Výfuk
Koupil nový na aukru, taky jsem se na něho díval...To je fungl nový a nebo už jeté? Pokud fungl, jak se ti to povedlo? ..........
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
sz.aukro.cz/item516655822_vyfuk_svod_j25...dra_novy_hj4461.html
Jsou tam zase.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jen škoda, že nejsou na moje...
tak tak
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta životnost, to mě sejří. Nepochopím, když auto od prvního majitele, kterej na to kácel, mělo původní výfuk, a to deset let, mě tam vydržel další dva nebo tři roky, a tenhle slavnej bosal je za ani ne dva roky v háji, to nepochopím.
Zdravím. Před 14 dny sem kupoval novej výfuk od katiku dozadu(Tempra 2,0i.e.), je sice v jednom kuse, ale dal sem za něj 1600. A slečna prodavačka(hodně šikovná holčina co se dost vyzná) povídala, že vydrží o hodně dýl než slavnej bosal. A to jenom střední díl ob bosalu je kolem trojky, ne?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta životnost, to mě sejří. Nepochopím, když auto od prvního majitele, kterej na to kácel, mělo původní výfuk, a to deset let, mě tam vydržel další dva nebo tři roky, a tenhle slavnej bosal je za ani ne dva roky v háji, to nepochopím.
Zdravím. Před 14 dny sem kupoval novej výfuk od katiku dozadu(Tempra 2,0i.e.), je sice v jednom kuse, ale dal sem za něj 1600. A slečna prodavačka(hodně šikovná holčina co se dost vyzná) povídala, že vydrží o hodně dýl než slavnej bosal. A to jenom střední díl ob bosalu je kolem trojky, ne?
Nebyl to náhodou Marix co je na něj tady reklama? ten je v jednom kuse kolem 1600
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bosal nikdy už nechci, psal jsem jim mail, když se chlubí, jak mají pokročilý výzkum, vyspělou technologii, kvalifikovaný pracovníky a přísnou výrobu, jak je možný že jejich kus vydržel dvacet měsíců, nikdo se ovšem neobtěžoval odpovědět.
Heh... Tak to je pech...
Nevim... Já mám originál ještě doteď... sice už tam je sem tam kousek měněnej, protože se místy zlomil, ale drží...
Jde jen o to, jestli ho nedrží po kupě výše zmíněnej Al spray v několika vrstvách...p)
Jinak když Ti náhodou odepíšou, hoď to sem...
Zajímalo by mě, jak se hájí...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neodepíšou. Vařil mi to kámoš, zatím drží, je to dva měsíce. Jinak to shnije zevnitř. To každej vejfuk, ale tohle je trošku brzo. Na jaře, když to vydrží, bude novej, ale mám takovej nápad, nevím, jestli to že tam chci dávat plechovku od konzervy, aby do toho nepršelo, protože to má - tipo - mírnej spád dovnitř, ten náš výfuk. Pet lahev by se přiškvařila, ale takhle by tam nebyla ta stroužka vody, co jsem si všimnul, když prší, po tom černým mastným povrchu. Ale stejně - z kopce stojí tolik aut...
Tý vodě ve vejfuku stejně nijak nezabráníš...
Při chladnutí výfuku v něm kondenzuje voda... Takže můžeš vymejšlet co chceš, ale nevymyslíš nic...
Jediný, jak tomu zabránit je nerezovej vejfuk...
Ale ten bude kapánek drahej...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.