Teplota u 1,9TD
Kupoval jsem nový termostat a stojí cca 1.100 Kč.
Jen je potřeba skouknout správný typ.
Stala se mi ale jiná věc. V?e funguje
OK, nová chladící kap., termostat, utětnění atd. teplota ukazuje na digi. 80-90.
a najednou, kdy? kontroluju (preventivně- zbě?ně) vodu, chybí tam cca 3 l.
Upozorňuju, ?e jsem bez kontroly stavu vody jezdil asi 4.tis.km a nebyl problém.
Dolil jsem chladicí kap. a v?e normálně funguje. Jen jsem nena?el¨, kde se to
odvzdu?ňuje, u Tipa jsem měl nahoře na chladiči odvzdu?ňovák, který ale u Tempry
není. Napadá Vás někoho, co se mohlo stát????
Jeden
odvzdu?ňovací "kohoutek" je (aspoň v Tipu) na hadici od topení. Je to nejvý?e
polo?ená hadice. Jde z hlavy motoru, nahoře vpravo směrem nahoru, pak se zalomí
doprava, tam je ten kohout a pak jde ta hadice do topení. Nevím, jestli to
odvzdu?ňuje celou chladící soustavu nebo jenom topení.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prodává více druhů termostatů. Co já vím, tak cca 83°C a 89°C.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zeptal, kolik a jak často dolíváte vodu do chladiče. Já podle propočtů tak 05
litru na 1000 km. Je to hodně nebo v normě????
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
oleja, vodu nedolievam vôbec. Teda za posledné 3 roky, a to je hladina stále v
norme.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
drži jednu paličku pod 90°C...mam digitalnu palubovku, cize jednu palisku pod polovicou ukazovatele...sem tam stupne na presnu polovicu 90°C....je jedno ci leto alebo zima......takze sa mi vase teploty zdaju male......
Mam 1,9D
hladky......najazdene 157 000 km (po preklopeni 200 000 heheh....motor po go)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
by to chtelo zkontrolovat take cidlo teploty na hlave motoru.
Porovnat udaje
palubniho teplomeru s najakym duveryhodnym teplomerem.
Je zbytecne menit
termostat pokud palub. teplomer ukazuje nesmysly.
Neco podobneho jsem resil u
opla.
Po vymene termostatu doslo i na cidlo.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tempra 1,9TDs 1993,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já mám tempru 1,9 tds a kolega tipo já jsem dal nový termostat a teplota je maximalně75 ale dal jsem karton přes polovinu chladiče a je tam 90 stupnu a auto topí jako kráva a termostat mám v motoru 3 týdny a má otvírat při 85 a takhle to udělal i kolega na tipu a stejný výsledek.pokud jedu dlouho z kopce tak teplota bez kartonu šla až na 50 a to je na naftáka málo a motoru to nedělá dobře
Ahoj. To pres polovinu chladice znamena co? Zakryl si vrchnu cast chladica, alebo nejak inak?
Ja som mal zakryty cely chladic, ale pri vonkajsej teplote okolo nuly sa mi motor po pol hodine jazdy zohrial az na cca 92°C - zapinal elektricky ventilator chladica.
Este jeden poznatok: existuju termostaty s malym prepustacim odvzdusnovacim otvorom v samotnom telese termostatu. Tieto termostaty su urcene pre benzinove motory. Pre diesel a zvlast pre TD sa nehodia, pretoze aj ten malicky prietok cez termostat nedovoli TD docielit prevadzkovu teplotu. Fakt je najlepsie skontrolovat termostat tak, ze natocim studeny motor a po minute skontrolujem teplotu hrubej hadice do chladica - nesmie byt ani trochu zohriata. Samotnu teplotu otvarania termostatu som si skontroloval vo vode na varici teplomerom na zavaranie.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.