Teplota u 1,9TD
Já v zimě v létě nedostanu při jízdě ukazatel teploty nad 70, 75° C. Snad
kdybych stál na místě s pu?těným motorem, tak by se to vy?plhalo na 90. Je
taková teplota normální nebo je v pr... termostat a mám jej měnit? Auto
topí, vzduch je teplý, ale ne horký. Teď v zimě začíná topení hřát asi po
ujetí 2 - 3 km. Sly?el, jsem, ?e naftový motor je tě?ko uvařit, proto?e
teploty v něm jsou ni??í, ale to, co mám já, se mi zdá příli? nízké. Jaké
máte zku?enosti Vy?
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1,7D v zimě bě?ně 85 stupňů, auto topilo normálně, tak?e to asi bylo v
pořádku. U 1,9TD je tepelné namáhání vy??í, tak?e tvých 70-75 stupňů asi
nebude normálních. Mo?ná to bude ten termostat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
môjho Tipa teplota tesne pod 90°C a to aj v zime, aj v lete. Tak?e
skontroluj termostat, asi bude v :ass:
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stupňů
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ci to je normalne ale mne sa tak isto ako tebe teplota nevysplha nad 75
C,termostat som vymenil ,ale ani tak to nepomohlo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11.12. jde přes mechanika dávat auto naAhoj neviem ci to je normalne ale mne sa tak isto
ako tebe teplota nevysplha nad 75 C,termostat som vymenil ,ale ani tak to
nepomohlo
technickou, tak se ho zeptám, v čem mů?e být problém s teplotou. Pak dám
vědět.
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
motor má obecně vy??í účinnost a proto neprodukuje tolik odpadního
tepla.
V tvém případě bych se poohlídl po novém termostatu, ale zeptej
se při kolika zavírá a otevírá.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
termostat. Normálně se motor ohřeje za cca4 km na provozní teplotu 85 st.
Měl jsem s tím loni taky problémy, po výměně termostatu a čidla teploty je
v?e OK
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V zime sa to zohreje na necelych 80°C az po 15 km.
Denne jazdim 50 km
do prace a v aute je teplo az po polhodine jazdy.
Termostat je
vymeneny, nepomohlo.
Je to vsetko na ukor extremne nizkej spotreby, ktora je
pod 5l/100km. (Auto ma predpisanu spotrebu pri ustalenej 90km/hod iba
3,9l/100km)
Ak chcete mat istotu, ci je termostat dobry, jednoducho pri
zohriatom motore otvorte kapotu. Ak je chladic studeny, tak vsetko odpadove
teplo z motora mate natlacene v kabine
Julo
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mohu potvrdit. Byl jsem u mechanika (výměnaMam 1,9TDid.
V zime sa to zohreje na necelych
80°C az po 15 km.
Denne jazdim 50 km do prace a v aute je teplo az po
polhodine jazdy.
Termostat je vymeneny, nepomohlo.
Je to vsetko
na ukor extremne nizkej spotreby, ktora je pod 5l/100km. (Auto ma predpisanu
spotrebu pri ustalenej 90km/hod iba 3,9l/100km)
Ak chcete mat istotu, ci
je termostat dobry, jednoducho pri zohriatom motore otvorte kapotu. Ak je
chladic studeny, tak vsetko odpadove teplo z motora mate natlacene v kabine
Julo
brzdové kapaliny), ten mi řekl, ?e to vypadá na termostat. Jestli je to v
termostatu, zjistím tak, ?e nastartuju motor a pokud začne při studeném motoru
hřát hadice, která jde od bloku k chladiči, je termostatk v pr... Tak?e to jdu
zítra vyzkou?et a pokud to bude opravdu termostat, musím začít ?etřit, proto?e
nový prý stojí kolem 2000 Kč. Dobrý maras, co?
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kontroloval stary 17 rocny termostat z 1,9TDid. Strcil som ho do horucej vody a
kontroloval teplotu otvarania. Najprv trochu vody prepustal, aj ked bol studeny.
Mozno tam bola nejaka necistota, pretoze niekolko rokov stal v garazi. Po
zohriati v takmej vriacej vode zacal fungovat uplne presne a spolahlivo.
