HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
16 roků 3 měsíců zpět #1
od CERMS
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE vytvořil uživatel CERMS
NAZDAR KUCÍ NEVÍM JAK JE TO MOŽNÉ ALE JEDU JEN NA DVA VÁLCE NA 1,6 DOHC . SVÍČKY MI JISKŘÍ JAK NA PRVNÍHO MÁJE. KDYŽ SE PODÍVÁM NA MOTOR OD MASKY TAK JSOU TO TY PRAVÉ . STAALO SE TO PŘI JÍZDĚ Z NÁKUPŮ TAKŽE NĚJAKÉ TO KILO TAM NAVÍC BYLO ALE ZAČALO TO DĚLAT NA ROVINCE MEZI MĚSTY
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
16 roků 3 měsíců zpět #2
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Mrkni na káblé ke svíčkám.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Když mu to jiskří..?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #4
od CERMS
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
JJ JISKŘÍ I S DRUHÝMI KABELY A SVÍČKAMI
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #5
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
To je zvlastni problem,kdyz se nad tim zamyslim.
Pujdeme vylucovaci metodou.
Svicky rikas v poradku.
Kabely taktez.
Jiskru haze.
Takze problem v dodavce paliva.Jelikoz je to jednobod tak muzeme vyloucit poruchu vstrikovaciho ventilu.No a tady nam uz zustava jen jeden mozny problem a to problem z ventily.Sice me nenapada moznost jak docilit toho aby byly nenunkcni saci ventily krom sjete vacky nebo vule na vacce cehoz by sis ale asi musel vsimnout.Jeste je moznost toho sameho na strane vyfuku,ale ten motor by asi dost dobre nebyl vubec schopen jet neb by sel do tlaku.I tak mne udivuje ze bezi na dva valce a dokonce jede.
Takze sundat vika ventilu a kouknout jeli tam vse kde ma byt.
Sam jsem zvedav cim to bude.
Radek
Pujdeme vylucovaci metodou.
Svicky rikas v poradku.
Kabely taktez.
Jiskru haze.
Takze problem v dodavce paliva.Jelikoz je to jednobod tak muzeme vyloucit poruchu vstrikovaciho ventilu.No a tady nam uz zustava jen jeden mozny problem a to problem z ventily.Sice me nenapada moznost jak docilit toho aby byly nenunkcni saci ventily krom sjete vacky nebo vule na vacce cehoz by sis ale asi musel vsimnout.Jeste je moznost toho sameho na strane vyfuku,ale ten motor by asi dost dobre nebyl vubec schopen jet neb by sel do tlaku.I tak mne udivuje ze bezi na dva valce a dokonce jede.
Takze sundat vika ventilu a kouknout jeli tam vse kde ma byt.
Sam jsem zvedav cim to bude.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #6
od CERMS
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
čau no to jsem mněl sundané a nic viditelného vůle na ventilech dokonce odpovídají tabulkám . TAK ASI BUDU MUSET SUNDAT HLAVU COŽ MNĚ FAKT ŽERE
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #7
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Mel jsi svicky venku?
Jak vypadaly?
Pokud protocis motor bez inkriminovanych svicek jde do tlaku a podtlaku(zkouseno palcem).Respektive pokud mas cim muzes zmerit tlak na tech valcich kolik pak je?
Radek
Jak vypadaly?
Pokud protocis motor bez inkriminovanych svicek jde do tlaku a podtlaku(zkouseno palcem).Respektive pokud mas cim muzes zmerit tlak na tech valcich kolik pak je?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #8
od Jaroslav Motl
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Odpověděl Jaroslav Motl pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Chlapi, já si myslim že by to klidně mohlo bejt těsnění pod hlavou. Asi bude profukovat mezi těma dvouma válcema a nemá to dostatečnou kompresi.
