HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE

Více
16 roků 3 měsíců zpět #16 od temprař
no tak to je jasný s těmi kabely :lol: :lol: :lol:
Vícero lidí mi ale Radku řeklo že když Ti praskne těsnění tak se olej dostane do vody,nevím jak. Nevím proč ale prej ano !

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #17 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Ano dostane pokud praskne tim smerem.Mu by muselo prasknout mezi valci.Na tom tenkem spoji.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #18 od TooM-As
Tak co ty tlaky ? změřeny ? jak to vypadá ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #19 od CERMS
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
pardon lidi já jsem sedřenej jako kůň, tak jsem se na to dnes ani nekoukl . jinak rozdělovač žádná hrůza mírná oxidace byla ale na každém stejné

TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #20 od Charles
No já to píšu celkem často, ale vim, co to má za výbornej vliv na motor.....zkus KOSTRU v motorovém prostoru, očistit a přejít kablíky, dělá to fakt divy ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #21 od stiglitz
A zezadu na motoru jsou taky dvě očka, to má zásadní vlyf. :twisted: :wink: Ne, ale fakt jsem tam měl upadlej drát, držel jen na vlasu nebo dvou, co zbyly z toho drátu, pak to zase jelo. Ty dráty vedou z kabiny na motor.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #22 od Charles

A zezadu na motoru jsou taky dvě očka, to má zásadní vlyf. :twisted: :wink: Ne, ale fakt jsem tam měl upadlej drát, držel jen na vlasu nebo dvou, co zbyly z toho drátu, pak to zase jelo. Ty dráty vedou z kabiny na motor.


musím tě opravit, 1.6 DOHC to tam nemá, to má jen kostry na nosnících, na převodovce vepředu a vzadu (silný černý drát). Tvoje OHC má ještě i ukostření sacích parohů a ty dva dráty co píšeš ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #23 od stiglitz
No, já nevím, asi ano. Ale já vždycky procházím v první řadě kostry a veškerý kabely taky. Zatím vždycky byla závada tam. Tuhle jsem sundal, protože blblo stahování oken, pořád se spouštělo okno spolujezdce, ten husí krk, tu manžetu co vede do dveří a zhrozil jsem se, popraskaná izolace, hrůza. U spolujezdce ale přitom dobrý. Tak izolačku a už jsem jel. :lol: 8O :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #24 od petr1978
Souhlasím s Radkam. Taky mi logicky vychází že je propálené těsnění mezi válci. Přesejen j tam zěsnění nejslabší a navíc tam nic nechladí.
Na začátku jsem četl že se to stalo za jízdy. Tak bych vyřadil přehozené kabely, svíčky ventily a vstřikování.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #25 od CERMS
Odpověděl CERMS pro téma Re: HILFE JEDU JE NA DVA VÁLCE
Tak pánové hodina pravdy nastala - hlava je sejmuta :roll: takže těsnění je opravdu v hajzlu mezi válci . dal bych foto ale nevím jestli to tady vůbec jde a jak ? MNO TAK TA DÍRKA MEZI VÁLCI BYLA ŠIROKÁ CENTIMETR PLUS TLOUŠŤKA TĚSNĚNÍ A MÁME MEGA DÍRU
DÍKY VŠEM ZA POMOC byli jste skvělí

TIPO 1,6 DOHC r.89 66kw
TIPO 1,4 i.e. DGT r.89

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.485 sekund
Powered by Kunena fórum