Zaciatok otvarania bol pri 77°C a pri 75°C nic neprepustal. Vyrobca udava
teplotu zaciatku otvarania pri teplote 77 - 82°C. Takze tych 80°C je pracovna
teplota motora.
Este jeden poznatok: Pred tyzdnom som zadekloval ipou obidva
chladice (chladic vody+intercooler) a to takym sposobom, ze som odobral prednu
mriezku a takmer vzduchotesne obidva chladice prekryl. Motor sa o nieco skor
zohreje na prevadzkovu teplotu 80°C, ale ak zacnem v kabine kurit na treti
stupen ventilatora kurenia, tak relativne velmi rychlo schladim motor na cca
65°C.
Z toho usudzujem len jedno - motor produkuje velmi malo odpadoveho
tepla.
Ak rano pri -6°C idem kludne, tak ten motor nedocieli prevadzkovu
teplotu ani po 50 minutach jazdy. Kurim na 2. stupen ventilatora a po tejto dobe
je v aute cca 25°C.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mohu potvrdit. BylMam 1,9TDid.
V zime sa
to zohreje na necelych 80°C az po 15 km.
Denne jazdim 50 km do prace a v
aute je teplo az po polhodine jazdy.
Termostat je vymeneny,
nepomohlo.
Je to vsetko na ukor extremne nizkej spotreby, ktora je pod
5l/100km. (Auto ma predpisanu spotrebu pri ustalenej 90km/hod iba 3,9l/100km)
Ak chcete mat istotu, ci je termostat dobry, jednoducho pri zohriatom
motore otvorte kapotu. Ak je chladic studeny, tak vsetko odpadove teplo z motora
mate natlacene v kabine
Julo
jsem u mechanika (výměna brzdové kapaliny), ten mi řekl, ?e to vypadá na
termostat. Jestli je to v termostatu, zjistím tak, ?e nastartuju motor a pokud
začne při studeném motoru hřát hadice, která jde od bloku k chladiči, je
termostatk v pr... Tak?e to jdu zítra vyzkou?et a pokud to bude opravdu
termostat, musím začít ?etřit, proto?e nový prý stojí kolem 2000 Kč. Dobrý
maras, co?
Ta tvá cena je dost přidr?ená za vlasy,
určutě bych zkusil kelly nebo rall apod. myslím ?e 2000 za termostat je ppravdu
dost.
Tipo 1.9 TDs
Grandturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
max. 75 stupňů na 150 km úseku, na plný plyn se na dálnici lehce přiblí?í k
devadesáti stupňům. Termostat mám pár měsíců nový, i chladič. V létě se mi někdy
spíná i ventilátor tak?e problém bych viděl spí?e v tuhé zimě.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nový termostat a stojí cca 1.100 Kč. Jen je potřeba skouknout správný
typ.
Stala se mi ale jiná věc. V?e funguje OK, nová chladící kap., termostat,
utětnění atd. teplota ukazuje na digi. 80-90. a najednou, kdy? kontroluju
(preventivně- zbě?ně) vodu, chybí tam cca 3 l. Upozorňuju, ?e jsem bez kontroly
stavu vody jezdil asi 4.tis.km a nebyl problém. Dolil jsem chladicí kap. a v?e
normálně funguje. Jen jsem nena?el¨, kde se to odvzdu?ňuje, u Tipa jsem měl
nahoře na chladiči odvzdu?ňovák, který ale u Tempry není. Napadá Vás někoho, co
se mohlo stát????
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teplotu motoru, tak by se měla pohybovat od 80-90stupňů. Termostat je od výrobce
nastaven tak, ?e otevírá někdy při 83 stupních.
Důle?ité je, aby teplota v
zimě i v létě byla stejná. Pokud je ni??í tak je ?patnej termostat. Doporučuji
ho vyměnit. Nestojí to moc. Já jsem jezdil dva roky se "studeným" motorem najel
jsem 18tis. a motor je na odpis proto?e jsou opotřebený válce.
Poměrně dobře
jde stanovit teplota motoru na STK při měření emisí. Dávají teploměr do
kontrolky oleje a lehce si mů?e? zkontrolovat svůj teploměr.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.