tempra 2.0ie

Více
16 roků 2 měsíců zpět #1 od fuketko
tempra 2.0ie vytvořil uživatel fuketko
Mam jednu otazočku a to taku že či by sa dalo na tento motor namontovat turbo...hm???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #2 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Dalo.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #3 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: tempra 2.0ie
Radku, vím, že se na víc neptal, ale :lol:

všechno jde, jen jestli to má smysl, je to předělat hodně věcí. Dát lepší brzdy, budeš k tomu muset vyladi RJ a spousta kravin kolem. Jedno Tipo turbo má rozpracované MT-tuning a jak psal, tak největší problémy má s nastavením RJ

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #4 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Ja jsem mu prece odpovedel nato na co se ptal.
Taky jsem myslel ze stim jsou problemy ale po poslednich zkusenostech cca 14 dni vim ze pri vhodne zvolenych komponentech a trosku pohledani na netu to problem neni.A 2.0 ie zrovna je i v serii v turbu.Takze vse potrebne je pristupne.
Netahej me za ouska Maxeli.
Nepozadoval nejaky specialni vykon takze pokud mu staci 132KW tak at koukne k spratelene znacce Lancia na motor 835A8.000 v Dedre.Tam to ma vyresene a vylazene.Je to jen o chuti neco delat a mit na to dost penez.Pokud to chce rysknout tak muze vzit elektriku z tohoto motoru vcetne turba nasadit na sve tipo a pojede mu to taky.Pokud bude mit ten motor dost vybehany tak nemusi menit ani pisty.
Jestli se nepletu tak Mt-tuning(doufam ze mu nemrvim nick) na to sel z gruntu.
Jinak muj nazor na tunning je asi znam.Takze je zbytecne ho rozebirat i kdyz jsem se ted k jednomu nachomejtnul.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #5 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: tempra 2.0ie
Radku , ani ka lancii nemusí . mi fiaťáci máme totiž cromu turbo , nebo coupé 16vt popř. 20vt.

jinak přestavba motoru je asi mnohnem složitější než výměna celého motoru.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #6 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Ja vim Tome,ale on ma 8V motor.Proto jsem psal co jsem psal.A Croma zas ma jinak koncipovanou elektriku(dve jednotky a jine vychytavky) a mensi vykon.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #7 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: tempra 2.0ie

Ja vim Tome,ale on ma 8V motor.Proto jsem psal co jsem psal.A Croma zas ma jinak koncipovanou elektriku(dve jednotky a jine vychytavky) a mensi vykon.
Radek


aha tak tohle jsem zase nevěděl já . každopádně nechci být pesimista ale tohle téma zase vyšumí a dost .. sám jsem tohle taky řešil .. každopádně k turbu už mám taky nakročeno .. jen až se našetří dost financí na koupi nějakého slušného motoru.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8 od fuketko
Odpověděl fuketko pro téma Re: tempra 2.0ie
No ved to chalani ze croma ma taky motor 2.0 turbo a tak preto ma to napadlo ze by sa to mohlo dat urobit...Alebo bude asi jednoduchsie kupit ten motor a drbnut ho tam....Neviem ale ci by to sedelo....Co vy na to???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #9 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: tempra 2.0ie

No ved to chalani ze croma ma taky motor 2.0 turbo a tak preto ma to napadlo ze by sa to mohlo dat urobit...Alebo bude asi jednoduchsie kupit ten motor a drbnut ho tam....Neviem ale ci by to sedelo....Co vy na to???

sedělo . je to stejný motor.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #10 od fuketko
Odpověděl fuketko pro téma Re: tempra 2.0ie
No tak to je super takze je to dost realne a ozaj a co elektrika taketo veci aj to sedi????

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #11 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Vsak jsem ti to psal vyse ze nema.Jednodussi je prispusobit tu Dedru ale samozrejme se da pouzit motor s elektrikou z Cromy.Jen jestli neni lepsi kdyz uz to prekopavat tak hned na vetsi vykon.Pokud ti staci vykon Cromy tak bez radsi cestou Toma-As a sezen 16V motor.Ten rozdil uz neni tak velky max 5KW.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #12 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tempra 2.0ie
no myšlenka vrtule mě stále hlodá....třeba přestavím můj 8v na 8VT v rámci budoucí GO....s odhadovaným výkonem 132kW na kolech (soupis úprav na tenhle výkon není tak rozsáhle,dle jednoho člena ze zahraničí..)....implantovat motor v neznámým stavu se mi nechce..to radši udělám úpravu NA na T,a ještě zachovám číslo a typ motoru...což na místních ostrejch STK je rozhodující...

jo a cesta croma turbo je lepší než 16v NA ...má to tak kámoš a 16v NA se na něj vůbec nechytá (teda chytá,ale jen ten můj v coupe,kterej měl do jistejch úprav v elektronice hodně velkej problém ho dojet..)

pamatuju si na sprint v mimoni -já vs. kámoš s 8VT cromou pod kapotou tipa vs. 16v tipo neznámýho chlápka....

na startu coupe podojelo oboum autům, kámoš k cíli pomalu dotahoval (dostal náklep tak 1-1.5 délky auta) a 16v skončil přes 50m za náma.... pak se byl ptát jestli v tom coupe neni vrtule a byl celkem vykulenej ,když slyšel že ne...škoda že kámoš nejezdí na čas...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #13 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Ano mas pravdu neni to alespon dle dokumentace tak tezke upravit tvuj motor na vrtulku.Je treba pridat sani ,svody ,nejaka cidla,a ridici jednotku.Jeste by bylo zahodno zmensit kompres patricnymi pisty.No a 132KW je z Dedry.Takze to co jsem psal vyse.

K tomu zbytku je vyjadrit se tezsi ale pokud kouknes do vykonnostniho grafu tak napovi
Graf pro 8VT z Dedry
Soubor přílohy:

Graf pro 16V a 16VT
Soubor přílohy:



Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #14 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: tempra 2.0ie
no kompresi a ostatní věci mi připomínat nemusíš..to už vím od tý doby co jsem přišel na to, že tipo 2.0 8V je skoro to samý co delta integrale 8v, a to už je nějakej ten pátek (lépe řečeno od r 1999...jen jsem to zatím neuskutečnil..) :wink:

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #15 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: tempra 2.0ie
Tak pardon uz mlcim.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.487 sekund
Powered by Kunena fórum