Problém při startování
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Jestli sem to pochopil dobře tak startuje výrazně líp, když je zahřátý, je to tak? To by mohlo být čidlo teploty vody, občas zlobí, je vlevo ze zadu na motoru, modrá kostka s konektorem, zkus ji vypojit jestli se to změní. Motor přejde do nouzového režimu, měla by tam být poznat změna v chování.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak doporucuji silikonove od Tesla Blatna (nevim zda to je presne tvuj motor).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.4 ie, 51kW, r.v. 90
Ford Mondeo 1.8 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj klucí, tak jsem proměřil ty kablíky z toho 2.0 ie a měly hodnoty odporu dorbré i koncovky a dýlka také sedí.Koupil jsem nové svíčky a prostříkal všechny kontakty na motoru a už zase krásně startuje Děkuju za rady a mějte se
Čim jsi prostříkal ty kontakty a hlavně které kontakty.(teprve se začínám trápit s našim tipátkem-jsem laik)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prakticky tím můžeš prostříkat všechny kontakty typu spojovací svorky, jakékoli konektory. Před nastříkáním není špatné juknout, jestli tam není bordel, setřít a pak stříknout.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Trápí mě první studenej start. Do vstřikování prý nejde benzín, musím startovat pár vteřin s plným plynem, abych tam nějakej benál dostal a po několikátým pokusu to chytne, ale s přidáním plynu se to zadusí, takže další starty bez plynu dokuď to neudrží volnoběh. Někdy to ještě chcípne na první křižovatce, ale už to jde nastartovat na první otočení, stejně tak pak během celýho dne. Ještě se nestalo, že bych neodjel, ale startér a baterka dostávají pořádně zahulit (na katalyzátor ani nemyslet).
v jednom servisu měnili svíčky, kontrolovali kabely, rozdělovač, prostříkali všechny konektory, pak měnili vstřikování (starý dávalo prej minimální tlak), pak servomotorek na volnoběh, kterej se prý netočil. Teď mě to vrátili, že už jsou bezradní no nedivím se jim, když to vlastně celej den funguje a ráno zase nejde nastartovat na diagnostiku se jim to připojit nepodařilo.
něco jednoduššího bych si asi dovedl vyměnit sám, ale i tak nějakej tip, kam to dát v okolí Brna? nebo teda kde kdyžtak něco poshánět? předem dík za pomoc. Jasně, že to můžu dát do Fiata v Soběšicích, ale to bych taky mohl 3x zvednout cenu auta
Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj, jaký to máš motor? OHC a nebo DOHC? A nebo napiš číslo motoru. Je na štítku u motoru nad pravým světlem (u spolujezdce)...tipo 1.6 ie 1990
Trápí mě první studenej start......................
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
edit: tak sem prošel nějaký fotky je to podle nich OHC
ještě taky můžu napsat, že do jedné osudové chvíle to chodilo jak švýcary.
pak během jedné jízdy po městě najednou vylítly otáčky na 4000 a držely, nějak se to potom samo vzpamatovalo, během pár dalších kilometrů se prostřelil výfuk v té přechodové hadici mezi parohama a dalším dílem s lambdou. no a pak sem dojel a ráno už nenastartoval.
se známým jsme přisli na to, jak to přecejenom nastartovat a párkrát sem s tím musel jet, jednou vařil v zácpě v Brně, kdy těsně než to chíplo taky vyletěli otáčky na 4000.
Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nicmémě, pokud jsi to měl v tom servise - měřili ti průtok paliva??? Ve výčtu možností jsi psal nedává benzín, ale nečetl jsem nic o kontrole čerpadla. Vstřikovačku jsem taktéž měnil, z důvodu špatného regulátoru, tak jako byl měněn u tebe. Já měl problém při teplých startech. Někomu jsem tady psal ohledně prvních studenejch startů, pohledám a pošlu ti na ten článek odkaz.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...rder=asc&start=0
Už se mi ani nechce věřit, že by to byl zase onen kouzelný snímač otáček na setrváku, který tohle dokáže dělat, nebo by to ještě mohl být digiplex II zapalovací modul, ve kterým je kondenzátor a tedy je háklivej na teplotu. Nejrychlejší způsob, je pokud je možnost, vyměnit to z auta o kterým víš, že funguje dobře.
Přesto bych si asi opět vsadil na snímač otáček, který může fungovat zcela normálně, jen při určité teplotě a stavu (první start) dává řj špatný signál, řj je zmatená, protože si myslí, že se motor netočí, tzn. zastaví přívod paliva, aby se to nepřechlastalo, motor chytne na benzín, který je v palivovém vedení a vstřikovačce, pak zdechne. Taky mi to dělalo při prvních startech, souvisí to s tím, že ten snímač pokud je špatnej a startuješ, tak tam jsou malé otáčky a tím pádem to zkreslení pro to čidlo je velké, pokud jsou otáčky větší, setrvák se točí rychleji, zkreslení pro řj už takové není a dokáže si to i když s chybou trošku přežvejkat. Pokud se teď ptáš na to, proč tedy když stojíš na pedálu plynu startuješ, tak odpověď je : tak je to tím, že tam trošku paliva protlačíš a tím zvýšíš otáčky a ta chyba toho zkreslení není taková. Jakmile pustíš plyn, auto zdechne, bo mu klesly otáčky a zkreslení je větší. Mám to ozkoušené na mém autě, nevěřil jsem tomu, ale opravdu to takto funguje, na autě jsem vyměnil vše už jsem byl bezradnej. Já měl ale problém nikoli jen ve snímači,ale i na setrváku, ale to je taková věc, že si myslím, že snad nikdo nemá.
Neříkám, že to tím být musí co jsem popsal, ale pokud jsi vše už zkusil, tak není nic jednodušího, než to dát někam změřit s tím, že to před prvním startem po odstavení píchnou to čidlo na osciloskop a hned budou vědět, podle napěťové křivky. Nebo pokud máš možnost půjčit čidlo a vyměnit, není to složitá operace.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
snad to nebude problém sehnat. kdyžtak něco nabídněte
Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.