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #9
od CERMS
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
HI TO TĚSNĚNÍ MNĚ UŽ TAKY NAPADLO KDYBY TO BZLO JEN TO BYL BYCH MOC RÁD
to RADEK: MNO SVÍČKY JSOU TAKOVÉ ZAČOUZENÉ
TED MNE NAPDAÁ ŽE KDYŽ JSEM ZAPALOVACÍ KABELY OD NEFUNKČNÍCH VÁLCŮ SUNDAL NEBYLA NAPROSTO ŽÁDNÁ ZMĚNA
to RADEK: MNO SVÍČKY JSOU TAKOVÉ ZAČOUZENÉ
TED MNE NAPDAÁ ŽE KDYŽ JSEM ZAPALOVACÍ KABELY OD NEFUNKČNÍCH VÁLCŮ SUNDAL NEBYLA NAPROSTO ŽÁDNÁ ZMĚNA
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #10
od MaxMotoz
Odpověděl MaxMotoz pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Asi bych skusil změřit komprese,pokud bude fouklé těsnění tak ty 2 válce budou mt dost velký ůbytek tlaku.Pokud budou tlaky vpořádku, hlavu bych nesundával.Když mezi válci proházíš svíčky a káble,dělají to samé zase jen ty 2 vály?Nebo se to mění?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 3 měsíců zpět #11
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
a mas dobra nasazeny kable?
ja se tak vydrbal pred casem se svou deltou. dal sem novy svicky a nejak sem su prehodil kable a pak sem na motor tlemil jak debil cely odpoledne a zkoumal proc to nejede na dva valce. nechteli mi jet prave ty dva uprostred. kable sem kontroloval ale v te rychlosto sem ti dycky napocital dobre na rozdelovaci ale na hlave uz spatne pak sem si toho vsim a rikal sem si jakej su vul ze udelam takovou skolackou chybu
ja se tak vydrbal pred casem se svou deltou. dal sem novy svicky a nejak sem su prehodil kable a pak sem na motor tlemil jak debil cely odpoledne a zkoumal proc to nejede na dva valce. nechteli mi jet prave ty dva uprostred. kable sem kontroloval ale v te rychlosto sem ti dycky napocital dobre na rozdelovaci ale na hlave uz spatne pak sem si toho vsim a rikal sem si jakej su vul ze udelam takovou skolackou chybu
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #12
od CERMS
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
MAXI : VALCE JSOU TO PORÁD STEJNÝ
TOMAŠI : NJN JÁ TO MÁM PRVNÍ S DRUHÝM (POČÍTÁNO OD ROZDĚLOVAČE) A JE TO DOBŘE;
TOMAŠI : NJN JÁ TO MÁM PRVNÍ S DRUHÝM (POČÍTÁNO OD ROZDĚLOVAČE) A JE TO DOBŘE;
TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
16 roků 3 měsíců zpět #13
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Ještě nápad,a co víčko rozdělovače ve vnitřku,jak vypadá?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #14
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
přesně tak - jestli nemáš třeba špatně dané káble od svíček.. to by dělalo borel v tom,že rozdělovač je načasován na to,kdy má v daném okamžiku hodit jiskru v závislosti na poloze pístu. Mno s tím těsněním - podívej se jestli nemáš v chladícím médiu olejovou emulzi - vadný těsnění propouští olej do chladícího média.... a jak Ty píšeš že by to mohlo bejt tím těsněním tak Tvá porucha motoru už musí bejt hodně dlouho,protože aby motor jel na dva válce ihned po prasknutí těsnění... No a jak se ta závada začala projevovat. Postupně anebo naráz - případně jak jsi dělal ty kable. A s tím víčkem toho rozdělovače - stav uhlíkového kontaktu je důležitý a stav nehybných kontaktů na víčku ... zda na nich není oxidace
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
No predpokladam ze se mu kabely samy neprehodily za jizdy.
Pokud tesneni praskne mezi valci tak se mu olej do vody ani voda do oleje nedostane.
Radek
Pokud tesneni praskne mezi valci tak se mu olej do vody ani voda do oleje nedostane.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.461 sekund