 1.6 karbec, tak by to mělo být snad skoro stejný)
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #19
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Problem so spotrebou
To ivo123:Dekuji ze jsi potvrdil ma slova.Tech 8l je kombinovana nebo na dalku.Pokud na dalku a mas lehkou nohu tak je to jeste dost.Zkus si pohrat z tou smesi a zkontroluj podtlaky a samozrejme benzinove cerpadlo.Pres to nekdy proteka benzin do oleje.Pokud jsi to jeste neudelal tak jak jsem psal drive svicky,rozdelovac,kabely,filtr.Jen tak jsem dnes kouknul na ten vyfuk a neni to takova hruza.Dokonce znaji i vykon motoru v ceniku,ale cat tam neni podle nakresu.
Adresa je zde www.vyfuky.cz/katalog.php?z=10&jmeno...m=1.6&d=03209600
Hodne stesti a kilometru v raritce.
Radek
Adresa je zde www.vyfuky.cz/katalog.php?z=10&jmeno...m=1.6&d=03209600
Hodne stesti a kilometru v raritce.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #20
od oBzB
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Odpověděl oBzB pro téma Re: Problem so spotrebou
Tak ten výfuk je stejný jako k 1.4ce, takže proto by ho neměl být problém sehnat. Celkově ty motory budou dost podobný, stejně jako 1.6ie a 1.4ie, který jsou na pohled k nerozeznání. Takže si myslím, že to s těmi díly zas tak tragický nebude - většina dílů bude shodná s tou 1.4kou či ie verzemi, možná by šel použít i karburátor z 1.4ky či 62kw karburátorový 1.6.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #21
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: Problem so spotrebou
To oBzB:Ano mozna mas pravdu ale ja osobne jsem mel u 1.4 vyfuk jak u 1.4i.e a v predu jsem mel na prirubach neco hrozne podobne katu.Ale tehdy jsem to vubec nejak neresil.
Co se tyka karburatoru z 1.4 mozna ze ano pokud sedi priruba na sani,ale bude treba pretryskovat.62kW 1.6 to se taky davalo do tipa nebo myslis ritmo motor?
Radek
Co se tyka karburatoru z 1.4 mozna ze ano pokud sedi priruba na sani,ale bude treba pretryskovat.62kW 1.6 to se taky davalo do tipa nebo myslis ritmo motor?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #22
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Problem so spotrebou
2ivo: hele a odkud je ten typ? Neni to urceno pro jihoamericky trh? Jsem moc neslysel o takove kombinaci auta. Ony ty automobilky resi takove silene skladanky vetsinou jako takovy aftermarket pro chudsi zeme a podle toho to pak i vypada.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #23
od oBzB
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Odpověděl oBzB pro téma Re: Problem so spotrebou
Dával se do tempry, do tipa nevím, možná až později - víc motorů v tipu má označení motoru 159, což je modelové číslo tempry. Některé motory jsou převzaté z lancií - např. 835.C1.001. Podle toho manuálu, co linkuju výš, má 62kW jinej druh karburátoru, než ta 60kW verze - podle mě půjde jen o drobnou modernizaci toho motoru z tipa. Taky asi půjde celkem o unikát.To oBzB:Ano mozna mas pravdu ale ja osobne jsem mel u 1.4 vyfuk jak u 1.4i.e a v predu jsem mel na prirubach neco hrozne podobne katu.Ale tehdy jsem to vubec nejak neresil.
Co se tyka karburatoru z 1.4 mozna ze ano pokud sedi priruba na sani,ale bude treba pretryskovat.62kW 1.6 to se taky davalo do tipa nebo myslis ritmo motor?
Radek
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.388 sekund