mám problem -zvlastna farba chladiacej zmesy

Více
16 roků 2 měsíců zpět #1 od scoty-granturismo
ahojte,mám problémy a zdá sa že vážne prvý s problémov je že mam zvlástne otečený krit na rozvodový remeň neviem prečo a dalšia že som vypustil chladiacu zmes a bola divno čierna akoby sa niekde s olejom stretala dajte rady pls dakujem hodím sem ešte zopár fotiek.

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #2 od scoty-granturismo

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #3 od michal_tipar
řekl bych, že dole na krytu je to normální, taky to tam mám mastný, ale olej neubývá ani nepřibývá chladící kapalina. Dole je gufero k rozvodové kladce a to trochu prosakuje... Fiati mají "mokrý motory" kdybys viděl můj motor tak bys typoval, že leju 1l oleje na 1000km minimálně, ale nepřilévám ani kapku mezi výměnou. A motor je od oleje za měsíc od umytí jako bych ho nikdy nečistil :?
G48 kapaliny mají modro šedou bravu, řekl bych že je to normální barva. Záleží co tam máš za nemrznoucí kapalinu. Já sem při první výměně chladící kapaliny vylil něco podobného řídkému asfaltu, nevím jestli to někdo předtím dělal ale typoval bych že ne...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #4 od Předseda
Olej ve vodě bys měl poznat, olej se s vodou nemísí ale plave na hladině v takových flecích, nebo cuckách. Tohle co máš na fotce vypadá jako homogenní směs se stejnou hustotou.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 2 měsíců zpět #5 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: mám problem -zvlastna farba chladiacej zmesy
Zdarec,To Michale s tím motorem od oleje máš naprostou pravdu,14 dní po umytí a jako bych to nikdy nemyl.Je to prostě olejnička.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od Předseda

Zdarec,To Michale s tím motorem od oleje máš naprostou pravdu,14 dní po umytí a jako bych to nikdy nemyl.Je to prostě olejnička.


Mně na technický napsali k protokolu ještě další neofiko papír, věci se kterýma bych měl něco dělat. No a první řádek byl - cituji:

"Teče olej (snad všude)"

:D

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 2 měsíců zpět #7 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: mám problem -zvlastna farba chladiacej zmesy
Jo to mě loni v srpnu sice nic nenapsal,ale že mě teče kolem převodovky olej a já na něho že to bude asi špinavé od oleje.To jsem ho opravdu den před měnil(převodový),tak nevím,ale asi opravdu to bude olejnička.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od TooM-As
klucí , ale ty motory netečou standartně.. že by jste měli špané těsnění ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od drto
ono ja tiez nedolievam olej a motor je zasraty ako keby som tam nalieval kazdych 100 km asi liter oleja :lol: :lol: a to som dolieval za cca 8500 km liter oleja co si myslim ze uplne v pohode :D
co uz musime sa zmierit s tym ze mame starucke auticka a tie tesnenie uz nie su celkom v poriadku. ja sa na jar chystam an vymenu tesnenia na hlave a na olejovej vani aby som to aspon nejak zastavil aj ked si mysli ze to bude asi rovnake :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od bery1970
po přetěsnění rozdělovače mi neubyla ani kapka a motor po očistě je pořád stejně čistý-zhruba rok,tak bych neřek že mastnej motor je normální.jinak na tom krytu od rozvoďáku mám taky mastnej flek.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od jirkaR
jako já mám kolem rozvodáku naprosto sucho ale to díky mému mechanikovi jinak kolem vany a pod rozdělovačem to sákne

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od scoty-granturismo
fu no ja už som sa lakal že niečo vážnejšieaho ale aj tak sa začne zachvíľu z go motora ,dik za rady a príspevky

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od petr1978
No asi s křížkem po funusu, ale to co jsi vypustil z chladiče jsou usazeniny z nekvalitní nemrznoucí směsi. Jde o to, že nemrznoucí směs má ochránít chladící systém před korozí nejméně 3 roky. Bohužel na našem trhu je jen málo kapalin co to opravdu spňují. Jsou i takové so crání systém pouze 1 měsíc. Viděl jsem nějaké testy co si nechávala dělat Velvana a dopadly dost špatně. Takové ty Cinoly, Autokelly a podobné sračky dopadly hodně blbě. Prošla snad jen originál škoda, právě Velvana, a myslím že ještě jedna s 12 ti testvaných. Testy se nedělali pouze na ochranu před korozí, ale taky bod tuhnutí, obsah vody v neředěném stavu, chopnost přijímat a vydávat teplo a jiné věci které určuje norma ČSN. Bohužel tato norma je už dávno zrušená a nahradila ji nějaká ISO, dost benevlentní a přínívá pro nekvalitní zboží :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od bery1970
no počkej,primární úkol chladící kapaliny není chránit systém od koroze,ale pouze v zimě nezmrznout.ještě když si vezmeš že chladivo prochází hliníkovými,mosaznými,gumovými a umělohmotnými součástkami tak strach z koroze nemám.spíš jestli nemyslíš že se z té směsi časem stane sajrajt,kterej ti ucpe např. výměník tepla tak pak jo.
já používám klasickej fridex.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od Předseda
Nejlepší je vodka.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.479 sekund
Powered by Kunena fórum