Tipo 1.4 i.e jede na tři válce

Více
16 roků 5 měsíců zpět #1 od zaba
Čau chlapi, když nastartuji tak mi jede motor na tři válce a asi tak za 15 minut se to spraví. Nevite čím to může být? Už mi to kdysi dělalo a bylo to kablama, ale ty jsou teď nové.

Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #2 od rs
Vycisti si rozdelovac zkontroluj svicku na valci ktery vynechava.Podivej se jestli ti neukap olej na tu svicku a neni na ni svod.Jeste jeden typ u 1.4 jsem casto videl ze protekal olej od vacky do rozdelovace a jelikoz zakony matky prirody jsou zatim nemenne tak se potvora hromadi ve spodku rozdelovace,kde neb je vodivy provadi vn zkrat.Po chvilkovem provozu se odpari a pak uz je castecne po problemu do dalsi odstavky.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 5 měsíců zpět #3 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Tipo 1.4 i.e jede na tři válce
Zdar,tak ten olej v rozdělovači trápí aj mě,ale jsou to zatím 3 až 4 kapky a to jednou za 14dní vytřu,ale mě neteče až do rozdělovače ale drží se u té příruby co jsou sponky tak asi aj něco vykape.No zatím není čas to dát do servisu.Ale paseku v podobě zkratu mi to nikdy neudělalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #4 od Kounect
Jestli to bylo po káblech fajn tak ok, jenom musím z praxe uvést i horší možnost a tou je prasklá hlava popř. jenom těsnění. Voda nateče do válce a dokud se neodpaří, tak zháší jiskru. Potkal jsem to už na jednom 1.4i unu...takže tvářilo se to stejně jako popisuješ Ty. Nicméně přeju, aby to bylo jenom v těch kablíkách, svíčkách, bordelu v rozdělovači apod. ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #5 od rs
To jsem neco prehlid.Tech 15 minut je mysleno vazne nebo ses uklep.Pokud je to fakt minut tak pravdu bude miti spise kounect.Jen mne udivuje ze stim jezdis.Pokud je to voda tak koukni do nadobky jestli tam neni olej,koukni do oleje neni-li tam voda.Pokud by mela byt praskla hlava nebo vadne tesneni melo by se to prehrivat.
Jeste mne tak napada pokud by to nemelo byti vodou tak koukni na vacku neni-li sjeta na patricnem valci a spatne neotevira sani nebo nemas-li uz hoodne velkou vuli na ventilech.
Kazdopadne nejezdi z autem na tri valce.Konstrukteri tam ten 4 nedali ze srandy.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #6 od ntmp
muzu takový začátečnický dotaz ? jak poznam, ze jde motor na 3 válce ?

FIAT TIPO 1.4 i.e.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #7 od rs
Tod dobra otazka.Predpokladam ze si to tazatel overil.My starsi nehlusi podle chodu motoru,ktery jakoby o sebe zakopava,ale samozrejme se clovek presvedci tak ze odpoji kabely ze svicek jeden po druhem a pokud se chod motoru nezmeni po odpojeni kabelu tak to je ten pravy.Samozrejme po odpojeni kabelu a zmene chodu se musi ten funkcni kabel pripojiti zpet.Na dva valce uz ten motor neni zvykly fungovat vubec.Pokud ten motor jede doopravdy na 3 valce tak po odpojeni dalsiho funkcniho zcela jiste chcipne,ale holt stim se musi pocitat.
Jen takove doporuceni na konec.Odpojovat kable za provozu se doporucuje v rukavicich.Nekterym jedincum to sice dela dobre kdyz je to polechta,ale ja osobne mezi ne nepatrim.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #8 od Kounect
Kdyby to lechtalo, tak by to až tak nevadilo, ale od auta to je mrda jako z děla. To neni jako vyzkoušet jiskru na fichtlovi :-D

Jinak ta voda ve voleji a naopak je good na zkontrolování, ale taky se může stát že praskne jenom voda do válce a s olejem to nemá nic společnýho. V tom případě samozřejmě v nádobkách nic nepoznáš, nicméně budeš mít natlakovaný potrubí při nastartovanym motoru. Říká se tomu kamenné - nejde zmáčknout. V tom okamžiku máš jasno a zároveň vymalováno.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #9 od rs
Fichtl mel slabe magneto.To takovy jednobuch od yamahy zvici objem 850 znaceny DR to byly slupky az se rolovaly ponozky.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od bery1970
když tu zmiňujete jiskru,chtěl jsem vyzkoušet jak mi hází jiskru cívka.
jak mi poradil kámoš,odpojil jsem káblík od rozdělovače a dal ho na kostru,manželka mi zatočila a ona žádná jiskra nejiskřila.
ale startuje mi to normálně

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od rs
A byl to urcite kablik z palce?
Normalne haze jiskru 1.5 cm dlouhou.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od TooM-As
hele tos ho jako přímo přiložil na kostru ? pokud ano tak jsi to zkratoval a to je jasný žes tam jiskru vidět nemoh , jiskra přeskočí puze ve vzduchový mezeře , takže musíš ten káblík ke kostře pouze přiblížit. Takhle sis moh docela lehce odpálit cívku.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od Charles

Kdyby to lechtalo, tak by to až tak nevadilo, ale od auta to je mrda jako z děla. To neni jako vyzkoušet jiskru na fichtlovi :-D


Já jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži, ještě teď mi běhá mráz po zádech když si na to vzpomenu :x jsem se takhle sklonil nad běžícím motorem, páč se mi nezdál ten chod a ejhle, odskočil jsem asi 2 metry od auta a posadil se na prdel :oops: to vám byla šlupka, 2 minuty jsem se sbíral a pak dalších 5 minut jsem byl jak opařenej :? Ale přišel jsem na příčinu nerovnoměrného chodu :idea: proseklej kabel :lol: Pěkně mi v tu chvíli zajiskřilo mezi rukama, už vim jak se cítí svíčka v autě :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od Augustin
Toz to je zas jednou tema. Jsem se dobre zasmal...chlapi jen tak dale. [smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #15 od bery1970

hele tos ho jako přímo přiložil na kostru ? pokud ano tak jsi to zkratoval a to je jasný žes tam jiskru vidět nemoh , jiskra přeskočí puze ve vzduchový mezeře , takže musíš ten káblík ke kostře pouze přiblížit. Takhle sis moh docela lehce odpálit cívku.

tak tosem nevěděl,já jsem to nechtěl držet v ruce,ale startuje to tak asi vydržěla :oops:
stačí na to ta rukavice :?: bojim bojim té kopačky

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.547 sekund
Powered by Kunena fórum